19 inch tallageda
19 inch tallageda
Ik ben opzoek naar orgineel 19 inch golf R velg liefst zwart.
Of rs3 velg wel orgineel
Ik hoor het graag
Of rs3 velg wel orgineel
Ik hoor het graag
Re: 19 inch tallageda
Hallo Allemaal,
Vraagje passen orginele talladega velgen onder een GTI in de maat 19 inch, auto is niet verlaagd.
Vraag dit omdat bij een R met 19inch van die kleine kunststof beschermkapjes zitten bij de wielkasten.
Groetjes Bart
Vraagje passen orginele talladega velgen onder een GTI in de maat 19 inch, auto is niet verlaagd.
Vraag dit omdat bij een R met 19inch van die kleine kunststof beschermkapjes zitten bij de wielkasten.
Groetjes Bart
-
- Contacteer:
Bart,
De kapjes zitten er vanwege TUV/wetgeving. I.c.m. 235 steekt het iets uit de kasten en dat is afkeur voor TUV, vandaar de kapjes.
De wielen passen.
De kapjes zitten er vanwege TUV/wetgeving. I.c.m. 235 steekt het iets uit de kasten en dat is afkeur voor TUV, vandaar de kapjes.
De wielen passen.
Hoi Olivier,
Houd dat in dat een vervelende agent die oplettend is je een bekeuring kan geven om die reden??
Alvast bedankt.
Groetjes Bart
Houd dat in dat een vervelende agent die oplettend is je een bekeuring kan geven om die reden??
Alvast bedankt.
Groetjes Bart
-
- Contacteer:
Ik durf niet te zeggen of het een APK eis is hier....
Oke dan zal ik dat nog wel even ergens na vragen.
Bedankt voor je informatie.
Groetjes Bart
Bedankt voor je informatie.
Groetjes Bart
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Hoef je niet bang voor te zijn. De prio's van die jongens liggen ergens anders. Denk aan mobiel bellen, snelheid, alcohol enz.bartvw schreef:Hoi Olivier,
Groet RobvR
Hallo Allemaal,
Ik zit nu een paar dagen op marktplaats te kijken naar velgen detroit of talladega.
De laatste genoemde hebben mijn voorkeur alleen vraag ik me steeds af hoe het kan dat het zo goedkoop is op MP.
Als je een bandenboer belt, ben je voor 19 inch banden ongeveer 1150 euro kwijt in de maat 235-35-19 merk Dunlop Sportmaxx GT
Als je het dan zo bekijkt heb je nagenoeg de velgen gratis zeg maar 350 euro voor 4 stuks 19 inch talladega velgen.
Ik vraag me dan ook af of op MP geen B keus banden en of velgen is ?
Wie heeft hier een antwoord op alvast bedankt.
Groetjes Bart
Ik zit nu een paar dagen op marktplaats te kijken naar velgen detroit of talladega.
De laatste genoemde hebben mijn voorkeur alleen vraag ik me steeds af hoe het kan dat het zo goedkoop is op MP.
Als je een bandenboer belt, ben je voor 19 inch banden ongeveer 1150 euro kwijt in de maat 235-35-19 merk Dunlop Sportmaxx GT
Als je het dan zo bekijkt heb je nagenoeg de velgen gratis zeg maar 350 euro voor 4 stuks 19 inch talladega velgen.
Ik vraag me dan ook af of op MP geen B keus banden en of velgen is ?
Wie heeft hier een antwoord op alvast bedankt.
Groetjes Bart
Als je kijkt naar het velgen nr : 5KO 601 025 M en in de velg staat 8J x 19 h 2 ET 50 is dit dan allemaal voldoende?
Groetjes Bart
Groetjes Bart
- Green Hornet
- Type auto: Audi S3 Limousine
Beste Bart,
De Talladega 's op mp zijn vrijwel alle replica's. Er staat slecht enkele op met originele, dat staat er dan ook duidelijk bij ...
Overigens zijn replica's helemaal niet slecht, zoek wel naar Duitse fabricaat, zijn de beste onder de replica's.
Succes
De Talladega 's op mp zijn vrijwel alle replica's. Er staat slecht enkele op met originele, dat staat er dan ook duidelijk bij ...
Overigens zijn replica's helemaal niet slecht, zoek wel naar Duitse fabricaat, zijn de beste onder de replica's.
Succes
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Hebben jullie misschien merken van Replica Talladega wielen? goede kwaliteit?
Peugeot 206 2.0 GTI
BMW E46 2.5L
Golf VI TSI
BMW E46 2.5L
Golf VI TSI
vw verkoopt neppers ze als made in italie met de toevoeging "not oem" geen idee welk merk hieraan ten grondslag ligt
- HansR32
- Type auto: Golf mk5 R32
Heb zelf net 19 inch talladega's gekocht onder mijn R32.
Ben er ontzettend blij mee, en het loopt nergens aan.
Banden zijn 235-35-19
Ben er ontzettend blij mee, en het loopt nergens aan.
Banden zijn 235-35-19
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
VW verkoopt neppers?bzb schreef:vw verkoopt neppers ze als made in italie met de toevoeging "not oem" geen idee welk merk hieraan ten grondslag ligt
VW laat de originele Talladega-velgen fabriceren bij Borbet (een Duits bedrijf). De replica-talladega-velgen komen inderdaad van een fabrikant in Italie.
Origineel: 8J x 19 ET50, artikelnummer: 5K0.601.025.M
Gr. Wehoo.

-
- Type auto: Passat CC TSI
En toch had bootje-ronald namaak onder zijn gti van de vw dealer, er is een topic over.wehoo schreef:VW verkoopt neppers?bzb schreef:vw verkoopt neppers ze als made in italie met de toevoeging "not oem" geen idee welk merk hieraan ten grondslag ligt
VW laat de originele Talladega-velgen fabriceren bij Borbet (een Duits bedrijf). De replica-talladega-velgen komen inderdaad van een fabrikant in Italie.
Origineel: 8J x 19 ET50, artikelnummer: 5K0.601.025.M
Dat betekent dat zijn VW-dealer er namaak onder heeft (gezet) geleverd. Ik begreep dat het ook door zijn VW-dealer is opgelost.Schippersss schreef:En toch had bootje-ronald namaak onder zijn gti van de vw dealer, er is een topic over.
Gr. Wehoo.

Mijne precies zo wehoo, dealer geleverde nepzooi
met de groetjes van pouw. ( ooit zal toch wel iemand erachter komen dat dealers stealers zijn?)
Bootje Ronald geloofde mij ook niet , "een dealer doe zoiets vast niet" haha lachen was dat
Verder heb ik zoizo wel vaak het idee dat ik net zo goed tegen de muur kan lullen. Mijn kennis wordt zelden gewaardeerd.

Bootje Ronald geloofde mij ook niet , "een dealer doe zoiets vast niet" haha lachen was dat

Verder heb ik zoizo wel vaak het idee dat ik net zo goed tegen de muur kan lullen. Mijn kennis wordt zelden gewaardeerd.
- KnuffelTurk
bzb schreef:Mijne precies zo wehoo, dealer geleverde nepzooimet de groetjes van pouw. ( ooit zal toch wel iemand erachter komen dat dealers stealers zijn?)
Ik heb in februari een 6 gti gekocht met imitatie detroits, kwam ik achteraf achter. Nu weet ik helaas niet meer wat er in de advertentie stond maar ik heb er niet echt problemen mee.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
- Bootje_Ronald
- Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Had niets met je kennis te maken, maar meer met de jarenlange relatie die ik al had met Pon...Jij neemt toch ook eerder wat aan van een kennis dan van een wildvreemde? Staat dus ook los van waardering; immers heb ik nu originele velgen, mede door jou input...bzb schreef:Mijne precies zo wehoo, dealer geleverde nepzooimet de groetjes van pouw. ( ooit zal toch wel iemand erachter komen dat dealers stealers zijn?)

De imi's zijn van Fond Metal. Daar ging ook veel meer lood op dan de oem-velgen...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Bootje_Ronald schreef: En als jij het 'lachen' vindt dat een medeforummer wordt 'geflest', dan hebben we wel een ander gevoel voor humor...
.
heb ik nergens gezegd, niet mijn woorden uit de context halen he

Had er nog iemand mooie Replica's van Talladega?
Peugeot 206 2.0 GTI
BMW E46 2.5L
Golf VI TSI
BMW E46 2.5L
Golf VI TSI
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Had bij Van Mossel mijn GTI gekocht met imi Detroits. Had bij de koop wel gevraagd of het echte BBS-en waren en dat werd bevestigd, maar had het helaas niet op papier laten zetten. Dus bij een dealer moet je ook alles op papier laten zetten en zeker niet op hun mooie woorden afgaan. Inderdaad ook bij een dealer!Burak schreef:bzb schreef:Mijne precies zo wehoo, dealer geleverde nepzooimet de groetjes van pouw. ( ooit zal toch wel iemand erachter komen dat dealers stealers zijn?)
Ik heb in februari een 6 gti gekocht met imitatie detroits, kwam ik achteraf achter. Nu weet ik helaas niet meer wat er in de advertentie stond maar ik heb er niet echt problemen mee.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
- Type auto: 2007 MK5 GTI
Hier nog 1 die is afgezet met neppe velgen.Had destijds een golf 3 als inruil op een golf 5 gti en de computer zei dat ik daar nog 250 euro voor kreeg dus ik zeg tegen die knakker kijk eerst eens hoe die erbij staat.Om een lang verhaal kort te maken heb ik dus mijn golf 3 in smetteloze staat en motorisch perfect weggedaan voor een paar nep detroit velgen bij MUNTSTAD DE MEERN.Dus ook daar zijn het gluiperds.
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
Ik denk dat het hele probleem te maken heeft met de slechte lak kwaliteit van de velgen, en dat de dealer er voor de verkoop een paar goedkope immi op zet.
90 % van de kopers zal het toch niet merken..
90 % van de kopers zal het toch niet merken..