LED-ACHTERLICHTEN R-LINE GEPLAATST FOTO"S
- Robbie
- Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
LED-ACHTERLICHTEN R-LINE GEPLAATST FOTO"S
Heeft iemand ervaring met PRO CAR uit Ridderkerk,wat betreft het ombouwen en coderen van Led-achterlichten,graag julie reactie,ik wil ze ook laten plaatsen !
Laatst gewijzigd door Robbie op 29 aug 2011, 17:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: LED-ACHTERLICHTEN OMBOUW OPTIES
Prima baas, ben meegeweest toen een maat van mij ze er ook in liet zetten.
- Robbie
Bedankt voor je reactie Demis !Demisgti6 schreef:Prima baas, ben meegeweest toen een maat van mij ze er ook in liet zetten.
- Robbie
Re: LED-ACHTERLICHTEN
Vrijdag worden de LED-achterlichten geplaatst,zodra ze erin zitten zal ik een foto maken. 

Heel benieuwd naar het eindresultaat !
Groeten !
Fred
Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Fred
Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
- Robbie
Ik ga jullie op de hoogte houden,kom alleen tot de ontdekking dat de vrouw het fototoestel mee heeft op vakantie,dus de foto moeten jullie even tegoed houden .
- Robbie
Achterlichten zitten erin ,helemaal SUPER,staat geweldig,hier ben ik erg blij mee,nu is hij helemaal af,geen storingmeldingen gelijk goed,was zo gepiept alles bij elkaar een half uurtje werk,goed adres PRO CAR AUDIO te Ridderkerk,zal binnenkort foto's maken. 

Laatst gewijzigd door Robbie op 06 mei 2011, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robbie
De originele gaan in de verkoop.
- Robbie
Re: LED-ACHTERLICHTEN GEPLAATST FOTO'S
Zoals beloofd de foto's

Re: LED-ACHTERLICHTEN R-LINE GEPLAATST FOTO"S
Heel mooi die LEDS!
- Dirk
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
dat blijft gewoon erg dik! lekker kontje zo hoor 

Audi A4 1.8 TFSI
- Robbie
Bedankt mannen 

Hallo,
Zijn de R-line led achterlichten van Pro car hetzelfde als de achterlichten van een Golf R (kersenrood) of zitten ze tussen de led achterlichten van een GTI/GTD en een R in ?
Zijn de R-line led achterlichten van Pro car hetzelfde als de achterlichten van een Golf R (kersenrood) of zitten ze tussen de led achterlichten van een GTI/GTD en een R in ?
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
- Robbie
Zijn de originele R-line achterlichten 

R-line achterlichten zijn dus hetzelfde als de kersenrode R achterlichten....
Vroeg het omdat bv. een R-line bumper niet hetzelfde is als een bumper van een R.
Thanks ga richting Ridderkerk z.s.m.
Vroeg het omdat bv. een R-line bumper niet hetzelfde is als een bumper van een R.
Thanks ga richting Ridderkerk z.s.m.
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
- Robbie
Bij mij was het alleen de lichten plaatsen en inlezen,ik had geen foutmeldingen ,want blijf je die wel houden dan heb je nog een extra regelapparaat nodig ,maar wanneer hij de boel uitleest kan hij zien aan de waarde of dit wel of niet nodig is ,dit scheelde mij +/_ 300 euro,succes Luca en wel foto's plaatsen !
Ik heb de led achterlichten erop zitten !!! Wereld van verschil.......
Bij mij moest er dus wel een regelkast vernieuwd worden ivm te lage waardes anders bleef er een foutmelding van de mistlamp in zitten.
Werkt allemaal top de achterlichten alleen zag ik bij thuiskomst dat de dagrijverlichting in de stand automatich bij daglicht niks doet en als ik de schakelaar op stadslicht of dimlicht zet brand de dagrijverlichting wel terwijl hij dan volgens mij uit moet gaan.
Bij mij moest er dus wel een regelkast vernieuwd worden ivm te lage waardes anders bleef er een foutmelding van de mistlamp in zitten.
Werkt allemaal top de achterlichten alleen zag ik bij thuiskomst dat de dagrijverlichting in de stand automatich bij daglicht niks doet en als ik de schakelaar op stadslicht of dimlicht zet brand de dagrijverlichting wel terwijl hij dan volgens mij uit moet gaan.
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Hij moet het op de auto-stand wel doen, en als je hem op de stadslicht-stand zet, moeten ze hij halogeen idd uit gaan. Ik zeg, codering is niet correct.
Vag-Com -> Eindhoven
oplossing ? opnieuw coderen ?
Als de dagrijverlichting brand (in de stadslicht en dimlicht stand) dan brand mijn stadslicht lampje heel zwak mee.
Zou het kunnen dat de nieuwe regelkast speciaal voor xenon is ?
De sleutel ab moest gisteren ook opnieuw ingeleerd worden op de nieuwe regelkast dus de sleutel die thuis lag moest ik vandaag bij de dealer laten doen. Maar die kwam na 30min proberen met het verhaal dat de ab niet in te lezen was en maandag een nieuwe krijg.
Als ik dan nu over dat coderen lees twijfel ik of de ab wel stuk is.
Als de dagrijverlichting brand (in de stadslicht en dimlicht stand) dan brand mijn stadslicht lampje heel zwak mee.
Zou het kunnen dat de nieuwe regelkast speciaal voor xenon is ?
De sleutel ab moest gisteren ook opnieuw ingeleerd worden op de nieuwe regelkast dus de sleutel die thuis lag moest ik vandaag bij de dealer laten doen. Maar die kwam na 30min proberen met het verhaal dat de ab niet in te lezen was en maandag een nieuwe krijg.
Als ik dan nu over dat coderen lees twijfel ik of de ab wel stuk is.
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Die AB is niet stuk hoor. Als de eerste gewoon is ingelezen, is dat bij de 2e ook gewoon mogelijk. Ik zeg idd coderen. Er is iets verkeerd gecodeerd omdat jij aan de voorzijde gewoon halogeen hebt, moet de codering net wat anders dan bij Xenon aan de voorzijde. Ik zou gewoon teruggaan naar waar je de Led's hebt laten inbouwen.
Welk modeljaar heeft jou Golf??
Welk modeljaar heeft jou Golf??
Vag-Com -> Eindhoven
De Golf is van juli 2009.
Hoop dat Pro Car Audio de kennis in huis heeft om de kast te hercoderen naar halogeen.
Hij zei wel dat hij de nieuwe kast 1 op 1 had gekopieerd met de oude en dan de Led achterlichten had aangemeld.
Hoop dat Pro Car Audio de kennis in huis heeft om de kast te hercoderen naar halogeen.
Hij zei wel dat hij de nieuwe kast 1 op 1 had gekopieerd met de oude en dan de Led achterlichten had aangemeld.
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
@ luca:
zou jij mij toevallig kunnen vertellen welke kast er nu in zit bij U?
Ik raak namelijk niet van dat irritante waarschuwingslampje af...
Greetz
zou jij mij toevallig kunnen vertellen welke kast er nu in zit bij U?
Ik raak namelijk niet van dat irritante waarschuwingslampje af...
Greetz
Ik heb de nieuwste BCM vertelde ze me bij Pro Car Audio.
Welke dat is zou ik niet weten, moet je een nummer hebben wat op de kast staat ?
Ik heb dan geen foutmelding op m'n dashbord maar helemaal kloppen buiten de auto aan de voorkant doet het ook nog niet hoor.
Heb met Ron zuid zitten Pb'n en hij heeft geen kast vernieuwd na de led achterlichten maar de laatste 3cijfers van Byte 18 veranderd in 100 dus ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die dat grapje voor mij kan doen dan krijgt Pro Car Audio zijn fijne kerstboom kast terug en hou ik lekker mijn oude kast.
Vandaag m'n andere afst.bed. laten inleren bij de dealer en die was dus inderdaad niet stuk dus de nieuwe hebben ze voor niks besteld pfffffff
Stadslicht brand nog steeds zwak en DRL's bliiven branden behalve op de (auto) stand
Welke dat is zou ik niet weten, moet je een nummer hebben wat op de kast staat ?
Ik heb dan geen foutmelding op m'n dashbord maar helemaal kloppen buiten de auto aan de voorkant doet het ook nog niet hoor.
Heb met Ron zuid zitten Pb'n en hij heeft geen kast vernieuwd na de led achterlichten maar de laatste 3cijfers van Byte 18 veranderd in 100 dus ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die dat grapje voor mij kan doen dan krijgt Pro Car Audio zijn fijne kerstboom kast terug en hou ik lekker mijn oude kast.
Vandaag m'n andere afst.bed. laten inleren bij de dealer en die was dus inderdaad niet stuk dus de nieuwe hebben ze voor niks besteld pfffffff
Stadslicht brand nog steeds zwak en DRL's bliiven branden behalve op de (auto) stand

GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----

GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----