De ex van Floppie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr

Volgens mij vergelijk je een Nederlandse prijs met een Duitse prijs. Ik denk dat een Edition 30 onder de ton minimaal een 17.000 kost. Reken alle extra accessoires erbij.Chris5gti schreef:nee idd die is wel erg duur voor die km stand .
IddMkVI Nmgn schreef:Andere wielen
Auto wit spuiten
Andere radio en gas op die zuigers!!
Een Ed30 van 2008 met deze opties? Denk het niet.Chris5gti schreef:Nou als je ziet hoe erg de prijzen gezakt zijn dit jaar en zeker de laatste paar maanden .. je krijgt nu de zelfde auto als vorig jaar meschien zelfs een jaar jonger voor 4000 tot 5000 euro minder .
Hey we hebben het wel over mijn ex he?MkVI Nmgn schreef:Andere wielen
Motorkap rood spuiten
Andere radio en gas op die zuigers!!
Nee nog geen spijt, maar wordt volgend jaar echt wel een BMW (4 coupe) of de Tesla Model SMkVI Nmgn schreef:Al spijt dat je het beest weg gedaan heb ?
Og bevalt de nieuwe wagen je uitstekend ?
Floppie woont in Haarlem toch? Kan je met mij meerijdenMkVI Nmgn schreef:Dat is het belangrijkste dat je goed slaap en niet om elke poep en scheet bang bent dat er iets gebeurt met de auto, En 7jaar garantie beter kun je niet hebben en hoe bevalt het Kia forumjust kidding we spreken elkaar snel wel weer! En mocht je mee willen naar meetings ik haal je wel op.
En waar haal jij Floppie dan in op Vincent?Vince82 schreef:Floppie woont in Haarlem toch? Kan je met mij meerijdenMkVI Nmgn schreef:Dat is het belangrijkste dat je goed slaap en niet om elke poep en scheet bang bent dat er iets gebeurt met de auto, En 7jaar garantie beter kun je niet hebben en hoe bevalt het Kia forumjust kidding we spreken elkaar snel wel weer! En mocht je mee willen naar meetings ik haal je wel op.
Zie mijn onderschrift Rens!Edition30 schreef:En waar haal jij Floppie dan in op Vincent?Vince82 schreef:Floppie woont in Haarlem toch? Kan je met mij meerijdenMkVI Nmgn schreef:Dat is het belangrijkste dat je goed slaap en niet om elke poep en scheet bang bent dat er iets gebeurt met de auto, En 7jaar garantie beter kun je niet hebben en hoe bevalt het Kia forumjust kidding we spreken elkaar snel wel weer! En mocht je mee willen naar meetings ik haal je wel op.
Dacht dat we moesten wachten tot zaterdag. Je had het dus al in je onderschrift staanVince82 schreef:Zie mijn onderschrift Rens!Edition30 schreef: En waar haal jij Floppie dan in op Vincent?
Vince, ik dacht dat je veel KM zou gaan rijden. Had zelf gegokt op een GTD. GTI is beter natuurlijk, maar hoe zit dat nou precies?Edition30 schreef:Dacht dat we moesten wachten tot zaterdag. Je had het dus al in je onderschrift staanVince82 schreef:Zie mijn onderschrift Rens!Edition30 schreef: En waar haal jij Floppie dan in op Vincent?. Weer een Golf en dan een GTI VI, gefeliciteerd, netjes hoor. Je hoort er nu dus weer helemaal bij
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten