mhuhahah

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

mhuhahah

Bericht door bzb »

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr

zo nu kan ik gaan slapen met een lach :lol: voor dit geld koop je een echte gti
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: mhuhahah

Bericht door Edition30 »

Is een echte "R", verschilt alleen in motor van een echte "R", maar ging het daar juist niet om :lol: . In de advertentie wordt niks genoemd over de vierwielaandrijving en ik vraag mij af of het onderstel (incl. remmen) ook is aangepast, er wordt alleen gesproken over de verlaging.

Wel vreemd dat je een 1.2 uitrust met allemaal originele en nieuwe(!?) onderdelen waardoor de prijs (bijna € 40.000) die van een echte echte R benadert. :roll:

Maar voor wie een "R" wilt hebben met een zuinige 1.2 TURBO motor is dit wel de kans. Mist nog even in de advertentie de tekst "Wel de looks, niet het verbruik". :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: mhuhahah

Bericht door Pedro »

Benieuwd of er ook aankoopfacturen van onderdelen zijn... :roll:
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: mhuhahah

Bericht door ED60Letzebuerg »

'Slechts 1 in Nederland' haha :lol:
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: mhuhahah

Bericht door Bootje_Ronald »

Toch even gemaild of onderstel, remmen en aandrijflijn ook zijn aangepast... :mrgreen:

Laat ik het zo stellen: heel goed dat er maar 1 van in NL is...Wat een waste...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gebruikersavatar
3Edition
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
Type auto: Golf GTI
Locatie: In de polder
Contacteer:

Re: mhuhahah

Bericht door 3Edition »

Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen :roll:
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: mhuhahah

Bericht door s3. »

3Edition schreef:Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen :roll:
Bij de dealer? Denk dat het in dit geval wel legitiem is, aangezien je al kunt raden in wat voor huis de betreffende persoon woont.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: mhuhahah

Bericht door MkVI Nmgn »

s3. schreef:
3Edition schreef:Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen :roll:
Bij de dealer? Denk dat het in dit geval wel legitiem is, aangezien je al kunt raden in wat voor huis de betreffende persoon woont.

Als die zoveel geld had dan had die die simpele auto wel niet zo gepimpt en gewoon een echte R gekocht, en kan je wel vertellen dat het waarschijnlijk gewoon van een gestolen R komt en zal deze man wel gewoon voor een paar knaken zijn auto opgeknapt hebben of misschien is het een schade auto geweest en hebben ze meteen maar een andere auto van gemaakt want op een sloperij kost een compleet front ook 1800 met xenon alles erop en eraan en interieur heb je ook voor 500 en de achterkant koop je ook voor 800 met lichten en als je dan toch een flinke schade heb dan is dit een goedkoperen oplossing.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Its John
Berichten: 295
Lid geworden op: 07 jun 2012, 19:23
Type auto: Tiguan 4-Motion
Locatie: Midden Nederland

Re: mhuhahah

Bericht door Its John »

Deze man heeft ook een 5 1.4 gehad en helemaal R32 uitgevoerd, is al een tijdje geleden maar zie het nu aan de achtergrond v/d foto.
Deze is ook verkocht en was ook de enige in NL en de mooiste.
Heeft trouwens wel een tijd te koop gestaan ivm de prijs, dus deze zullen we nog vaak zien langskomen op MP
Volkswagen Tiguan 2.0T 4-Motion
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: mhuhahah

Bericht door Edition30 »

s3. schreef:
3Edition schreef:Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen :roll:
Bij de dealer? Denk dat het in dit geval wel legitiem is, aangezien je al kunt raden in wat voor huis de betreffende persoon woont.
Of hij/zij in dit huis woont is de vraag. Kan ook brutaal voor de deur parkeren, fototje maken en wegwezen, of misschien staat het huis leeg/ te koop?
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: mhuhahah

Bericht door s3. »

Its John schreef:Deze man heeft ook een 5 1.4 gehad en helemaal R32 uitgevoerd, is al een tijdje geleden maar zie het nu aan de achtergrond v/d foto.
Deze is ook verkocht en was ook de enige in NL en de mooiste.
Heeft trouwens wel een tijd te koop gestaan ivm de prijs, dus deze zullen we nog vaak zien langskomen op MP
Ik geloof dat hij zelfs ook een Scirocco in R uitvoering te koop had staan nu je het zegt ja.

@Edition30; Het hek gaat niet zomaar open voor vreemden..
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: mhuhahah

Bericht door Edition30 »

s3. schreef:
Its John schreef:Deze man heeft ook een 5 1.4 gehad en helemaal R32 uitgevoerd, is al een tijdje geleden maar zie het nu aan de achtergrond v/d foto.
Deze is ook verkocht en was ook de enige in NL en de mooiste.
Heeft trouwens wel een tijd te koop gestaan ivm de prijs, dus deze zullen we nog vaak zien langskomen op MP
Ik geloof dat hij zelfs ook een Scirocco in R uitvoering te koop had staan nu je het zegt ja.

@Edition30; Het hek gaat niet zomaar open voor vreemden..
Hek? Mogelijk stond deze open :mrgreen: . Aan de andere kant, als je genoeg van deze "speciale uitvoeringen" verkoopt voor deze prijzen, houd je genoeg geld over voor zo`n huis in NB :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: mhuhahah

Bericht door gerben302JD »

Vindt het echt zonde van de tijd en het geld wat je erin steekt
En op het eind van al je werk de auto het NET niet is

Komt erbij dat je toch vaak wordt uitgedaagd met zo'n auto,
En dat je dan bij een stoplichtensprintje de verrotte uitlaat van een Opel Astra uit 2003 ziet!

Jammer :roll:
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten