moterstoring en minder vermogen
moterstoring en minder vermogen
Hallo
Sinds vanmiddag begon mijn motor storing lampje te branden.
En ook denk ik dat mijn vermogen minder is normaal slippen de wielen meteen.
Iemand enig idee wat dit kan zijn
Sinds vanmiddag begon mijn motor storing lampje te branden.
En ook denk ik dat mijn vermogen minder is normaal slippen de wielen meteen.
Iemand enig idee wat dit kan zijn
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Re: moterstoring en minder vermogen
Even laten uitlezen met vcds kan vast iemand van het forum
Kan van alles zijn lamdasonde, diverter valve, bobines, Gr.

Dat is niet het motorstoring lampje, maar je emissiesysteem (gele lampje bedoel je toch). Kan je EVAP zijn of je kat.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Misschien wel zo sociaal om je even netjes voor te stellen en dan weten we waar je vandaan komt en misschien dat iemand eventueel even de auto kan uitlezen, Ook handig bwj auto km stand en motorcode.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Oké je hebt gelijk voorstellen is wel zo netjesMkVI Nmgn schreef:Misschien wel zo sociaal om je even netjes voor te stellen en dan weten we waar je vandaan komt en misschien dat iemand eventueel even de auto kan uitlezen, Ook handig bwj auto km stand en motorcode.
Ik ben Joey en ben 21 jaar woon in omgeving helmond
En heb sinds 3 weken een 5 GTI uit 2005 km stand 126000
Ik ben nu op zoek naar iemand die de auto uit kan lezen.
Ik bedoel inderdaad het gele lampje ga proberen een bedrijf te zoeken dat met de kerst dagen werkts3. schreef:Dat is niet het motorstoring lampje, maar je emissiesysteem (gele lampje bedoel je toch). Kan je EVAP zijn of je kat.
Als je naar Tilburg wilt komen kan ik hem wel voor je uitlezen als je wilt. PM even als je interesse hebt.
Het probleem is opgelost !
Mijn rns510 was kapot en had deze weggebracht sindsdien brandde het lampje radio is gemaakt en terug geplaatst! Probleem opgelost vermogen terug en lampje uit.
Bedankt voor de reacties!
Mijn rns510 was kapot en had deze weggebracht sindsdien brandde het lampje radio is gemaakt en terug geplaatst! Probleem opgelost vermogen terug en lampje uit.
Bedankt voor de reacties!
Heeeeeeel vaag. Ben benieuwd welke storingen er toen uit zouden rollen..
-
- Type auto: Golf mk5 GTI
Heb dit kutprobleem iedere keer heb mijn brandstofdrukregelaar laten vervangen en toen was het probleem eventjes van de baan !! Maar sind gisteren begon men motor uit te vallen met momenten terug ff startten en dan liep hy weer maar lampje van motorstoring is terug gaan brandden heeft nog iemand dit probleem en wat heeftvhy eraan gedaan is echt vervelend probleem men golfje is van 2007 en heeft maar 92000 gelopen