ik kom met 3 personen,met lunch,geen overnachting.(geen GTI

mvg lex
Tjahh! niemand heeft hier ook gezegd da je een Tiguan moest kopen....NICO! schreef:Dat is een goede vraag, ik wil jullie niet ophouden met mijn 150 pk Tiguan, maar wil wel naar de Ring met jullie. Hoe nu verder?
2.0T combi vs 2.0T Touring lijkt mij leuk!!VroemTFSI schreef:Is een 328i Touring M-Sport met 268pk ook welkom?![]()
Als jullie het goed vinden, willen MTBMW en ik mee met de club (ons oude cluppie) Is ook wel leuk om te kijken wat de nieuwe 2 liter turbo van BMW tegen de 2.0 TFSI in kan brengen. Het hangt natuurlijk ook van de datum af.
Gewoon meegaan Nico! Hartstikke gezelligNICO! schreef:Dat is een goede vraag, ik wil jullie niet ophouden met mijn 150 pk Tiguan, maar wil wel naar de Ring met jullie. Hoe nu verder?
bzb schreef:okidoki, nou heb een en ander besproken i.v.m. de niet gti aanmeldingen, met andere auto's meerijden is gewoon toegelaten liefst binnen de vag groep, en bmw dandit omdat er nogal in auto's wordt gewisseld de laatste tijd, wegens diefstal en andere zaken, en de meeste toch trouw forum aanhanger zijn.
eind goed al goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten