Moet wel nog even slikken om een haakse slijper te laten zetten in een GTI van 1 week oud

Ik kijk wel de andere kant op

bzb schreef:oei, eerste?![]()
kunnen ze op jouwe oefenen met slijpen en lassen
Bij jou moet ie nog wakker worden, even uitschieten is dan zo gebeurdErikGTI schreef:bzb schreef:oei, eerste?![]()
kunnen ze op jouwe oefenen met slijpen en lassen
Hahahaha...bij mij issie nog lekkahr fris....bij de rest issie moe......
Komt goed Erik,tot morgen.....ErikGTI schreef:Prima, ik ben er om 8 uur...oeffff dat is wel serieus vroeg zeg![]()
Mijn auto is dus proefkonijn![]()
No pain no gain...
Goed dat je het zegt Gerben,iedereen ff een paar leuke plaatjes maken morgen hè(before en after)gerben302JD schreef:Veel plezier en succes morgen mannen!
Uiteraard verwachten we wel een fotoreportage morgen![]()
Gr. Gerben
Volgens mij zijn de uitlaten er alweer afgewaaidGti-Mar schreef:Kom op met die plaatjes heren
gerben302JD schreef:Volgens mij zijn de uitlaten er alweer afgewaaidGti-Mar schreef:Kom op met die plaatjes heren
Het bovenstaande kan ik volledig onderschrijven, ik vond het ook een gezellige dag. De koffie was rijkelijk aanwezig (er waren zelfs twee koffiemachines), en een ieder had koeken meegenomen, dus die waren er ook genoeg. En Raymond is inderdaad iemand die oog heeft voor details en zeker voor de 120 % kwaliteit gaat.Timvgti schreef:Oké heren ik zal de aftrap geven, want mijn sierstukken zijn er nog niet afgewaaid![]()
Gisteren was een héle gezellige dag, die ik niet had willen missen.
Een warm welkom bij Lynx, koek en zopie stond klaar en ik heb zelf nog meer koeken aangeleverd.
Ik ben aanwezig geweest van 11:00 tot 16:00 en uitvoerig met alle andere aanwezigen gesproken.
Om te beginnen wil ik een zéér groot compliment aan Raymond van Lynx design geven (ook reeds gisteren in persoon aan hem gedaan).
Hij is een pietje precies, heeft verstand van zaken en een prachtig pand.
gr.
Tim
Dankje Rens!Edition30 schreef: Btw, ook nog even Tim zijn eigen mod (De Tim-mod) mogen aanschouwen, mooi hoor dat ook de binnenste achterlampen meebranden.
Jij natuurlijk ook bedankt voor de organisatie en voor het spits afbijten, je had je VI en zelfs al je V per slot van rekening al voorzien van een Lynx-eindtip-mod.Gti-Mar schreef:Leuk om te lezen Tim en Rens,en heel graag gedaan uiteraard,was zeker gezellig maar als iedereen tevreden is dan pas is het "geslaagd".
Zal van de week Ramond eens bellen en nogmaals even de complimenten doorgeven en vragen hoe hij het heeft ervaren,wie weet kunnen we het volgend jaar nog eens overdoen voor degene die dan weer intresse hebben of wat anders organiseren i.s.m.Lynx?
Ehh Gerben,we hadden ook visite van Siroccofrank hoorgerben302JD schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe kontjes![]()
Ziet er inderdaad veel mooier uit zo.
Wat een kleine aanpassing al niet kan doen.
Geen "sjonnie" look en staat veel dikker zo
Jammer dat het niet bij mij om de deur is![]()
Veel plezier ervan
Gr. Gerben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten