vandaag heb ik mijn hoge druk brandstofpomp vervangen voor een nieuwe
echter zit er tussen mijn oude en nieuwe pomp een verschil
de nieuwe heeft op de kop zn kant een extra schroefdraad aansluiting aan de rechterkant (zie foto)
http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... 57bcdb.jpg
via internet gezocht en gelezen dat in de ''extra'' aansluiting een ventiel gedraaid moet worden? is dit dan een aflaat voor overdruk? er komt volgens mij geen slangetje of iets anders op of aan vast
weet iemand van jullie wat dit precies is? en een onderdeel nr?
Laurens
Hoge druk brandstofpomp
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: Hoge druk brandstofpomp
Let er aub op dat je de jusite pomp hebt optisch kunnen ze bijna gelijk zijn maar bij sommige modellen is de slag van de plunjer kleiner en of groter. groter is niet zo erg maar kleiner wel!!! Dan loopt de pomp direct vast met alle gevolgen van dien!!!
Helaas geen etka hier op het moment dus kan je niet het juiste part nummer geven.
Helaas geen etka hier op het moment dus kan je niet het juiste part nummer geven.
Golf MK1 GTI
Re: Hoge druk brandstofpomp
Spuugemmer schreef:Let er aub op dat je de jusite pomp hebt optisch kunnen ze bijna gelijk zijn maar bij sommige modellen is de slag van de plunjer kleiner en of groter. groter is niet zo erg maar kleiner wel!!! Dan loopt de pomp direct vast met alle gevolgen van dien!!!
Helaas geen etka hier op het moment dus kan je niet het juiste part nummer geven.
jammer, de pomp die erop is gegaan heeft onderdeel nr 06F 127 025 K moet de juiste zijn volgens mij?
morgen maar de dealer vragen of hij het onderdeel kan bestellen wat er in moet

Re: Hoge druk brandstofpomp
Dat onderdeel heb ik nieuw voor je! Samen met het dopje voor op het ventiel!
Re: Hoge druk brandstofpomp
lennart je hebt een pbLennart. schreef:Dat onderdeel heb ik nieuw voor je! Samen met het dopje voor op het ventiel!
gr Laurens
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten