De schijven wil ik toch vernieuwen ivm eventuele trillingen etc. Weet iemand een adres waar ik goedkoop zimmermann of ATE schijven in 345mm kan kopen?
Welke dikte hebben de schijven 30mm? Alvast bedankt. Gr. René
He Rene,Renekesgti schreef:Helaas ging de koop van de eerdere set niet door. Dus nog steeds op zoek naar een nette set. Schijven niet noodzakelijk.
Gr rené
Bedankt voor je tip Maurice.KlouxOne schreef:He Rene,Renekesgti schreef:Helaas ging de koop van de eerdere set niet door. Dus nog steeds op zoek naar een nette set. Schijven niet noodzakelijk.
Gr rené
Bel Gerard van auto blokland is op. http://www.autoblokland.nl/
die kan vast wel een mooi setje voor je regelen.
Heb al mailtje terug hoorKlouxOne schreef:je moet echt ff bellen Rene. Mail doet de beste man helemaal niks mee haha.
Renekesgti schreef:Helaas ging de koop van de eerdere set niet door. Dus nog steeds op zoek naar een nette set. Schijven niet noodzakelijk.
Gr Rene
Edit, de remmen zijn gekocht, echter de schijven wil ik toch vernieuwen ivm eventuele trillingen etc. Weet iemand een adres waar ik goedkoop zimmermann of ATE schijven in 345mm kan kopen?
Welke dikte hebben de schijven 30mm? Alvast bedankt. Gr. Rene
Renekesgti schreef:Ik heb een set gevonden. Dus Maurice en Erwin, werk aan de winkel
De schijven wil ik toch vernieuwen ivm eventuele trillingen etc. Weet iemand een adres waar ik goedkoop zimmermann, ATE of Brembo schijven in 345mm kan kopen?
Renekesgti schreef:Ik heb een set gevonden. Dus Maurice en Erwin, werk aan de winkel
De schijven wil ik toch vernieuwen ivm eventuele trillingen etc. Weet iemand een adres waar ik goedkoop zimmermann, ATE of Brembo schijven in 345mm kan kopen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten