Dit doen we om dingen te kunnen delen en omdat we trots zijn op onze wagens.
Ik ben me er ook zeker van bewust dat je zo te vinden bent op het world wide web met de info die hier te vinden is.
Met alle diefstallen van de laatste tijd, ga je daarom ook zwaar twijfelen om nog wel dingen te posten of zelfs posts te verwijderen.
Maar dat neemt alle plezier en handige info van het forum weg.
Dus daarom had ik het voorstel om voor "vaste klanten" een apart hoekje te creëren, zodat sommige gevoelige dingen wat beter afgeschermd zijn voor de wat kwaadwillende.
Begrijp ook best dat de goede onder de kwade zullen lijden, maar dat is overal mee.
Het is triest dat je het moet overwegen, maar krijg zoveel mensen te spreken de laatste tijd van het forum waarvan de wagen is proberen te stelen dat je gewoon begint te twijfelen of je sowieso nog wel wat wil posten.
Blijf ook liever gewoon dingen delen op het forum, maar twijfel echt heel erg.
Heel jammer want heb in het jaar dat ik op het forum zit, heel wat nieuwe mensen leren kennen die ik nu zelfs als vrienden bestempel en waarmee ik dagelijks contact heb.
Zoals ik in het begin al aangaf, waterdicht krijg je het nooit (we rijden onze wagens natuurlijk ook gewoon rond), maar het internet helpt de boefjes zeker met het uitzoeken van leuke waar.
@ theo, no hard feeling. Je hebt mijn punt wel verduidelijkt.
Als jij het kan, kan iemand die niet lid is het ook.
Zou die informatie verborgen staan, filter je die personen er iig uit. Mocht jij een boefje zijn in je avonduren, dan zou je een mooie buit hebben. (als je hem mee krijgt dan