Tja, neem me niet kwalijk dat ik je vooralsnog 0,0 geloof....
Dit was de eerste post van de oplichter uit mijn vorige link ( op
www.opgelichtopinternet.nl ) in het topic waar hij uiteindelijk ontmaskerd werd.
Beste mensen,
Ik ben Paul, de eigenaar van rekeningnr 7423199.
Ik kreeg deze link door van mn buurman.
Ik zal even wat uitleggen en hoop hier hulp te krijgen.
Dit is wel een hele vreemde situatie, sinds donderdagavond kan ik niet meer pinnen , is mn pinpas opgegeten door de automaat, mn rekening geblokkeerd, en had ik vrijdag een akelige brief van de ING in de bus.
Dat er fraude is/wordt gepleegd via mn bankrekeningnr 7423199 en dat al mn bankzaken geblokkeerd zijn, ik had werkelijk geen flauw idee waar dit over ging.
Ben dus meteen naar de bank gegaan met de brief , zelf contact gehad met de afdeling veiligheidszaken die daar overgaan, en er blijft iemand aangifte gedaan te hebben tegen mn bankrekeningnr, mij werd geadviseerd om naar de politie te gaan, heb ik dus gedaan,Politie had nog nooit zon asociale brief gelezen als degene die ik van de postbank heb gehad.
En er was niets bekend over aangifte tegen mn persoon, en konden dus ook niets voor me betekenen.
Ook heeft de ING geen contact met mij opgenomen over hetgene wat voorgevallen is,wat ik nogal een zeer kwalijke gang van zaken vindt, want in Nederland geld altijd nog het burgerrecht van hoor en wederhoor en daar hebben zij kennelijk nog nooit van gehoord.
Ik krijg al tijden pakketjes van Wehkamp,Neckermann,H&M,PABO in mn brievenbus op naam van S(anne) BULT of van der Bult. die stuur ik retour, maar is natuurlijk erg vervelend.
Zelfs de pizzaboer heeft voor de deur gestaan met een pizza voor Sanne..
Ik moest een brief schrijven van de ing met mijn bevindingen etc, en dat heb ik vrijdagmiddag nog meteen gedaan, morgen ga ik naar de rechtswinkel, want ik maak hier werk van.
Mocht er betalingen zijn ontvangen op mn rekening waar ik geen recht op heb dan sommeer ik de bank dat zsm in orde te maken door dat terug te storten naar de rechtmatige eigenaar.
Ik moet bekennen ik kijk mn afschriften nooit na en heb ook niets gemerkt van vreemde bij of afschrijvingen.
Ik hoop dat ik hier ook wat hulp kan krijgen om dit op te lossen en mn bankrekening weer lopend te krijgen, een pakketje af en toe terugsturen en s een pizza aan de deur is tot daar aan toe, maar dit gaat me wat te ver!
Laat het dus even goed duidelijk zijn, dat ik geen advertenties zet op marktplaats, het enige wat ik verkocht heb via marktplaats is vorig jaar kerst geweest en dat is zonder enkel probleem verlopen.
hoop dus van iemand te horen hoe dit opgelost gaat worden, want ik vindt het een erg vreemd verhaal allemaal.
Met vriendelijke groeten
Paul
Vallen de paralellen jou ook op....."vreemd verhaal", "weet zelf ook niet hoe dit kan"
Ging zichzelf in eerste instantie ook opwerpen als slachtoffer door het plaatsen van niet te controleren uitspraken.
Ook hij meldde in een van zijn latere posts dat hij "die €200,- echt niet nodig heeft om zijn ding te doen"
Waarom ik hier zo fel op ben, simpel, de maatschappij gaat al hard achteruit.
Heel veel mensen zijn alleen maar bezig met ikke, ikke ikke, helaas ben ik hier pasgeleden op een heel vervelende manier zelf ook achter gekomen.
Echter mijn persoonlijke ervaring is niet de hoofdreden, voordat mensen denken dat ik een gefrustreerde "vroeger was alles beter figuur" ben.
Zo ben ik bijvoorbeeld zeer te spreken over mensen als KlouxOne hier op het forum. Gewoon een ardige gast die mensen helpt zonder daar vooraf een tegenprestatie voor te verlangen.
Dat is een maatschappij die ik graag zie, helaas wordt dit steeds minder....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!