Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nee als het goed is niet, er zit er nog 1 in verderop in de pijp, ook zonder chip zou de turbo makkelijker opspoelen met deze mod, ik laat hem zoizo uitvoeren bij hans op 3 nov of eerder
Nu heb ik momenteel/straks een ABT tuning...daarna (kan niet anders) wordt de kat dan mogelijk leeggehaald...kan JD (of Hans) dan de software "aanpassing" doen zodat het naderhand niet zo 1-2-3 opvalt maw wordt ABT overschreven of blijft het ABT met enkel een turbodrukverandering.
Ik denk dat je mijn vraag beter snapt als ik zeg dat het een leasebak is en enkel ABT is dan legaal
legaal blijven is de abt erop houden, anders zou ik geeneens de abt nemen en gewoon gelijk goed bij jd laten doen, maar dat mag dus niet van je lease firm
bzb schreef:legaal blijven is de abt erop houden, anders zou ik geeneens de abt nemen en gewoon gelijk goed bij jd laten doen, maar dat mag dus niet van je lease firm
Nope...correct.
Ik wil best wel een klein beetje illegaal handelen....maar ik begrijp dus dat een kat leeghalen software matig meer inhoudt dan een kleine aanpassing in mijn ABT instellingen
Het is gewoon "sport" om een paar pk meer te pakken op een zo min mogelijk opvallende manier...voor de lease maatschappij/onderhouds-dealer...
nee kat leghalen staat los van de computer, er zal nog meer uit te halen zijn zijn met een jd chip op maat of zelfs stage 2 standaard chip, je haalt ook in principe niet meer pk's eruit maar de boel reageert wat vlotter, al weet ik niet wat deze mod zoizo doet met je garantie ik denk hetzelfde als met de voorkat
Ja daar heb je ook een punt..garantie....arrrrrrggggg...
Ik wil zo graag maar met leasecontracten zit je behoorlijk vast... sowieso al blij dat ABT wel mag......was er eigenlijk maar een ABT stage 2...maar goed dat is off-topic
Misschien interessant voor lui die twijfelen over de lege kat. Zoals het er nu uitziet zou ik 3 nov een originele downpipe van een golf V mee kunnen nemen naar de katdag (ik noem het maar even zo) voor diegene die wel willen maar twijfelen etc. Je kan hem dan van mij voor weinig kopen en daarmee doen wat je wil, en zo je eigen kat origineel houden.
rabies schreef:Misschien interessant voor lui die twijfelen over de lege kat. Zoals het er nu uitziet zou ik 3 nov een originele downpipe van een golf V mee kunnen nemen naar de katdag (ik noem het maar even zo) voor diegene die wel willen maar twijfelen etc. Je kan hem dan van mij voor weinig kopen en daarmee doen wat je wil, en zo je eigen kat origineel houden.
KlouxOne schreef:ik geloof dat staffpride zn originele pijp ook weg doet pm hem eens anders
Bedankt voor de tip...ik ben mezelf inderdaad aan het inlezen is een beetje complex met zo een lease maatschappij...in principe mag er NIETS...het is daarom een beetje een creatief spel met het liefst een (APK) risico-beperking etc etc....
Ik heb Race-eend ook eens een PB gestuurd met wat info verzoek...