vette stoelen.
vette stoelen.
Ik heb een beetje vette stoelen in mijn golf 3, ik heb er zelf nog niet in gereden. Ik heb het idee dat de vorige eigenaar veel met de hand op de linker wang van de bijrijders stoel heeft gereden, deze is nl helemaal vet. verder is de bestuurders stoel ook niet geheel fris meer.
Hoe kan ik deze goed reinigen, ik heb de stoelen er uit gehaald, en ben nu op zoek naar een middel dat de kleur niet aantast en toch een goede reinigende werking heeft.
WIE KAN MIJ HELPEN
Groeten Erik Jan.
Hoe kan ik deze goed reinigen, ik heb de stoelen er uit gehaald, en ben nu op zoek naar een middel dat de kleur niet aantast en toch een goede reinigende werking heeft.
WIE KAN MIJ HELPEN
Groeten Erik Jan.
Re: vette stoelen.
Kijk anders ff op marktplaats,staan genoeg lederen interieurs te koop.
- Wesley'sGTI
- Type auto: Golf MK4 GTI
GOLF MK4 1.8 20VT +- 240PK 380Nm
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
met spirtus even goed schoonmaken en dan een leer behandeling gebruiken
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Sorry ik had er niet bij gezet dat het geen leren stoelen zijn maar textiel.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Met dit weer zal ik er dan niet aan beginnen,
Maar anders goed reinigen met een interieur reiniger en dan met een borstel zachtjes boenen dat het vuil los komt en daarna met een waterstofzuiger even droog zuigen
Maar anders goed reinigen met een interieur reiniger en dan met een borstel zachtjes boenen dat het vuil los komt en daarna met een waterstofzuiger even droog zuigen
Groetjes Tonnie
Ik kan er mee binnen staan dus kan hem wel schoonmaken, producten van carclean zijn goed hiervoor begrijp ik.
Groeten Erik Jan.
Groeten Erik Jan.
- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
Om een stoffen interieur fatsoenlijk te reinigen zul je toch gebruik moeten maken van een extractor.
Ik gebruik zelf een "numatic george". Dit werkt perfect om het echt goed schoon te krijgen.
Ik gebruik zelf een "numatic george". Dit werkt perfect om het echt goed schoon te krijgen.