Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
hij heeft toch een dsg
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
bedankt voor jullie meningen , en opbouwende kritiek
ik neem t alvast in overweging ......
mvg
ik neem t alvast in overweging ......
mvg
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
- sitechris
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Oeps...das waar. Als de bak is aangepast en het geweld aankan..dan kom je een heel eindbzb schreef:hij heeft toch een dsg

Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Dat koppel verhaal met 500 nm op standaard stangen is echt onzin. Die vouw je dan gewoon op. (sprak hij uit ervaring).
Dat het koppel er zo ongeleidelijk in komt vind ik wel persoonlijk wel jammer. Mooi vlak koppel is wel het mooiste en rijdt ook het prettigste.
Maar veel koppel is wel prettig als het over een breed toerengebied aanwezig is....
Dit soort discussie moeten niet gevoerd worden achter een pc op een forum maar op een dragstrip. Dan wordt alles veel duidelijk.
Dat het koppel er zo ongeleidelijk in komt vind ik wel persoonlijk wel jammer. Mooi vlak koppel is wel het mooiste en rijdt ook het prettigste.
Maar veel koppel is wel prettig als het over een breed toerengebied aanwezig is....
Dit soort discussie moeten niet gevoerd worden achter een pc op een forum maar op een dragstrip. Dan wordt alles veel duidelijk.
Golf MK1 GTI
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
zoals gezegd de dsg is aangepast op het koppel,alsnog andere dingen ook kickdown , auto opschakelen verwijderd , enz...
maar ik ben er met eens dat het dat het koppel ( te) hoog en te kort van duur is ,
heb ik ondervonden door het rijden , het is immens bruut , maar duurt maar 2500tr
door het goede service van dvx , wordt de koppelcurve wat vlakker gemaakt en verminderd ,
op mijn aanvraag , en niet omdat het nare gevolgen zou kunnen hebben ,of wat jullie er van vinden .....
@ chris , de drijfstangen van een gewone golf 5 gti zijn niet de dezelfde als deze van de 6 gti ,
deze zouden minstens evenwaardig zijn als deze vd ed 30 , en die kunnen meer verdragen , daar ze ook stdrt met ko4 zitten , of heb ik t verkeerd ?
neemt niet weg dat je gelijk hebt van die dragstrip , en geen waarden op papier ,
maar denk dat er tegen uw gti weinig auto's tegen op kunnen ....
mvg
maar ik ben er met eens dat het dat het koppel ( te) hoog en te kort van duur is ,
heb ik ondervonden door het rijden , het is immens bruut , maar duurt maar 2500tr
door het goede service van dvx , wordt de koppelcurve wat vlakker gemaakt en verminderd ,
op mijn aanvraag , en niet omdat het nare gevolgen zou kunnen hebben ,of wat jullie er van vinden .....
@ chris , de drijfstangen van een gewone golf 5 gti zijn niet de dezelfde als deze van de 6 gti ,
deze zouden minstens evenwaardig zijn als deze vd ed 30 , en die kunnen meer verdragen , daar ze ook stdrt met ko4 zitten , of heb ik t verkeerd ?
neemt niet weg dat je gelijk hebt van die dragstrip , en geen waarden op papier ,
maar denk dat er tegen uw gti weinig auto's tegen op kunnen ....
mvg
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Xavier,
Goed om te horen dat DVX meedenkend is in het aanpassen van de koppelkromme.
Lijkt mij een verstandige keuze met betrekking tot duurzaamheid van e.e.a., alle aanpassingen doe je uiteraard voor je eigen
plezier he. Ookal komen er hier misschien wat ongenuanceerde opmerkingen voorbij, ik ben ervan overtuigd dat deze bedoeld zijn
om je enkel te helpen!
Goed om te horen dat DVX meedenkend is in het aanpassen van de koppelkromme.
Lijkt mij een verstandige keuze met betrekking tot duurzaamheid van e.e.a., alle aanpassingen doe je uiteraard voor je eigen
plezier he. Ookal komen er hier misschien wat ongenuanceerde opmerkingen voorbij, ik ben ervan overtuigd dat deze bedoeld zijn
om je enkel te helpen!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Tis al een beetje jammer van dvx dat je zo zoizo de weg op bent gestuurd. Ze hadden blijkbaar dat inzicht nog niet wat iedereen hier al ziet aan je uitdraai dat het wat piekerig is...
- Renekesgti
- Berichten: 1185
- Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
De drijfstangen van een 6 GTI zijn gewoon hetzelfde als in een 5 GTI. Alleen de R en de ED35 heeft sterkere zuigers en drijfstangen etc etc..xavier gti schreef:zoals gezegd de dsg is aangepast op het koppel,alsnog andere dingen ook kickdown , auto opschakelen verwijderd , enz...
maar ik ben er met eens dat het dat het koppel ( te) hoog en te kort van duur is ,
heb ik ondervonden door het rijden , het is immens bruut , maar duurt maar 2500tr
door het goede service van dvx , wordt de koppelcurve wat vlakker gemaakt en verminderd ,
op mijn aanvraag , en niet omdat het nare gevolgen zou kunnen hebben ,of wat jullie er van vinden .....
@ chris , de drijfstangen van een gewone golf 5 gti zijn niet de dezelfde als deze van de 6 gti ,
deze zouden minstens evenwaardig zijn als deze vd ed 30 , en die kunnen meer verdragen , daar ze ook stdrt met ko4 zitten , of heb ik t verkeerd ?
neemt niet weg dat je gelijk hebt van die dragstrip , en geen waarden op papier ,
maar denk dat er tegen uw gti weinig auto's tegen op kunnen ....
mvg
..... "en niet omdat het nare gevolgen zou kunnen hebben ,of wat jullie er van vinden" ..... vind ik een ongeloofwaardige opmerking, want anders had je (tenminste zou ik gedaan hebben) het koppel meteen al laten aanpassen nadat je de uitdraai kreeg bij DVX. Het belangrijkste is dat je GTI goed rijdt, cijfertjes zeggen niet zoveel op de bank, dat ben ik met Chris eens. Het feit dat meesten op dit forum JD promoten heeft zeker een reden, geen enkele uitdraai van JD heeft van die pieken, maar mooie strakke lijnen zonder manipulatie. Mocht het toch zo zijn, dan laat men je niet gaan bij een Chip op maat zoals DVX blijkbaar wel heeft gedaan in jou geval. Ben benieuwd wat de uitdraai weergeeft na de aanpassing.
Groeten René.
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Alleen de R, de Ed30 en de ED35 heeft sterkere zuigers en drijfstangen etc etc..Renekesgti schreef:
De drijfstangen van een 6 GTI zijn gewoon hetzelfde als in een 5 GTI. Alleen de R en de ED35 heeft sterkere zuigers en drijfstangen etc etc..
..... ............
Groeten René.

Techniek van de ed30: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=12&t=18
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
sterk sterker.....Dat valt ook wel mee
ze buigen iets later
Of het nu wel of niet kan. Een handige vuist regel voor OEM stangen is 100-125 NM per stang.


Of het nu wel of niet kan. Een handige vuist regel voor OEM stangen is 100-125 NM per stang.
Golf MK1 GTI
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Als ze later buigen, dan zijn ze toch sterker, of eigenlijk stijverSpuugemmer schreef:sterk sterker.....Dat valt ook wel meeze buigen iets later
![]()
Of het nu wel of niet kan. Een handige vuist regel voor OEM stangen is 100-125 NM per stang.

Kan mij voorstellen dat jij zo`n opmerking maakt Chris, bij jou kan het niet sterk genoeg zijn


Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
what ever.....
vindt t koppel persoonlijk gewoon te kort van duur , vd rest niks op aan te merken hoor !
als ik reken 4*mx125 nm is toch 500 nm , hetgeen ik ook dacht t max te zijn ......
maar goed bedankt voor jullie 'bezorgdheid ' .....
gr
vindt t koppel persoonlijk gewoon te kort van duur , vd rest niks op aan te merken hoor !
als ik reken 4*mx125 nm is toch 500 nm , hetgeen ik ook dacht t max te zijn ......
maar goed bedankt voor jullie 'bezorgdheid ' .....
gr
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Je kunt de gegevens van de dyno's simpelweg niet 1:1 vergelijken, dus je kan niets zeggen over de kwalijkheid voor de drijfstangen, je moet daarvoor gewoon vertrouwen op je tuner en zijn ervaring wbt de krachten die de stangen kunnen hebben, raken ze wel krom dan weet je waar je aan moet kloppen
Een dynostar bank meet overigens vaak fors meer koppel dan wij met de superflow meten, ik zie dat ook altijd bij wagens die bij VVT (van vught tuning) vandaan komen. De superflow van ons geeft altijd lagere (koppel) waarden. (dat zien we overigens ook weer terug op het circuit, onze golf 6 (250pk) heeft op papier beduidend minder vermogen en koppel tov de ibiza (300+pk) van van vught, toch loopt de vvt ibiza op de rechte stukken zeker niet weg.
Overigens is het met de RICA bank (MAHA) weer compleet anders, die geeft nog weer veel minder koppel dan onze superflow bank.
Naast de verschillen van de dyno's heb je ook nog verschillen in koel opstelling, de ene heeft dat weer iets beter voor elkaar dan de ander.
Kortom het moet ook niet een strijd zijn wie er het meeste vermogen op papier wil hebben, als je tevreden bent met hoe de auto afgesteld is en de verbetering goed merkbaar is tov de originele software, dan boeit het natuurlijk niet of je nu 300pk en 425Nm hebt of 290pk en 460Nm.

Een dynostar bank meet overigens vaak fors meer koppel dan wij met de superflow meten, ik zie dat ook altijd bij wagens die bij VVT (van vught tuning) vandaan komen. De superflow van ons geeft altijd lagere (koppel) waarden. (dat zien we overigens ook weer terug op het circuit, onze golf 6 (250pk) heeft op papier beduidend minder vermogen en koppel tov de ibiza (300+pk) van van vught, toch loopt de vvt ibiza op de rechte stukken zeker niet weg.
Overigens is het met de RICA bank (MAHA) weer compleet anders, die geeft nog weer veel minder koppel dan onze superflow bank.
Naast de verschillen van de dyno's heb je ook nog verschillen in koel opstelling, de ene heeft dat weer iets beter voor elkaar dan de ander.
Kortom het moet ook niet een strijd zijn wie er het meeste vermogen op papier wil hebben, als je tevreden bent met hoe de auto afgesteld is en de verbetering goed merkbaar is tov de originele software, dan boeit het natuurlijk niet of je nu 300pk en 425Nm hebt of 290pk en 460Nm.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Dus als ik het nu goed begrijp zijn de pk`s geen pk`s en de de Nm`s geen Nm`s die worden gemeten. 

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Gezien het grootste deel van het forum bij JD geweest is op 1 en dezelfde bank, is dat allemaal prima vergelijkbaar. Echter je kunt niet zomaar conclusies trekken vanaf een uitdraai van een compleet andere bank.
Daarbij als je met dezelfde auto vooraf op de bank gestaan heeft dan kun je prima zien wat je gewonnen hebt.
Daarbij als je met dezelfde auto vooraf op de bank gestaan heeft dan kun je prima zien wat je gewonnen hebt.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Onderling kan je de uitdraaien van jullie bank vergelijken, maar niet met die van andere banken. Oké, maar dat betekent dus wel dat een x aantal pk`s niet in absolute zijn een x tal pk`s zijn. En een winst van 60 pk (gemeten op jullie bank) dus geen 60 pk is, maar misschien 45 pk of 70 pk, dat vind ik wel vreemd, want de banken worden toch geijkt (met ruimte voor een fout marge).
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Race Eend schreef:Je kunt de gegevens van de dyno's simpelweg niet 1:1 vergelijken, dus je kan niets zeggen over de kwalijkheid voor de drijfstangen, je moet daarvoor gewoon vertrouwen op je tuner en zijn ervaring wbt de krachten die de stangen kunnen hebben, raken ze wel krom dan weet je waar je aan moet kloppen![]()
Een dynostar bank meet overigens vaak fors meer koppel dan wij met de superflow meten, ik zie dat ook altijd bij wagens die bij VVT (van vught tuning) vandaan komen. De superflow van ons geeft altijd lagere (koppel) waarden. (dat zien we overigens ook weer terug op het circuit, onze golf 6 (250pk) heeft op papier beduidend minder vermogen en koppel tov de ibiza (300+pk) van van vught, toch loopt de vvt ibiza op de rechte stukken zeker niet weg.
Overigens is het met de RICA bank (MAHA) weer compleet anders, die geeft nog weer veel minder koppel dan onze superflow bank.
Naast de verschillen van de dyno's heb je ook nog verschillen in koel opstelling, de ene heeft dat weer iets beter voor elkaar dan de ander.
Kortom het moet ook niet een strijd zijn wie er het meeste vermogen op papier wil hebben, als je tevreden bent met hoe de auto afgesteld is en de verbetering goed merkbaar is tov de originele software, dan boeit het natuurlijk niet of je nu 300pk en 425Nm hebt of 290pk en 460Nm.
bedankt voor u vakwaardige uitleg .
maar vindt u ook niet dat het koppel van korte duur is , of is dit normaal ?
en kan de pieken erin te wijten zijn aan wheelslip ?
thanks,
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Omdat het koppel zo hoog is, is je piek maar kort (hij is inderdaad wat piekerig), hij zit boven de 400Nm vanaf 2200rpm tot 5000rpm op je uitdraai. Dat is gewoon goed.
Wel valt het op dat het maximum vermogen bij 4800rpm ligt, dat is erg vroeg, meestal is dit rond de 5500rpm.
Wel valt het op dat het maximum vermogen bij 4800rpm ligt, dat is erg vroeg, meestal is dit rond de 5500rpm.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
ok , thanks voor uw uitleg ,Race Eend schreef:Omdat het koppel zo hoog is, is je piek maar kort (hij is inderdaad wat piekerig), hij zit boven de 400Nm vanaf 2200rpm tot 5000rpm op je uitdraai. Dat is gewoon goed.
Wel valt het op dat het maximum vermogen bij 4800rpm ligt, dat is erg vroeg, meestal is dit rond de 5500rpm.
voila jongens , het lijkt allemaal nog best mee te vallen he

proffesionals als race eend zullen jullie wel geloven zeker ....
en dank zij het goede service van dvx worden deze punten , nog eens herzien !
gr
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Xavier,
Vind je het nu echt nog zo belangrijk om nog even je gelijk te willen halen hier???
Volgens mij heb ik en velen met mij ook aangegeven dat het een behoorlijk lekker vermogen is, maar de opbouw (het verloop onderin en doorlopen boven 4500rpm) misschien iets beter kan.
Ik denk dat Mark nog best een beetje genuanceerd is in zijn commentaar, wat vanuit zijn positie natuurlijk ook niet geheel onverstandig is.
Misschien moet je per pb eens aan hem vragen of hij een 2.0tsi met zo'n koppelkromme op pad zou sturen!!
Vind je het nu echt nog zo belangrijk om nog even je gelijk te willen halen hier???
Volgens mij heb ik en velen met mij ook aangegeven dat het een behoorlijk lekker vermogen is, maar de opbouw (het verloop onderin en doorlopen boven 4500rpm) misschien iets beter kan.
Ik denk dat Mark nog best een beetje genuanceerd is in zijn commentaar, wat vanuit zijn positie natuurlijk ook niet geheel onverstandig is.
Misschien moet je per pb eens aan hem vragen of hij een 2.0tsi met zo'n koppelkromme op pad zou sturen!!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
wel werd er herhaaldelijk beweerd dat ik de motor in stukken ging / ga rijden,
vandaar mijn reply erop ....
als dit anders overkomt bij u , is dit zeker mijn bedoeling niet ......
als mark dit ook vind mag hij dit zeker melden , graag zelf
mvg
vandaar mijn reply erop ....
als dit anders overkomt bij u , is dit zeker mijn bedoeling niet ......
als mark dit ook vind mag hij dit zeker melden , graag zelf
mvg
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Xavier,
Ik heb ookal aangegeven dat er misschien wat lompe opmerkingen voorbij komen, die inhoudelijk misschien niet erg waardevol
voor je zijn. Maar deze zijn waarschijnlijk ook niet zo slecht bedoeld als dat het bij jou overkomt.
Laten we het erop houden dat het zeer positief is dat je zelf ook van mening bent dat die ietswat grillige koppelkromme waarschijnlijk niet super is voor de rijeigenschappen en duurzaamheid van e.e.a.
DVX gaat het aanpakken, dus ben benieuwd naar de nieuwe uitdraai.
Ik heb ookal aangegeven dat er misschien wat lompe opmerkingen voorbij komen, die inhoudelijk misschien niet erg waardevol
voor je zijn. Maar deze zijn waarschijnlijk ook niet zo slecht bedoeld als dat het bij jou overkomt.
Laten we het erop houden dat het zeer positief is dat je zelf ook van mening bent dat die ietswat grillige koppelkromme waarschijnlijk niet super is voor de rijeigenschappen en duurzaamheid van e.e.a.
DVX gaat het aanpakken, dus ben benieuwd naar de nieuwe uitdraai.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Eigenlijk weet je best dat je tuning niet perfect is , je mag het zelf wel zeggen , maar een ander mag geen kritiek geven.xavier gti schreef:wel werd er herhaaldelijk beweerd dat ik de motor in stukken ging / ga rijden,
vandaar mijn reply erop ....
als dit anders overkomt bij u , is dit zeker mijn bedoeling niet ......
als mark dit ook vind mag hij dit zeker melden , graag zelf
mvg
Ik zou blij zijn als mensen mij waarschuwen om te voorkomen dat de motor zou kapot kunnen lopen.
Quote//proffesionals als race eend zullen jullie wel geloven zeker ....//Quote......het gaat erom wat jij wil geloven

Op een openbaar forum kan je dit soort discussies verwachten , iedereen mag zijn/haar mening geven of je het daarmee eens bent of niet.
Dus accepteer het of post je uitdraai niet ,krijg je ook geen discussie.
Jammer dat DVX achteraf met je meedenkt en er iets aan wil doen , hadden ze beter de eerste keer kunnen doen en was deze discussie er niet geweest

Geniet van je behaalde vermogen en neem ongenuanceerde opmerkingen met een korreltje zout!
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Graag de niet inhoudelijke discussie rondom Xavier voortzetten in zijn voorstel topic, zo houden we dit topic "on-topic".
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Misschien kan het geheel naar zijn topic geplaatst worden!?
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten