Welke Banden...
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Welke Banden...
Ik heb eens een luxe probleem ik twijfel namelijk tussen deze banden...
Ik heb tijdje hankook gereden en ben er zeer over te spreken maar met wat nat weer heeft het best wel moeite om 250pk op de weg te houden en wielspin is behoorlijk en vraag me af welke van deze merken daar het minste problemen mee heeft..
Michelin
Pilot SPORT PS2 225/35 ZR19 88Y XL met wangbescherming (FSL), K1 BSW Ferrari Ausfuhrung
Zomerbanden
Label: F B 70 dB
Continental
SportContact 5P 225/35 ZR19 ZR XL met velgrandbescherming, BSW
Zomerbanden
Label: F A 72 dB
Dunlop
SP SPORT MAXX GT 225/35 ZR19 88Y XL met velgrandbescherming (MFS) BSW
Zomerbanden
Label: F B 67 dB
Pirelli
P ZERO ROSSO Direzionale 225/35 ZR19 84Y BSW
Zomerbanden
Label: E B 71 dB
Ik heb tijdje hankook gereden en ben er zeer over te spreken maar met wat nat weer heeft het best wel moeite om 250pk op de weg te houden en wielspin is behoorlijk en vraag me af welke van deze merken daar het minste problemen mee heeft..
Michelin
Pilot SPORT PS2 225/35 ZR19 88Y XL met wangbescherming (FSL), K1 BSW Ferrari Ausfuhrung
Zomerbanden
Label: F B 70 dB
Continental
SportContact 5P 225/35 ZR19 ZR XL met velgrandbescherming, BSW
Zomerbanden
Label: F A 72 dB
Dunlop
SP SPORT MAXX GT 225/35 ZR19 88Y XL met velgrandbescherming (MFS) BSW
Zomerbanden
Label: F B 67 dB
Pirelli
P ZERO ROSSO Direzionale 225/35 ZR19 84Y BSW
Zomerbanden
Label: E B 71 dB
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Sciroccofrank
- Type auto: Scirocco mk3 2.0
Re: Welke Banden...
Ik rij zelf sinds afgelopen zomer op de sportcontact 5, en die bevallen zeer goed, mucho grip met de scirocco, heeft ook geen moeite met de JD pk's ook niet in natte omstandigheden en de velgrand bescherming is erg prettig, valt me op dat ze ondanks de 19" best wel comfortabel zijn icm de kw schroefset
Maar ik heb wel gemerkt dat bandenkeus nogal persoonlijk is, succes met je keus Tonnie
Maar ik heb wel gemerkt dat bandenkeus nogal persoonlijk is, succes met je keus Tonnie
Kan het antwoord van Sciroccofrank alleen maar beamen! Ook ik was zeer tevreden met de CSC5p
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
Sja, ik kan alleen maar zeggen dat ik ook 4 conti's sportcontact 5 klaar heb liggen voor mijn zomerwielen. 

He Tonnie,
Ik zelf heb ervaring met de Dunlop en Pirelli, bijden een erg goeie band met voldoende grip ook met natte omstandigheden (en mij rijstijl
)
Het enige nadeel van de Dunlop is als de temperatuur daalt zo rond de 5a7 graden vind ik de grip van de band enorm afnemen (mij mening)
Met de Pirelli heb ik die ervaring niet dit omdat die dan in de schuur ligt
Greetz
Ik zelf heb ervaring met de Dunlop en Pirelli, bijden een erg goeie band met voldoende grip ook met natte omstandigheden (en mij rijstijl

Het enige nadeel van de Dunlop is als de temperatuur daalt zo rond de 5a7 graden vind ik de grip van de band enorm afnemen (mij mening)
Met de Pirelli heb ik die ervaring niet dit omdat die dan in de schuur ligt

Greetz
- MkVI Nmgn
Ronny @ 4x4
Tonnie @ FWD
En mijn banden liggen ook binnen met rond de 5 graden dan komen de winterbanden er ook weer op

Tonnie @ FWD
En mijn banden liggen ook binnen met rond de 5 graden dan komen de winterbanden er ook weer op

Groetjes Tonnie
Klopt als een bus! Maar wilde tog mij mening met jou delenMkVI Nmgn schreef:Ronny @ 4x4![]()
Tonnie @ FWD

- MkVI Nmgn
Dat stel ik ook zeer op prijs Ronny,
En natuurlijk de rest die zijn mening achterlaat
En natuurlijk de rest die zijn mening achterlaat
Groetjes Tonnie