Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Indien deze gestolen zijn zou het kunnen zijn dat de mijne er ook bij zit. Helaas heb ik door deze, of misschien een andere, eikel mijn GTI inmiddels verkocht. Na 3 inbraken had ik het wel gezien. Navigatie, stuur, armsteun en de uiteraard airbag weg. Totaal inmiddels € 7500 schade. Wel vergoed door de verzekering m.u.v. de RNS, daar kreeg ik maar een paar honderd voor terug. Nu maar doorsparen en hopen op een garage die vrijkomt onder mijn flat. Rij nu een Clio Rs 2008. Grappig maar tijdelijk. Erg lastig te rijden als je onder de 5000rpm blijft. Daarboven
Gengar schreef:Goed wek van de Politie. Nu de dief een lange gevangenis straf geven.
Heb liever een lange taakstraf (6 maanden oid) zodat deze dief zich nuttig kan maken voor de maatschappij. Daarnaast graag een boete van 10 x het schadebedrag oid.
Das beter dan op onze kosten worden verzorgt.
Gengar schreef:Goed wek van de Politie. Nu de dief een lange gevangenis straf geven.
Heb liever een lange taakstraf (6 maanden oid) zodat deze dief zich nuttig kan maken voor de maatschappij. Daarnaast graag een boete van 10 x het schadebedrag oid.
Das beter dan op onze kosten worden verzorgt.
Helemaal mee eens, flink aanpakken in de portemonnee dat is het enige waar ze gevoelig voor zijn.