grotere sierstukken

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Timvgti

Re: grotere sierstukken

Bericht door Timvgti »

ErikGTI schreef:Kijk hier wordt lekker aan de weg getimmerd. 8-)

Ik neem waarschijnlijk (tzt) ook wel een andere middendemper maar ik wil pas beslissen als ik iets gehoord heb....

De ovale dempertjes dempen iets meer dan de Simons.
Deze heeft hij eventueel op voorraad
Welke 'ovalen' bedoel jij? Ik heb iig bij Lynx de ronde Simons besteld, waarvan hij er toevallig net twee binnen kreeg en eentje gereserveerd heeft voor mij.
Hij moet nml zo min mogelijk dempen. Enkel resonantie voorkomen en niet blazen bij koude motor.
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Hij stuurde mij een mailtje met een foto van twee modellen rond en ovaal.
De ovale modellen dempen meer en die heeft/had hij op voorraad aldus Lynx ;)

Als ik het doe wil ik ietsje meer grom/body that is enough... 8-)

Ik wil niet bestellen als ik het misschien wel niet wil....
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de Simons Demper besteld. 8-)

Ik vertrouw nu helemaal op de goede smaak van Marco en Tim...en je weet inmiddels wel van de buitenlandse GTI fora wat "tacky" "corny" "drippey" and "cheesy" inhoudt :lol:

BTW
Niet dat ik jullie niet vertrouw maar kun je dempers nog een beetje finetunen...dus dat ze wat meer dempen middels dempingsmateriaal oid ? :D
Timvgti

Bericht door Timvgti »

ErikGTI schreef:Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de Simons Demper besteld. 8-)

Ik vertrouw nu helemaal op de goede smaak van Marco en Tim...en je weet inmiddels wel van de buitenlandse GTI fora wat "tacky" "corny" "drippey" and "cheesy" inhoudt :lol:

BTW
Niet dat ik jullie niet vertrouw maar kun je dempers nog een beetje finetunen...dus dat ze wat meer dempen middels dempingsmateriaal oid ? :D
Hé Erik, kijk dat is tof om te horen! Laat de sierstukken en middendempervervang-dag maar komen. Kan niet wachten!
Ook ik heb een ronde simons demper bij Lynx besteld, welke hij ondertussen ook al binnen heeft gekregen.
Ik weet eigenlijk niet precies 'welk' model het is. Je hebt van Simons ovale en ronde dempers in verschillende maten, zie:
http://www.simons-uitlaten.nl/contents/ ... mpers.html
Los hiervan kan je ook nog de maat kiezen (1.75, 2, 2.5, 3, 3.5 inch), ik weet niet welke maat wij nodig hebben?
En je kan ook nog kiezen tussen staal of rvs:
http://www.simons-uitlaten.nl/contents/ ... delen.html
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ik heb gewoon gezegd voor de Golf GTI MKVI en dat ik dezelfde wil die Tim en Marco hebben.... ;)
Ik heb al een mail terug dat hij besteld is. 8-)

Tevens vanochtend te horen gekregen dat ze deze week mijn GTI gaan afleveren...en dat vandaag Bearlock heeft gebeld.
Bearlock is vandaag verstuurd naar een inbouwpunt in Leerdam.
Ik moet even een regeltje reclame voor ze maken want hulde voor hun service en meedenken de laatste 2 weken...ze zitten er erg achterheen voor mij !!
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Heren,

Vandaag een mail gehad van Lynx dat alles binnen is,ben vervolgens vanmiddag langs gereden en gelijk een datum afgesproken:

Het gaat Zaterdag 24 November worden,gezien het grote aantal auto's wat Lynx moet doen wil hij graag om 8:00 met de eerste auto van start gaan.

De volgende auto's staan gepland voor deze dag:

Erik Gti
Ben Gti
Sirocco Frank
TimV Gti
Renekes Gtii
Edition30

Erik Gti en TimV gti hebben tevens de tussendemper bestelt,deze zal er gelijk opgezet worden...

Zoals gezegd wil Raymond graag om 8:00 uur beginnen met de eerste auto,is het een idee dat een ieder zelf aangeeft wat zijn voorkeur heeft?,anders maak ik een planning voor die dag(reken op 1,5 uur montagetijd per auto)

Tevens nog een leuke bijkomstigheid,toen ik daar zo was kwam er nog een forumlid binnen(RobbertR volgens mij),hij heeft ook gebruik gemaakt van de groupbuy,echter gezien het aantal deelnemers dat op de 24e staat ingepland worden zijn eindstukken op een andere dag gemonteerd....

Hoop dat iedereen deze dag kan,mocht dat niet lukken dan hoor ik het graag,de koffie/thee staat klaar in iedergeal...... ;)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Hoi jongens,

Ik weet niet of iemand dolgraag eerste wil zijn..

Mij maakt het namelijk niet uit...ik wil ook bv. best wel als tweede met Ben als derde (of andersom) als we daar iemand een plezier mee doen.

Wel leuk want het Abt chippen staat min of meer volgende week geplanned...zou mooi aansluiten :twisted:
kevin78
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door kevin78 »

Ben benieuwd naar resultaat jongens !!
Timvgti

Bericht door Timvgti »

Jammer dat de datum al direct vast staat en niet even gepeild is wanneer iedereen kan.
Ik kan de 24e nml onmogelijk!
Baal hier ERG van. Want wil er graag bij zijn en mijn spulletjes niet alleen op een andere dag laten doen.
Kan de rest wel de 24e?...
Sciroccofrank
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Bericht door Sciroccofrank »

Ik zie dat ik een kleine 2 uur onderweg ben naar lynx, dus een uur of 11 is voor mij een mooie tijd, kan ik er rond 10 uur zijn, kan de rocco mooi ff afkoelen

Tot de 24e heren :mrgreen:
Renekesgti
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Bericht door Renekesgti »

Ik kan ook de 24e niet, dan ben ik in Duitsland.
Hoor dus wel of ik een aparte afspraak moet maken.
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Okay even kort door de bocht..

Ik zou als eerste kunnen....daarna Ben........daarna Frank...en/of....Edition30...

Ben je toch al snel minimaal (wil ook nog een demper) 6 uur totaal zoet hoor......dus op zich voor de mensen die niet kunnen die dag...is er niets aan de hand....er moet dan mijnsinziens sowieso een tweede dag gekozen worden want laten we eerlijk zijn ik zou zelf niet graag nummer 5 willen zijn na 6 uur intensief laswerk ;)

En er zijn er dan nog eens DRIE personen te gaan...(bijna een tweede helft!!)
Tim Robbert Rennekes

Ik kan gewoon (als ik niets heb) op de volgende lasdag voor de gezelligheid fff komen :D
Laatst gewijzigd door ErikGTI op 14 nov 2012, 20:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Timvgti

Bericht door Timvgti »

Als we het in twee dagen kunnen verdelen (en dat voor Lynx ook beter is/uit komt) dan lijkt mij dat ook prima.
Zou het alleen minder leuk vinden als ik als enige niet kan, iedereen er op de 24e wel is en ik alleen een andere dag moet.
Morgen ga ik wel proberen nog op mijn werk de 24e vrij te krijgen, dus ik hou mijn optie voor de 24e nog heel even een beetje open (tenzij er, kijkende naar het 'rekenwerk' van ErikGTI, toch niet genoeg plek is voor iedereen op 1 dag).
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Hoi Tim,

Mijn rekenwerk moest ik ietsje bijstellen.. :lol:
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Timvgti schreef:Als we het in twee dagen kunnen verdelen (en dat voor Lynx ook beter is/uit komt) dan lijkt mij dat ook prima.
Zou het alleen minder leuk vinden als ik als enige niet kan, iedereen er op de 24e wel is en ik alleen een andere dag moet.
Morgen ga ik wel proberen nog op mijn werk de 24e vrij te krijgen, dus ik hou mijn optie voor de 24e nog heel even een beetje open (tenzij er, kijkende naar het 'rekenwerk' van ErikGTI, toch niet genoeg plek is voor iedereen op 1 dag).
Het blijft natuurlijk het rekenwerk van Lynx.......ik denk gewoon een beetje mee...thats all ;)
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Timvgti schreef:Jammer dat de datum al direct vast staat en niet even gepeild is wanneer iedereen kan.
Baal hier ERG van. Want wil er graag bij zijn en mijn spulletjes niet alleen op een andere dag laten doen.
Hé dat is wel jammer dat Tim er niet bij is, want ik had graag even naar het resultaat geluisterd van de nieuwe tussendemper (en natuurijk dat we jou ook niet zien Tim ;) ). Ik denk ook aan een andere tussendemper, maar ik ben nog een beetje bang dat het net te veel van het goede is. Onderin wat meer (lees voller) geluid en op snelheid b.v. auto(snel)weg enz. een normaal geluid.

Op zich kan ik wel de 24e, maar ik wil wel uiterlijk om 15.00 uur kunnen wegrijden.
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gti-Mar
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Timvgti schreef:Jammer dat de datum al direct vast staat en niet even gepeild is wanneer iedereen kan.
Hoi Tim,

Weet niet welke shift je draait(van hoe laat tot hoe laat), maar anders zou je sowieso à 14:00 uur kunnen, en anders vindt Raymond het ook niet erg om een andere afspraak te maken met je hoor,alleen snap jou punt dat gezelligheid en elkaar ff spreken/onrmoeten ook leuk is natuurlijk...

We horen het graag :D
Laatst gewijzigd door Gti-Mar op 14 nov 2012, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gti-Mar
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Edition30 schreef:
Hé dat is wel jammer dat Tim er niet bij is, want ik had graag even naar het resultaat geluisterd van de nieuwe tussendemper (en natuurijk dat we jou ook niet zien Tim ;) ). Ik denk ook aan een andere tussendemper, maar ik ben nog een beetje bang dat het net te veel van het goede is. Onderin wat meer (lees voller) geluid en op snelheid b.v. auto(snel)weg enz. een normaal geluid.

Op zich kan ik wel de 24e, maar ik wil wel uiterlijk om 15.00 uur kunnen wegrijden.
Je mag wel ff luisteren hoor :D ,heeft Robbert ook vandaag gedaan... :lol:
Mvg Marco

Gti-Mar
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

ErikGTI schreef:Okay even kort door de bocht..

Ik zou als eerste kunnen....daarna Ben........daarna Frank...en/of....Edition30...

Ben je toch al snel minimaal (wil ook nog een demper) 6 uur totaal zoet hoor......dus op zich voor de mensen die niet kunnen die dag...is er niets aan de hand....er moet dan mijnsinziens sowieso een tweede dag gekozen worden want laten we eerlijk zijn ik zou zelf niet graag nummer 5 willen zijn na 6 uur intensief laswerk ;)

En er zijn er dan nog eens DRIE personen te gaan...(bijna een tweede helft!!)
Tim Robbert Rennekes

Ik kan gewoon (als ik niets heb) op de volgende lasdag voor de gezelligheid fff komen :D
Erik,

Robbert heeft een voorlopigheid afspraak voor de 22e gemaakt voor 2x100 mm fox(Miltek look)eindtips en een bandenwissel,wel benieuwd of hij ook de tussendemper nog gaat bestellen btw :lol:
Mvg Marco

Gti-Mar
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Renekesgti schreef:Ik kan ook de 24e niet, dan ben ik in Duitsland.
Hoor dus wel of ik een aparte afspraak moet maken.
Dat is wel jammer,wanneer ou je wel kunnen? :)
Mvg Marco

Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Gti-Mar schreef:
Edition30 schreef:
Hé dat is wel jammer dat Tim er niet bij is, want ik had graag even naar het resultaat geluisterd van de nieuwe tussendemper (en natuurijk dat we jou ook niet zien Tim. Ik denk ook aan een andere tussendemper, maar ik ben nog een beetje bang dat het net te veel van het goede is. Onderin wat meer (lees voller) geluid en op snelheid b.v. auto(snel)weg enz. een normaal geluid.

Je mag wel ff luisteren hoor :D ,heeft Robbert ook vandaag gedaan... :lol:
Nou graag! Het geluid zal zeker niet veel verschillen met een V, alleen in detail of net een andere resonantie kan het net het verschil maken tussen :D of :( , dus wil ik het ook graag horen bij een V (Tim). Maar sla zeker jou aanbod niet af. ;)
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ik heb gelukkig de luxe om het zaterdag te horen...en dat te veel van het goede zou voor mij weer precies goed zijn....zo zie je maar.. :lol:
Sciroccofrank
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Bericht door Sciroccofrank »

Is er al iets van een tijdschema bekend?
Renekesgti
Contacteer:

Even ter info. Ik heb zojuist op zaterdag 1 december een afspraak gemaakt om de GT100 tips erop te laten zetten. Dat kwam Raymond ook ff wat beter uit ivm drukte de 24e.
Ik ben om 10:00 aan de beurt. Als er nog meer zijn die de 24e november niet kunnen, kom dan gezellig ook de 1e dec naar Lynx.

René
Renekesgti
Contacteer:

..... dubbele post.
Laatst gewijzigd door Renekesgti op 16 nov 2012, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”