Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje
dat noem ik geen thuiskomertje meer hoor
ik moet ook nog eens op zoek naar zo een set, want ik ben ook niet zo een grote fan van die reparatieset.
schijnt een hoop geklungel te zijn om je band er weer af te halen als die vol zit met dat schuim
Robbie schreef:Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje
Robbie schreef:Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje
Toppie
Waar gekocht als ik vragen mag ?
Via collega op de zaak ,die heeft z'n auto verkocht en had de set apart voor deze auto gekocht ,maar niet gebruikt en ook de set niet meeverkocht,ik dus mazzel,band is van week 40/2010
Toppie
Waar gekocht als ik vragen mag ?
Via collega op de zaak ,die heeft z'n auto verkocht en had de set apart voor deze auto gekocht ,maar niet gebruikt en ook de set niet meeverkocht,ik dus mazzel,band is van week 40/2010