Daar heb ik ook nog naar gekeken.
En wat het Audi logo betreft,lekker laten zitten

Dat klopt maar alle beetjes helpen. Heb een en andere gelezen om de auto zo goed mogelijk te beveiligen maar het blijft lastig.MkVI Nmgn schreef:Bsp is wel leuk om te onderbreken maar is het niet mooier als de auto helemaal niet aanslaat?
ik wou eerst ook de bsp laten onderbreken maar als ze 50m kunnen rijden kunnen ze de rest makkelijk slepen dus dacht ik als je zorgt dat die niet start komen ze ook niet zo makkellijk de wijk uit.
Nu snap ik waarom je dit zeiKoNi schreef:Dat klopt maar alle beetjes helpen. Heb een en andere gelezen om de auto zo goed mogelijk te beveiligen maar het blijft lastig.MkVI Nmgn schreef:Bsp is wel leuk om te onderbreken maar is het niet mooier als de auto helemaal niet aanslaat?
ik wou eerst ook de bsp laten onderbreken maar als ze 50m kunnen rijden kunnen ze de rest makkelijk slepen dus dacht ik als je zorgt dat die niet start komen ze ook niet zo makkellijk de wijk uit.
Ga toch maar een berichtje sturen naar staffpride
MkVI Nmgn schreef:Hij heeft bij mij voor weinig een setje winterbanden gekocht en de velgen had die nogzijn de originele ed30 wielen
Jos schreef:Vandaag weer lekker cosmetisch aan het shoppe geweest op internet![]()
4 x VW Raamschakelaar met chromen rand
1 x VW spiegel schakelaar met chromen rand
1 x Audi R8 oliedop
1 x VW Flessenopener
1 x GTI sleutelhanger
2 x Stainless steel GTI inleg emblemen voor mn voorstoelen
NU maar hopen dat het snel binnen is, om het erin tegaan bouwen.
Verders nog maar ff verder gaan uitzoeken wat ik nodig heb om van een 6 uitvoering het stuurwiel in mijn 5 tebouwen multi stuurwiel met rode sticksels.
Tonnie ik ben al blij dat ik een leasemaatschappij heb die "meewerkt" omdat de contactpersoon zelf ook een dikke Golf rijdt.......anders was ik helemaal kansloosMkVI Nmgn schreef:En als je alleen de velgen bij de Dealer gekocht had en de banden bij mij was je ook een stuk goedkoper uit geweest 100%
Leasemaatschappijen praat er niet overErikGTI schreef:Tonnie ik ben al blij dat ik een leasemaatschappij heb die "meewerkt" omdat de contactpersoon zelf ook een dikke Golf rijdt.......anders was ik helemaal kansloosMkVI Nmgn schreef:En als je alleen de velgen bij de Dealer gekocht had en de banden bij mij was je ook een stuk goedkoper uit geweest 100%
Ben benieuwd waarop!Golfgti schreef:Anti diefstal op mijn gti tfsi gezet
12 volt op bepaalde delen![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten