Welke zomerband? 225-40-18
Welke zomerband? 225-40-18
Hallo forumleden,
Ik heb inmiddels enkele maanden m'n wintersetje eronder. Vanmiddag mijn zomerbandjes opgeruimd (2x continental) en (2xmichelin) en ook maar even naar de plaatselijke bandenboer geweest (beterband). Met de vraag wat 2 Michelins kosten?
De Continentals zijn namelijk zo goed als af, naar mijn idee slijten ze sneller dan de Michelins. Ik ben van plan er nieuwe Michelins onder te gooien.
Nu is mijn vraag, weet iemand hier het verschil tussen michelin pilot sport 2 of pilot sport 3? En wat is naast Michelin een goed alternatief
Ik heb inmiddels enkele maanden m'n wintersetje eronder. Vanmiddag mijn zomerbandjes opgeruimd (2x continental) en (2xmichelin) en ook maar even naar de plaatselijke bandenboer geweest (beterband). Met de vraag wat 2 Michelins kosten?
De Continentals zijn namelijk zo goed als af, naar mijn idee slijten ze sneller dan de Michelins. Ik ben van plan er nieuwe Michelins onder te gooien.
Nu is mijn vraag, weet iemand hier het verschil tussen michelin pilot sport 2 of pilot sport 3? En wat is naast Michelin een goed alternatief
- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
Re: Welke zomerband? 225-40-18
Heb net 4 nieuwe conti's gekocht. SportContact 5. Schijnt een stuk beter te zijn dan zijn voorganger waar ik minder over te spreken was/ben.
Voor een snelle vergelijking tussen banden kijk ik altijd bij www.banden-pneus-online.nl (geen reclame bedoeld). Kies bijvoorbeeld als fabrikant Vredestein, Continental en Michelin. Als ik dan per band naar de rijeigenschappen kijk rechts (gebaseerd op reviews van klanten), dan zie ik dat de Vredestein Ultrac's het beste staan aangemerkt (en goedkoopste). Dit komt ook overeen met de individuele reviews die ik op internet destijds had opgezocht.
ContiSportContact 5p was ik heel erg over te spreken.
Ik zeg, stuur tonnie een bericht met je banden. Die levert ze voor een hele mooie prijs!
Ik zeg, stuur tonnie een bericht met je banden. Die levert ze voor een hele mooie prijs!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
ik rij op bridgestone potenza re050a en bevallen me ook erg en een vriend van me heeft ze onder zijn clio rs en is er ook erg over te spreken
Golf VI GTI
Heb destijds ook al eens met Tonnie hierover contact gehad, net een pb verzonden.
Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar michelin, de prijs incl monteren, balanceren, richten kwam op €350,- per 2 banden dan heb ik het over de prijs van Beterband.
Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar michelin, de prijs incl monteren, balanceren, richten kwam op €350,- per 2 banden dan heb ik het over de prijs van Beterband.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Heb je bericht beantwoord. 

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dankje tonnie!