Gezocht: 2e hands set 18" velgen+goede banden voor mijn GTI

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Timvgti

Gezocht: 2e hands set 18" velgen+goede banden voor mijn GTI

Bericht door Timvgti »

Deze winter (rij op stalen winterset) heb ik geprobeerd één van mijn 17" Denver GTI velgen te herstellen. Ik had nml twee stoepramdschades er op.
Dit 'herstellen' heb ik compleet verprutst omdat ik een spuitbus zilveren velgenlak had gebruikt en het uitwaaien niet mooi lukte. Besloten hele velg een beetje 'mee te spuiten'.
De velg voelt nu qua lak ruw aan, glanst niet als de andere drie en de tint zilver is anders.
Balen... Dat had ik anders moeten doen, eigen schuld... Maargoed...
Overigens zijn op die set de voorbanden (Bridgestone Potenza) toch op. De achterbanden zijn nog wel prima (Bridgstone Turanza).

Ik zou dit setje graag willen verkopen/inruilen en vervangen voor een interessante 18 inch set.
(De andere 3 BBS Denvers zijn nog 100% keurig, en die beetje door mij mislukt gespoten velg is uiteraard ook weer tiptop te krijgen, dus wat zou ik hier nog voor kunnen krijgen?)
Zoek me suf op oa markplaats, maar is nog niks interessants voorbij gekomen.

Wie heeft tips/iets in de aanbieding?
Ik kijk vooral naar modellen als BBS Rockinhams, Detroits, Speedlines, 3Sdm 0.01, etc
Het mogen imitaties zijn maar dan wel van goede kwaliteit.
Banden moeten een A-merk zijn, alle 4 van zelfde merk/type zijn en genoeg profiel hebben.

Moet dus mooi staan op een United Grey mk5 GTI (onverlaagd).
De rede dat ik naar '2ehands' zoek is omdat ik geen 1000+ euro's uit wil geven aan een set en nog max 1 jaar met de gti zal rijden.
Timvgti

Re: Gezocht: 2e hands set 18" velgen+goede banden voor mijn

Bericht door Timvgti »

Niemand die een interessante complete set (met dus 4 a merk gelijke banden, genoeg profiel, etc) in de verkoop?
rabies

Bericht door rabies »

MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Timvgti

Bericht door Timvgti »

@rabies:
Dank je voor de links/tips.
Er zijn echter maar twee Mercedes wielen die ik mooi vind staan onder een (verlaagde) gti en dat zijn de Segins en de Alphards.
De rest vindt ik persoonlijk niet mooi onder een/mijn gti. Sowieso is mijn gti ook niet verlaagd...
Ennuh rode velgen vindt ik wel wat heel erg gewaagd ;)

Dus nog steeds zoekende...
rabies

Bericht door rabies »

Hier kan je misschien kijken wat je denvers nog opleveren : http://www.velgen-inkoop.nl/
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”