Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Als je auto zwart is zou ik ze lekker zwart houden.Robbie schreef:Vandaag mijn buitenspiegels vervangen door de elektrisch inklapbare/verstelbare versie met verlichting aan de onderzijde,zit alleen met een dilemma de kappen wit of zwart,staat wel apart in het zwart,anders morgen de kappen omwisselen ,moet toch open om de spiegelomgevingsverlichting te vervangen door LED.
Auto is witBurak schreef:Als je auto zwart is zou ik ze lekker zwart houden.Robbie schreef:Vandaag mijn buitenspiegels vervangen door de elektrisch inklapbare/verstelbare versie met verlichting aan de onderzijde,zit alleen met een dilemma de kappen wit of zwart,staat wel apart in het zwart,anders morgen de kappen omwisselen ,moet toch open om de spiegelomgevingsverlichting te vervangen door LED.
De Difussor wilde ik ook laten doen,echter zeiden ze tegen mij dat die niet te plakken was(geen gladde ondergrond)Burak schreef:Haha dan zou ik het zwart hoogglans doen. Ik ga mn spiegels dak voorlip hoog glans laten wrappen en misschien de defuser ook.
Inderdaad ,er zaten 2 motoren bij alleen bestuurderskant is een andere,rechts is wel gewisseld maar we zagen dat het precies de zelfde was ook het nummer is identhiek.iroc-dennis schreef:Heb je ook de raam motors moeten veranderen?
Sorry Glenne ,die houd ik voor reserve !Glenne schreef:leuke mod! eigenlijk wel een minpunt dat dit niet standaard is op een GTI.
even een off topic vraagje: wat doe je met die zwarte spiegelkappen? ik denk dat ik misschien iemand weet die interesse heeft (mag via pm).
Gr
geen probleemRobbie schreef:Sorry Glenne ,die houd ik voor reserve !Glenne schreef:leuke mod! eigenlijk wel een minpunt dat dit niet standaard is op een GTI.
even een off topic vraagje: wat doe je met die zwarte spiegelkappen? ik denk dat ik misschien iemand weet die interesse heeft (mag via pm).
Gr
Hoi Wehoowehoo schreef:Het ligt ook niet aan de raammotor, maar aan het "Türsteuergerät". 5k0959793 kan het niet. (5k0959793A wel).
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 15 gasten