zo nu kan ik gaan slapen met een lach

Bij de dealer? Denk dat het in dit geval wel legitiem is, aangezien je al kunt raden in wat voor huis de betreffende persoon woont.3Edition schreef:Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen
s3. schreef:Bij de dealer? Denk dat het in dit geval wel legitiem is, aangezien je al kunt raden in wat voor huis de betreffende persoon woont.3Edition schreef:Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen
Of hij/zij in dit huis woont is de vraag. Kan ook brutaal voor de deur parkeren, fototje maken en wegwezen, of misschien staat het huis leeg/ te koop?s3. schreef:Bij de dealer? Denk dat het in dit geval wel legitiem is, aangezien je al kunt raden in wat voor huis de betreffende persoon woont.3Edition schreef:Vraag me bij dit soort advertenties altijd af waar de donor onderdelen vandaan zijn gekomen
Ik geloof dat hij zelfs ook een Scirocco in R uitvoering te koop had staan nu je het zegt ja.Its John schreef:Deze man heeft ook een 5 1.4 gehad en helemaal R32 uitgevoerd, is al een tijdje geleden maar zie het nu aan de achtergrond v/d foto.
Deze is ook verkocht en was ook de enige in NL en de mooiste.
Heeft trouwens wel een tijd te koop gestaan ivm de prijs, dus deze zullen we nog vaak zien langskomen op MP
Hek? Mogelijk stond deze opens3. schreef:Ik geloof dat hij zelfs ook een Scirocco in R uitvoering te koop had staan nu je het zegt ja.Its John schreef:Deze man heeft ook een 5 1.4 gehad en helemaal R32 uitgevoerd, is al een tijdje geleden maar zie het nu aan de achtergrond v/d foto.
Deze is ook verkocht en was ook de enige in NL en de mooiste.
Heeft trouwens wel een tijd te koop gestaan ivm de prijs, dus deze zullen we nog vaak zien langskomen op MP
@Edition30; Het hek gaat niet zomaar open voor vreemden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten