Jezus christus zeg, jij ook al!? Ze blijven bezig, wordt je toch gewoon gek van!
Wat een schade ook bij jou aangericht zeg!
Ik ben onderhand nog steeds bezig met de afwikkeling..
Ik zei laatst tegen een ander forumlid, vw rijden en dan met name een golf GTI is eigenlijk vragen om problemen. En hoe mooi de auto ook is, en hoe gek je er ook op bent (want bij bijna iedereen van het forum is het meer dan alleen een losse hobby), een ander soort auto rijden is misschien wel de beste oplossing.
GPS zit bij mijn motor ingebouwd, tezamen met een alarm met simkaart, welke mijn telefoon af laat gaan. Maar dat was bij mijn vorige motor helaas ook zo en die hebben ze ook meegenomen. En hoe? Door middel van een kastje welke een stoorsignaal afgeeft. Hoe en wat weet ik niet exact, enige dat ik weet is dat niks helpt. De schadeafhandelaar zei tegen mij: Enige wat echt helpt is je goed verzekeren, en proberen het zo min mogelijk interessant te maken. (wij bij ons hobbyisten onmogelijk is

)
Bij de schadehersteller stond trouwens een VW passat CC ook met een bearlock, echter hebben ze daar gewoon het gehele dashboard aan stront gezaagd. Bearlock eruit gebeund met het grootste geweld van de wereld en auto meegenomen. Zelfs de passagiersairbag hebben ze eruit gezaagd... Echt belachelijk!!!
Tonny ik hoop dat je snel weer erbovenop komt, en hoop dat het snel gemaakt is dat je weer kan genieten van je GTI!!
Sterkte man!