Telefoon Premium + Car net online diensten GTI 7.

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
golfruud

Telefoon Premium + Car net online diensten GTI 7.

Bericht door golfruud »

Je kan bij de nieuw GTI 7 telefoonvoorbereiding Premium met car net online diensten bestellen. (internet)
Dit gaat weer via de rSAP technologie, net zoals op de GTI 6.
Volgens mij hebben bijna alle moderne smartphones geen rSAP ondersteunening. (ik kan het tenminste niet vinden)
Mijn vraag:
-Zijn er wel smartphones met rSAP ondersteuning ? Zo ja, gaarne namen.
bjorngti
Type auto: TT 2.0 TFSI - S Line

Re: Telefoon Premium + Car net online diensten GTI 7.

Bericht door bjorngti »

Vrij oude lijst zie ik:
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=152152.0

De Samsung Galaxy SIII zou het ondersteunen. Maar zoals ik lees is dit een oudere technologie?

Dus als ik het goed begrijp als je een telefoon hebt die geen rSAP ondersteund dan heb je niks aan Car Online.
golfruud

Bericht door golfruud »

bjorngti schreef:Vrij oude lijst zie ik:
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=152152.0

De Samsung Galaxy SIII zou het ondersteunen. Maar zoals ik lees is dit een oudere technologie?

Dus als ik het goed begrijp als je een telefoon hebt die geen rSAP ondersteund dan heb je niks aan Car Online.
Jawel, maar met rSAP gebruikt het systeem de sim kaartje van je telefoon. Heb je geen rSAP dat moet je een extra sim kaartje hebben met data die je apart in het systeem stopt.
golfruud

Bericht door golfruud »

Er hebben 106 personen zitten kijken naar dit bericht en niemand weet of er ook smartphones met rSAP ondersteuning ziijn ? :roll: :roll:
Zo ja, gaarne namen.
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

Ik weet dat Blackberries het protocol ondersteunen! Van de laatste modellen (Z) weet ik het niet zeker!

Mijn Bb zit wel aangesloten maat mijn iPhone 4s niet! Heb al wel een module van 150 gevonden waarmee het moet werken!
bjorngti

Bericht door bjorngti »

Ik heb in mijn configuratie Discover Pro met Car Online. Een Bluetooth connectie voor te bellen is voor mij voldoende. Zoveel bel ik niet in de auto. Zit er in het Discover Pro systeem een mogelijkheid om een sim te plaatsen?
Laatst gewijzigd door bjorngti op 30 mar 2013, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Bericht door staffpride »

De mijne heeft het wel, maar gebruik het niet. Maak verbinding met hands free profile, anders doet whatsapp het niet in de auto :mrgreen:
MVG EMServices

Afbeelding
golfruud

Bericht door golfruud »

bjorngti schreef:Ik heb in mijn configuratie Discover Pro met Car Online. Een Bluetooth connectie voor te bellen is voor mij voldoende. Zoveel bel ik niet in de auto. Zit er in het Discover Pro systeem een mogelijkheid om een sim te plaatsen?
Alleen als je ook telefoonvoorbereiding 'Premium" hebt. Dan heb je extra speciale SIM- kaart houder.
Het nadeel van een extra sim is dat je dan elke keer je telefoon uit of op vliegtuigmodes moet zetten.
Het voordeel van rSAP is, je stapt in je auto en je telefoonabonnement is meteen verbonden met je auto.(Discover Pro en Car online)

Tevens als je geen rSAP hebt werkt je Car online niet, of je moet een extra abonnement hebben met bel en data verkeer
(extra sim kaartje) voor in de module in de auto. ( of je moet steeds je sim kaartje uit je telefoon halen :oops: :oops: )
bjorngti

Bericht door bjorngti »

golfruud schreef:
bjorngti schreef:Ik heb in mijn configuratie Discover Pro met Car Online. Een Bluetooth connectie voor te bellen is voor mij voldoende. Zoveel bel ik niet in de auto. Zit er in het Discover Pro systeem een mogelijkheid om een sim te plaatsen?
Alleen als je ook telefoonvoorbereiding 'Premium" hebt. Dan heb je extra speciale SIM- kaart houder.
Het nadeel van een extra sim is dat je dan elke keer je telefoon uit of op vliegtuigmodes moet zetten.
Het voordeel van rSAP is, je stapt in je auto en je telefoonabonnement is meteen verbonden met je auto.(Discover Pro en Car online)

Tevens als je geen rSAP hebt werkt je Car online niet, of je moet een extra abonnement hebben met bel en data verkeer
(extra sim kaartje) voor in de module in de auto. ( of je moet steeds je sim kaartje uit je telefoon halen :oops: :oops: )
Dus zonder telefoonvoorbereiding Premium werkt Car Online niet, met Premium moet de telefoon rSAP ondersteunen of je moet een 2e sim gebruiken met als nadeel dat je je eigen telefoon telkens in flightmodus moet zetten. Daar hebben ze dan goed over nagedacht met zo'n nieuw navigatiesysteem.

Ruud wellicht heb je hier iets aan?
http://www.android-rsap.com
http://www.kenw.nl/Telecom/rSAP_ombouw.htm
Laatst gewijzigd door bjorngti op 30 mar 2013, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
golfruud

Bericht door golfruud »

@ bjorngti, Zo is aan mij verteld door de dealer, bij Audi hebben ze het zelfde probleem met "audiconnect"
Hebben ze het bij BMW beter voor elkaar met internet en telefoneren..
bjorngti

Bericht door bjorngti »

Je zou toch denken dan ze dan anno 2013 via Bluetooth 4.0 connectie maken. Daar wordt ik niet blij van. :cry:
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”