OBD tuning?
OBD tuning?
Ik heb een nette, ''originele'' GTI V, maar ik denk er vaak aan om mijn GTI'tje te tunen. Ik kom zelf uit Friesland en heb goede verhalen over OBD Tuning (ST.Jansklooster,vlakbij Hoogeveen) klein uurtje rijden.
Heeft iemand ervaring met OBD?
Heeft iemand ervaring met OBD?
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Re: OBD tuning?
Nee, hoor niets over dit bedrijf. Ik lees wel wat reviews op internet. Vind het allemaal wat schreeuwerig, niet mijn smaak. Liever minder opvallen en meer kennis.
Groeten, Nico
nog een uurtje verder rijden en je bent bij Jd ,dan weet je tenminste zeker dat het goed zit 

Groetjes Jordi.
-
- Type auto: Passat CC TSI
+1, soms vinden mensen het te ver rijd, maar kan je alvast vertellen dat de terug weg van jd te kort is.JR-Mk5gti schreef:nog een uurtje verder rijden en je bent bij Jd ,dan weet je tenminste zeker dat het goed zit

Laatst gewijzigd door Schippersss op 30 nov 2012, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
+1Schippersss schreef:+1, soms vinden mensen het te ver rijd, maar kan je alvast vertellen dat de terug weg van jd dat te kort is.JR-Mk5gti schreef:nog een uurtje verder rijden en je bent bij Jd ,dan weet je tenminste zeker dat het goed zit

De terugreis van JD naar huis is eigenlijk altijd een feest!

hahaha, mooi stukje promotie!
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Mijn terug weg met de mk5 ging overal te hard en vooral heel erg asociaal dus moet zeggen je kan beter niet naar Jd gaan want kans op bekeuringen is erg groot de terug weg 

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------