Ik heb bij Pascal van Pascari een versnellingsbakslot in laten bouwen. In de avond gebeld, de volgende dag gemonteerd. Ziet er prima uit. Service is top. Construct is het merk en werkt super. Chapeau Pascal.
Tevens navilock en betere startonderbreker in laten bouwen. Merk onbekend en niet gevraagd. Alarm ook geupgrade. Dit alles omdat ze met een laptop de beveiliging wilde compromitteren. Enorme schade bij de linkerdeur, linkervoorkant, motorkap, achterklep en kabelboom beschadigd. Hoop dat alles nu diefstal gaat voorkomen of een poging daartoe. Kan ik nog meer doen?
Mechanische inbraakbeveiliging
Re: Mechanische inbraakbeveiliging
Verhuizen... 

Auto goed verzekeren is de beste tip die ik tot nog toe gehad heb.
Als ze de auto willen hebben lukt dat helaas toch wel.
Grt Yal
Als ze de auto willen hebben lukt dat helaas toch wel.
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
obd stekker onderbreken (bv door verborgen schakelaar)
je kan er eventueel ook kortsluiting op zetten op het moment dat de stekker er in gaat en hun laptop (of iets dergelijks) in rook op gaat.
hoe dit precies allemaal in zijn werk gaat weet ik zelf ook niet, maar ik dacht het hier ergens gelezen te hebben
je kan er eventueel ook kortsluiting op zetten op het moment dat de stekker er in gaat en hun laptop (of iets dergelijks) in rook op gaat.
hoe dit precies allemaal in zijn werk gaat weet ik zelf ook niet, maar ik dacht het hier ergens gelezen te hebben
Golf VI GTI
-
- Type auto: Golf VI Gti Bmw E61
Je kan meten waar er 12v op de stekker zit en massa.
Deze kan je omdraaien en dan maakt die kortsluiting.
Beter is even een draadje trekken vanaf de accu , hiermee maak je misschien de dieven wel weer boos waarna ze zich misschien even uit leven in je auto.
Gewoon de odb stekker weg werken.
Exstra alarm heeft geen zin zolang deze op het canbus systeem is aangesloten dacht ik.
Verborgen schakelaar kan natuurlijk ook.
Deze kan je omdraaien en dan maakt die kortsluiting.
Beter is even een draadje trekken vanaf de accu , hiermee maak je misschien de dieven wel weer boos waarna ze zich misschien even uit leven in je auto.
Gewoon de odb stekker weg werken.
Exstra alarm heeft geen zin zolang deze op het canbus systeem is aangesloten dacht ik.
Verborgen schakelaar kan natuurlijk ook.