PowLitie, Gestolen airbags
PowLitie, Gestolen airbags
17~ jarige dus die je airbags en RNS510's stelen.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
-
- Type auto: Passat CC TSI
Re: PowLitie, Gestolen airbags
Had het gisteren ook gezien. Zal wel weer een vooroordeel zijn maar bij mij werd het weer bevestigd, was weer zo kansloze die nog nooit van hun leven iets goeds hebben gedaan, en alles wat vast en los zit steelt.
- HC1973
- Type auto: Golf VI GTI
Vooroordelen komen ook niet voor niks tot stand. Die zijn statistisch namelijk vaak goed te onderbouwen.Schippersss schreef:Zal wel weer een vooroordeel zijn maar bij mij werd het weer bevestigd
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Helaas gisteren nog ondervonden. 3 Marokkaans uitziende jongens in een Ford Ka die voor mijn neus een vrouwtje alleen in een witte auto met opzet van de weg proberen te duwen. Ik reed erachter. Daarna ging de Ford Ka voor de witte auto rijden en remde sterk af. De witte auto moest behoorlijk remmen. Om de aandacht af te leiden ben ik naast de Ford Ka gaan rijden en heb geclaxoneerd.
Natuurlijk was ik hun volgende prooi en kwamen ze achter mij aan. Ik heb geprobeerd ze te laten denken dat ik naief was en heb ze dichterbij laten komen. Op het laatste moment ben ik van ze weg gereden.
Daarna moest ik een afslag naar een andere snelweg nemen en zag ik ze rechtdoor rijden. Als ze in een rs4 hadden gereden had ik dit niet gedaan.
Om het verhaal niet te lang te maken, heb ik het heel summier verteld.
Zo jammer voor al die Marokkanen die er wel wat van willen maken in dit land, want die ken ik ook genoeg!
Natuurlijk was ik hun volgende prooi en kwamen ze achter mij aan. Ik heb geprobeerd ze te laten denken dat ik naief was en heb ze dichterbij laten komen. Op het laatste moment ben ik van ze weg gereden.
Daarna moest ik een afslag naar een andere snelweg nemen en zag ik ze rechtdoor rijden. Als ze in een rs4 hadden gereden had ik dit niet gedaan.
Om het verhaal niet te lang te maken, heb ik het heel summier verteld.
Zo jammer voor al die Marokkanen die er wel wat van willen maken in dit land, want die ken ik ook genoeg!
Groet RobvR
Die gast en zijn vrienden moeten gewoon een grote pak slaag krijgen. Vooral die gast met die grote mond van hem. Die moet eens wat normen en waarden leren. Ik hoop dat die gasten een zware straf krijgen.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Iemand airbags kopen?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
als je hem eerst test
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Als jij eerst betaald.bzb schreef:als je hem eerst test
Groetjes Tonnie
- golf5tdi
- Type auto: golf 5 tdi
- Contacteer:
idd ook dat fimpje gezien op tv
je word er toch moe van als je dat ziet
mvg
je word er toch moe van als je dat ziet
mvg
Van huis uit. Links, rechts, plantenbak daarna zijn gappie links, rechts,plantenbak
mvg lex
mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Jammer weer dit, en idd voor de zoveelste keer weer een bevestigingHC1973 schreef:Vooroordelen komen ook niet voor niks tot stand. Die zijn statistisch namelijk vaak goed te onderbouwen.Schippersss schreef:Zal wel weer een vooroordeel zijn maar bij mij werd het weer bevestigd
Groet,
Jos
[Updates: Stage 2 JD - carbonio airintake - milteck uitlaatsysteem - versnellingspook gti 6 - handrem hoes gti 6 - tropenroosters - lichtschakelaar gti 6 - audi oilie dop - alarm klasse 3 - raamschakelaars gti 6 - spiegelschakelaar gti 6 - gti 6 stuur.
Jos
[Updates: Stage 2 JD - carbonio airintake - milteck uitlaatsysteem - versnellingspook gti 6 - handrem hoes gti 6 - tropenroosters - lichtschakelaar gti 6 - audi oilie dop - alarm klasse 3 - raamschakelaars gti 6 - spiegelschakelaar gti 6 - gti 6 stuur.
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Die gasten reden trouwens wel in golf 5 gti.. Iemand van hier ??