uitlaat sound

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
freduc
Type auto: golf VI R20

uitlaat sound

Bericht door freduc »

hallo ik wil wat meer geluid onder mijn r20 hebben en ik heb al op youtube zitten kijken maar kan hier niet echt op besluiten , mijn vraag is wie er hier in omgeving een complete of half vervangen sport uitlaat heeft (ook die middendemper eruit hebben)die ik kan komen beluisteren zo kan ik toch een beter idee krijgen van wat ik echt mooi vind klinken alvast bedankt
RonnyR20
Type auto: 7R

Re: uitlaat sound

Bericht door RonnyR20 »

freduc schreef:hallo ik wil wat meer geluid onder mijn r20 hebben en ik heb al op youtube zitten kijken maar kan hier niet echt op besluiten , mijn vraag is wie er hier in omgeving een complete of half vervangen sport uitlaat heeft (ook die middendemper eruit hebben)die ik kan komen beluisteren zo kan ik toch een beter idee krijgen van wat ik echt mooi vind klinken alvast bedankt
Beste Freduc,

Ik rij met een stage 2 en een volledige milltek resonated systeem eronder.
Voor mij precies goed kwa geluid, je mag altijd een keer mee rijden om te luister wat je er van vind.
Ik kom alleen uit het midden van het land.

Groet
freduc

Bericht door freduc »

hoi ron , bedankt voor je aanbod , ik kom graag langs kan ik gelijk eens kijken wat voor mooie optie's er meer mogelijk zijn voor mijn r20 (ik heb hem nog niet zo lang) , laat maar weten wanneer het je uit komt vandaag ? ik heb niks te doen , ik hoor het graag (mag ook in een persoonlijk bericht gr fred
freduc

Bericht door freduc »

vanmorgen testrid met ron gehad , geluid van zijn milltec is echt top , dat wordt toch ff denken en sparen , ron nog bedankt voor je tijd gr fred
GerardR

Bericht door GerardR »

Ben ook erg benieuwd naar de sound wil ook meer geluid uit mijn r20 alleen cat back non resonated of zoals Ronny turbo back en dan resonated erg benieuwd of daar veel verschil tussen zit.
RonnyR20
Type auto: 7R

Bericht door RonnyR20 »

freduc schreef:vanmorgen testrid met ron gehad , geluid van zijn milltec is echt top , dat wordt toch ff denken en sparen , ron nog bedankt voor je tijd gr fred
Graag gedaan Fred! Ik hoor het wel als die er onder hangt :mrgreen:
ripa
Type auto: Golf 7R

Bericht door ripa »

Ik wil eigenlijk ook wat meer geluid uit mijn uitlaat maar zit niet zo te wachten op een heel nieuw uitlaat systeem.

Is er niet een aanpassing aan de originele uitlaat te doen om wat meer geluid te krijgen?
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

1e Katalysator eruit halen en de midden demper dan zou je wat meer geluid produceren alleen is der wel een kans op wat brommend geluid op bepaalde toerental dus persoonlijk zal ik voor andere uitlaat systeem gaan kost wel wat maar je hebt ook meteen een mooiere look aan de achterzijde
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”