dan ben ik benieuwd . schroefset en wielen is eigenlijk ook het enige wat je nodig hebt bij een golf 1 vind ik , zijn gewoon strakke autos .RobvR schreef:Morgen zelf maar eens op pad voor een mk1. Bouwjaar 1984, 3 deurs in de kleur alpine white, vrijwel origineel op een schroefset en velgen na.
Mocht de gti volgens mijn beperkte kennis er goed bij staan, ga ik met een echte kenner nog een keer kijken.
Succes morgen en uiteraard ook veel plezier met het kijken. Hoop voor je dat deze de Golf I GTI is!RobvR schreef:Morgen zelf maar eens op pad voor een mk1. Bouwjaar 1984, 3 deurs in de kleur alpine white, vrijwel origineel op een schroefset en velgen na.
Mocht de gti volgens mijn beperkte kennis er goed bij staan, ga ik met een echte kenner nog een keer kijken.
Dan heb je hier nog wat aanvullende info over de MK1.RobvR schreef:Morgen zelf maar eens op pad voor een mk1. Bouwjaar 1984, 3 deurs in de kleur alpine white, vrijwel origineel op een schroefset en velgen na.
Helaas deze gti kwam niet door de "RobvR" keuring. In de basis was de auto best goed en echt grote gebreken zaten er niet aan. Er waren alleen voor mij teveel dingetjes die netjes gemaakt moesten worden en ik ben eigenlijk op zoek naar een beter exemplaar.Edition30 schreef:Succes morgen en uiteraard ook veel plezier met het kijken. Hoop voor je dat deze de Golf I GTI is!RobvR schreef:Morgen zelf maar eens op pad voor een mk1. Bouwjaar 1984, 3 deurs in de kleur alpine white, vrijwel origineel op een schroefset en velgen na.
Ook meer gevraagd, zeker in clubverband. Dat drijft de prijs op.RobvR schreef:Yep, kijk ook in Duitsland maar gemiddeld zijn ze daar (raar maar waar) nog prijziger.
Zal binnenkort mijn mk1 gti hier plaatsen. Gaat zaterdag in de poets! .. Komt 17 oktober toch aardig in de buurt ..RobvR schreef:Nee was flauwekul, vandaar deEdition30 schreef:RobvR schreef:17 oktober 2012...
Ben je dan jarig en geef je jezelf dan een Golf I GTI cadeau!. Ik verwacht wel dit jaar. (zonder
) .. Misschien dat ik binnenkort een foto kan plaatsen van hoe ie er nu bij staat. Hoeft echter niet zo gek veel aan te gebeuren hoor.
Haha , ik ook een beetjeRobvR schreef:Met dat idee loop ik ook al een tijdje Bertus. Het lastige is alleen dat er mensen bij zijn die met hun mk1 niet in de regen gaan rijden. Ik ben zelf ook zo'n idioot die daar moeite mee heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast