MkVI Nmgn *GESLOTEN*

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Re: MkVI Nmgn # Downgrade

Bericht door Gti-Mar »

MkVI Nmgn schreef:Eerlijk gezegd zal ik het niet weten :oops:
Ik heb ze gekregen van een maat van me :roll:
Maar online staan ze inderdaad voor €19,95,- zie ik nou.
Toch bedankt dat je ff gekeken hebt :lol:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
gerben302JD
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door gerben302JD »

Succes Tonnie,
Als het toch kapot moet, dan toch liever in de garantie-tijd toch?
Eigenlijk best wel mazzel dat je dit nu overkomt, ;)
Vaak gebeurt dure reparaties net buiten de garantie :evil:

Ben wel benieuwd wat het normaal zal gaan kosten.

Sterkte met je koppijn.

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

gerben302JD schreef:Succes Tonnie,

Sterkte met je koppijn.

Gr. Gerben
Hey Gerben,

Ja inderdaad liever nu dan dat ik geen garantie meer heb,
Maar sowieso verleng ik de garantie tot dat deze niet meer verlengd kan worden ik houd niet van onverwachtse verrassingen
Daarom ben ik geen voorstander meer om een auto particulier te kopen deze fout heb ik al eenmaal begaan bij de vorige auto daarom kan ik er waarschijnlijk niet meer wakker van liggen, En de prijs was kwa onderdelen rond de €800,- Exclusief inbouwen dus reken maar uit ik heb me garantie al behoorlijk Dik terug verdiend en las net dat de Das welt garantie nu voor de helft is dus morgen maar even informeren hoe dat zit met verlengen vanaf wanneer dat kan niet dat het een maand voordat die verloopt gedaan moet worden en dat ik dan weer de Volle pond kan betalen dan nog is het goedkoper als een koppeling plaatsen :D
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
jaco
Type auto: Golf GTI Clubsport

Bericht door jaco »

gerben302JD schreef:Succes Tonnie,

Sterkte met je koppijn.

Gr. Gerben
Vorige week de voeding van mijn PC moeten laten vervangen. PC is net geen 2 jaar oud en was in de veronderstelling dat ik maar 1 jaar garantie had. Tot mijn verrassing kreeg ik hem gerepareerd mee met de mededeling dat ik 2 jaar garantie had :D en kostte me dus ook geen cent. Het kan dus wel, mazzel met panne :lol:
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

Vanmorgen 8:15 is een monteur begonnen met het uitbouwen van mijn versnellingsbak ik was zelf ook erg druk met mijn werk dus in mijn pauze ben ik even een kijkje gaan nemen bij de auto en stond die er zo bij,
Afbeelding
De accu was gedemonteerd de velgen luchtfilter en de aandrijfassen fuseekogel waren los en nog een aantal dingen, Dus ging ik na mijn pauze ik weer aan het werk en rond een uur of één ging ik weer kijken en was de versnellingsbak er al uit en had die de nieuwe koppeling al in de versnellingsbak zitten achter de grote ronde Flens
zie foto:
Afbeelding
En ik had ook nog een foto genomen van mijn vliegwiel ook deze is gecontroleerd op speling die echt minimaal was dik onder de norm,
Afbeelding
Daarna werd de auto zorgvuldig in elkaar gezet en ben ik meerdere malen even langs gelopen en geholpen met de kleine dingetjes die ik op dat moment kon doen na dat de bak onder de auto zat werd de verse bak olie in de bak gedaan en toen de auto stationair laten draaien totdat de olie op 50graden was alles even goed ontlucht en toen was het tijd om de megatronic opnieuw in te leren klein half uurtje rijden kwam de monteur met een smile terug en de auto had totaal geen last meer van schokken met terug schakelen en van de D naar de R en andersom, Omdat ik me eigen nog niet helemaal op en top voelde ben ik een uurtje eerder gestopt met werken en even naar mijn moeder gereden ±20km op en neer en inderdaad het schakelen voelt weer als nieuw aan! :mrgreen: nu kan ik weer genieten van mijn auto! en hopen dat het schokken wegblijft! het kostenplaatje viel me behoorlijk tegen dat was ± €1800,- '' Gelukkig Garantie''
Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 30 nov 2012, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
O2RS
Type auto: Audi S4 Avant

Re: MkVI Nmgn # Update

Bericht door O2RS »

Kijk dat zijn de beter berichten, weer lekker met een smile onderweg kunnen!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Bericht door yal »

@Tonnie , dat is nog eens aanpakken. Mooi dat het probleem opgelost is!
Wat een enorm vliegwiel :shock:

Ziet er goed uit daar in die garage , auto is ook goed beschermd tegen krassen.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

yal schreef: Ziet er goed uit daar in die garage , auto is ook goed beschermd tegen krassen.
Grt Yal
Yal,
Zoals je ziet ook die Audi naast mijn auto word zo behandeld elke auto die binnenkomt krijgt een Fronthoes erover heen zodat er geen enkel krasje op kan komen de hoes word na elke auto zorgvuldig opgeruimd en schoon gemaakt ook als ik wat aan me auto doe pak ik altijd die hoezen of als ik aan een auto van een ander ga sleutelen ook die hoezen ze liggen er niet voor niets ;) En ben heel erg tevreden over de reparatie ook de diagnose en verloop ging heel erg snel binnen een week nieuwe koppeling erin en opgelost!
Groetjes Tonnie
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Klassiek voorbeeld van wie appels vaart die appels eet....prima resultaat...lijkt mij een heerlijk geruststellende gedachte dat als er iets met je auto is dat je terug kunt vallen op je pro omgeving 8-)
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

Dat is zeer zeker een gerust stelling en overal worden wel eens fouten gemaakt zo las ik hier op het forum dat ze jongens die stage lopen aan auto's laten sleutelen dat klopt maar als jij bij de dealer komt met je GTI hoef je daar echt niet bang voor te zijn zulke auto's gaan meestal naar de jongens met meer ervaring dat is wat ik zie dan, en als er bij ons een stage loper aan de auto zit staat er altijd een tweede persoon bij die zijn stappen controleert iedereen moet het leren dus het verhaal wat ik dan hier lees vind ik niet helemaal reëel maar heb dan ook geen zin om er een hele discussie over te beginnen want word meestal toch een welles nietes verhaal, alleen het verschil is dat ik zie hoe er te werk gegaan word zo word er dan ook gezegd dat bij een vak garage meer gecontroleerd word als je voor een beurt komt ook daar ben ik het totaal niet mee eens want hoe kan een dealer in Godsnaam rond komen als ze alleen een beurt uitvoeren en niet de auto even grondig na lopen oké bij een 15.000 beurt zal dat niet snel het geval zijn maar als een auto 30k beurt krijgt of hoger zie ik toch al snel in de praktijk dat er een stuk meer gedaan word zo worden wel alle rubbers gecontroleerd bij een grote beurt en alles getest daarom komen de jongens 9 van de 10x niet uit aan hun klok tijden ook gister was dat het geval bij mijn auto er stond dacht ik 5u of voor koppeling verwisselen staat en de monteur heeft er gister een 7u overgedaan omdat hij met precisie aan mijn auto heeft gewerkt en niks overhaast heeft gedaan, Tot nu toe heb ik nog geen klachten gehad over mijn dealer en ben toch al een aantal kerel geweest voor garantie werkzaamheden en er zijn dingen vergoed die niet onder garantie viel en nee dat is niet omdat ik er werk maar coulance.
Groetjes Tonnie
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

Heb vandaag de Catch-Can maar eens geleegd voordat deze helemaal bevriest de auto had ik toch al lekker warm gereden,
Dit is het resultaat van Twee weken Catch-Can.

Afbeelding
Groetjes Tonnie
Anthonygti
Type auto: Golf MK5 GTI 2006

Bericht door Anthonygti »

juk. :)
GROETJUUUUUUUUUHS
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

Ja hoor, ook ik ben vannacht het slachtoffer geworden van de criminaliteit in Nijmegen :roll: Gisteravond mijn auto voor onze woning neergezet en vanmorgen toen mijn vriendin naar der werk wou gaan trof ze de auto niet in de staat aan zoals ik hem gisteravond achter heb gelaten zover ik me kan herinneren, Poging tot diefstal van mijn auto maar ze hebben hem niet gestart gekregen zoals ik ook niet anders verwacht had,(Thnx Staffpride) Teller Unit hebben ze mee genomen als souvenir, Contact slot is afgebroken, Zijn bij de Accu geweest (afdekkap lag op de bijrijdersstoel) en ze zijn onder het paravan geweest voor onbekende reden want dat is helemaal niet meer nodig om een GTI te stelen, Ik heb wel van ze gekregen een schroeven draaier met de inichalen erop, Dus ik vanmorgen de verzekering gebeld en de politie voor de schroevendraaier voor eventueel vingerafdrukken maar dat was een Waste of Time Oom agent kwam eraan rijden in zijn busje kijk even na de buitenkant van de auto waar ook duidelijk vingerafdrukken op zaten tja zegt die om nou een motorkap in een zakje te stoppen is ook zo iets dus verwees ik hem naar de schroevendraaier op mijn bijrijdersstoel wat denkje pakt die pet dat ding zo op en kijkt die ernaar tja zegt die van een schroevendraaier kunnen we geen vingerafdrukken nemen maar de inichalen kunnen misschien wel gebruiken in eventueel onderzoek als we iemand pakken met meer van dit gereedschap hij brak me de bek los en ik wenste hem een fijnedag, Daarna was het wachten op de sleepdienst na dat deze was aangekomen die ook niet al te snugger zijn blijkt wel weer hij kijkt naar de auto godverdomme glas op de stoel en contactslot kapot dus die kunnen we niet op contact zetten om hem uit de Parkeer stand te halen dus ik zeg geef me even een schroevendraaier en regelen ik die parkeer stand wel even voordat je me nieuwe versnellingsbak sloopt dus ik met schroevendraaier auto op contact gezet en hij hem de oprij wagen opgesleept, Eenmaal aangekomen bij het schade herstel bedrijf waar ik wekelijks kom even alles geregeld en ze konden me vertellen dat ik de auto dit jaar in ieder geval niet meer zie omdat ze volgende week vakantie hebben ik vertelde ze dat ik toch niet zo een haast had als alles maar weer goed gemaakt werd, Nu ze weten dat mijn auto niet te starten is weet ik zeker dat ze terug gaan komen alleen dan zullen ze hem afslepen en omdat ik ze dat plezier niet gun ga ik volgende week even contact opnemen met Bearlock & Pascari van construct even kijken wie mij hier het beste kan helpen en mij de mooiste prijs kan aanbieden en meteen ook even contact opnemen met een inbouwbedrijf hier uit de buurt die een GPS systeem hebben waar momenteel nog geen GPS Jammer voor is.

MKVI NMGN 1 - 0 Boefjes

Hier wat foto's die ik geschoten heb vanmorgen en een filmpje dat de auto niet te starten is

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Tonnie
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door NICO! »

Tering, wat een eikels zijn die lui toch! Sorry Tonnie, je was net bezig er iets moois van te maken en dan slopen ze het weer.
Succes met de afhandeling!
Groeten, Nico
Girlzdad
Type auto: Trabant

Bericht door Girlzdad »

Klootzakken zijn het :evil:
Succes met de afhandeling Tonnie.
Gengar
Type auto: VW Golf 6 GTI

Bericht door Gengar »

Het blijft nog steeds een grote probleem :evil: Die #@%^*%#$^ kunnen ook echt niet afblijven van andersman eigendom :evil: Succes met de afhandeling en laat zeker een versnellingsbak slot monteren.
BND
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door BND »

Balen man,

sterkte met de nazorgen hiervan.

grtn
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Meik
Type auto: Golf MK6 GTI DSG

Bericht door Meik »

Pff daar ben je mooi klaar mee!

Veel succes veder.
Groet,
Meik

Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Wat een bende,succes met de afhandeling Tonnie :?
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

Bericht door ED60Letzebuerg »

Godverdomme Tonnie.. helemaal wijs jij met die auto en zulke (&^%$$$) mongolen moet weer aan die van jou zitten. Ik word hier toch echt niet goed van. Gelukkig hebben wij een mooie koevoet in de meterkast leggen, die zal ik gebruike ook.
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Sciroccofrank
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Bericht door Sciroccofrank »

Wel godv&@€?(......wat een eikels......

Succes met de afhandeling Tonnie
FGT
Type auto: 7R Lapiz Blue

Bericht door FGT »

WTF :o
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Hongerlap
Type auto: golf v gti ed30

Bericht door Hongerlap »

Pfff...teringlijers.
Golf VI GTI Adidas
Type auto: Golf 6 GTI Adidas

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Heel triest dit... Succes met de afhandeling Tonnie!
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
GolfL
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Bericht door GolfL »

Wat een **** zooi Tonnie! Hopelijk word alles weer netjes gemaakt!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gesloten

Terug naar “Projecten”