MkVI Nmgn *GESLOTEN*
- Meik
- Type auto: Golf MK6 GTI DSG
Re: MkVI Nmgn # Update
Goed bezig! Mooi interieur heb je op de kop kunnen tikken.
Groet,
Meik
Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
Meik
Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
- Dutch Delight
- Type auto: Scirocco MK3
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Alweer goed bezig Tonnie
Mooi interieur,
Vindt zelf de lederen stoelen ideaal
Heb trouwens geen stoelverwarming
Vindt het wel raar, dacht dat het een standaard combi is/was.
Wat ben je ongeveer kwijt voor stoelverwarming achteraf inbouwen als ik vragen mag?
Gr. Gerben

Mooi interieur,
Heb trouwens geen stoelverwarming

Wat ben je ongeveer kwijt voor stoelverwarming achteraf inbouwen als ik vragen mag?
Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Hey Gerben,gerben302JD schreef:Alweer goed bezig Tonnie![]()
Mooi interieur,
Heb trouwens geen stoelverwarming![]()
Gr. Gerben
De stoelverwarming zat al in de stoelen alleen moest een kabelboompje kopen en Climatronic paneel met de stoelverwarming knoppen,
En een kleine €150 kwijt voor beide, en stoelverwarming in leder is niet standaard dat zit volgens mij in een winterpakket en die heb ik niet want heb ook geen verwarmde ruitensproeiers alleen de stoelverwarming heb ik dadelijk

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Tonnie ,
mooie upgrade
Gaaf hoor , zeker gaaf dat er ook ladekastjes onder de stoel zitten.
Die moet ik ook een keer scoren , weinig opbergruimte in een mk6
Zie alleen geen 'GTI' in de hoofdsteunen staan
Grt Yal
mooie upgrade

Zie alleen geen 'GTI' in de hoofdsteunen staan

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Oké duidelijk,MkVI Nmgn schreef:Hey Gerben,gerben302JD schreef:Alweer goed bezig Tonnie![]()
Mooi interieur,
Heb trouwens geen stoelverwarming![]()
Gr. Gerben
De stoelverwarming zat al in de stoelen alleen moest een kabelboompje kopen en Climatronic paneel met de stoelverwarming knoppen,
En een kleine €150 kwijt voor beide, en stoelverwarming in leder is niet standaard dat zit volgens mij in een winterpakket en die heb ik niet want heb ook geen verwarmde ruitensproeiers alleen de stoelverwarming heb ik dadelijk
Nee ik heb ook geen winterpakket op m'n auto vandaar dat het er niet op zit.
Veel plezier alvast met je warme kadetten

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Mooie update Tonnie en inderdaad die laden zou ik er ook wel in willen hebben.
Groet RobvR
- MkVI Nmgn
Die lades zijn zeker een must ja ik heb ook altijd overal me spullen rond slingerenyal schreef:Tonnie ,
mooie upgrade![]()
Zie alleen geen 'GTI' in de hoofdsteunen staan![]()
Grt Yal
En het klopt dat er geen GTI in staat is een GTD set

Groetjes Tonnie
ziet er goed uit vriend dat leer! mooie lampjes erin
weet je al wanneer je langs wil komen voor je stoel verwarming? 

- MkVI Nmgn
Zo snel mogelijk maar wacht nog op de kabels en climatronic paneel met stoelverwarming als ik dat thuis heb dan ga ik Erwin zovaak lastig vallen dat die blij is dat het erin zit en ik weg benKlouxOne schreef:ziet er goed uit vriend dat leer! mooie lampjes erinweet je al wanneer je langs wil komen voor je stoel verwarming?

Groetjes Tonnie
Hey Tonnie je zit toch niet in mijn wijk ....ze hebben het al druk zat met mij...

[quote="MkVI NmgnDie lades zijn zeker een must ja ik heb ook altijd overal me spullen rond slingeren
maar heb andere ideeën met de kopsteunen maar dat gebeurt over een tijdje eerst maar eens een keer genieten
[/quote]
Minpuntje ...ik heb ook altijd die laden onder de GTI stoelen maar er gaat wel verdomd weinig in hoor....zelfs mijn doosje reserve lampjes was te hoog...
Maar goed ze blijven praktisch voor bv. een Lifehammertje aan de bestuurderskant of wat papieren, Rijbewijs (oja doe dat maar niet want die hadden ze dus ook gejat..)

Minpuntje ...ik heb ook altijd die laden onder de GTI stoelen maar er gaat wel verdomd weinig in hoor....zelfs mijn doosje reserve lampjes was te hoog...

Maar goed ze blijven praktisch voor bv. een Lifehammertje aan de bestuurderskant of wat papieren, Rijbewijs (oja doe dat maar niet want die hadden ze dus ook gejat..)
En a.s zaterdag met mij erbijErikGTI schreef:Hey Tonnie je zit toch niet in mijn wijk ....ze hebben het al druk zat met mij...![]()

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Ziet er dik uit kerel!
Mijn favo is half leder - half stof. Leer kraakt zo en is in zomer warm en winter koud. Dus het ed30 interieur is in mijn ogen best of both worlds.
Hoe erken die gekochte interieur lampjes? Waarom/hoe kan je ze rood laten branden?
Lijkt me gaaf in m'n mk5 om tijdens het rijden ook een beetje gedimd (rood) licht bij de voeten te hebben. Maar nu heb ik niks. Enkel als je de deuren opent gaan ze branden...
Mijn favo is half leder - half stof. Leer kraakt zo en is in zomer warm en winter koud. Dus het ed30 interieur is in mijn ogen best of both worlds.
Hoe erken die gekochte interieur lampjes? Waarom/hoe kan je ze rood laten branden?
Lijkt me gaaf in m'n mk5 om tijdens het rijden ook een beetje gedimd (rood) licht bij de voeten te hebben. Maar nu heb ik niks. Enkel als je de deuren opent gaan ze branden...
- MkVI Nmgn
Hey Tim,
Lampjes gingen rood branden omdat ze verkeerd om aangesloten waren het gaat om de Audi A1 interieur verlichting,
Ze zijn niet plug and play je moet bij deze lampjes andere stekkertjes/kabeltjes moeten kopen en de oude doorknippen en deze eraan solderen.
Lampjes gingen rood branden omdat ze verkeerd om aangesloten waren het gaat om de Audi A1 interieur verlichting,
Ze zijn niet plug and play je moet bij deze lampjes andere stekkertjes/kabeltjes moeten kopen en de oude doorknippen en deze eraan solderen.
Groetjes Tonnie
- MkVI Nmgn
Vandaag de Deurpanelen in elkaar gezet.

Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 13 nov 2012, 16:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
ziet er goed uit vriend
hoop dat je alles er een beetje netjes in krijgt. daarna de rest van de koe! 

- MkVI Nmgn
Vandaag het leder interieur erin gezet eerst de achterbank en de deurpanelen,

Daarna ben ik begonnen met het demonteren van de voorstoelen

één airbag stekker was kapot dus heb deze meteen gemaakt voordat ik de voorstoelen ging monteren, Heb een originele stekker terug geplaatst zodat alles OEM blijft daarna de voorstoelen erin gezet en de deurpanelen, Morgen of overmorgen komt de middelarmsteun binnen deze was backorder

Oja voor dat ik het vergeet omdat ik toch bezig was heb ik mijn dak ook maar laten Wrappen vanmorgen voor dat ik begon met het leer inbouwen

Daarna ben ik begonnen met het demonteren van de voorstoelen

één airbag stekker was kapot dus heb deze meteen gemaakt voordat ik de voorstoelen ging monteren, Heb een originele stekker terug geplaatst zodat alles OEM blijft daarna de voorstoelen erin gezet en de deurpanelen, Morgen of overmorgen komt de middelarmsteun binnen deze was backorder

Oja voor dat ik het vergeet omdat ik toch bezig was heb ik mijn dak ook maar laten Wrappen vanmorgen voor dat ik begon met het leer inbouwen

Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 27 mei 2013, 21:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
- haantje de voorste
- Type auto: Golf GTI ED35
Complimenten hoor! Erg chique die leren bekleding.
Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / Carbonio / GFB DV+/ - 357 PK / 460 NM
- MkVI Nmgn
Thnx CrokCrokko schreef:Zo dan....lekker bezig Tonnie!
Ziet er super uit.
Ja ben er ook erg blij mee,haantje de voorste schreef:Complimenten hoor! Erg chique die leren bekleding.
Nu alleen de lendersteun nog en stoelverwarming aansluiten.
Groetjes Tonnie
Girlzdad schreef:En a.s zaterdag met mij erbijErikGTI schreef:Hey Tonnie je zit toch niet in mijn wijk ....ze hebben het al druk zat met mij...![]()
Kijk een mini-meeting

super hoor al die updates
ziet er goed uit! maakt het wel af zo he dat leer!

Erg fraai zo! Embleem in grill nog in het zwart en hij is bijna af!