Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinchem

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinchem

Bericht door Dirk »

Ik ben opzoek naar een goed adres om de voorste wielkassen te laten rollen.
Het liefst omgeving breda-waalwijk-gorinchem

wie weet er een adres die dit goed kan?
Audi A4 1.8 TFSI
vwracing
Berichten: 340
Lid geworden op: 11 mei 2011, 20:46
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Nurburgring

Re: Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinc

Bericht door vwracing »

Dirk schreef:Ik ben opzoek naar een goed adres om de voorste wielkassen te laten rollen.
Het liefst omgeving breda-waalwijk-gorinchem

wie weet er een adres die dit goed kan?

Lynxcardesign..
Anders Liu ff vragen die heeft t ook laten doen..
Ik moet er waarschijnlijk binnenkort ook aan gaan geloven;)
MK5 GTIEDITION30air-18"Porsche Eta Beta-JD Engineering Stage I-324PK-435Nm
POLO 6RGTIstatic 17" BBS RS-SennaProducts.com/JD Engineering stage II-230PK
Audi A3 SB 8P 2013 - s-tronic,S-line-Airlift-18"Porsche Eta Beta
MK6 GTI EDITION35JD stage2 367PK
Audi TT 8N 1.8T 225pk Static H&R ultralow-19"Rotiform
Audi A3 8V SB s-line
Golf MK7,5 R-line lapiz Blue
Golf Mk7GTI clubsport - Racingline - JVV Automotive
Golf Mk8GTI clubsport45 - Racingline - JVV Automotive
insta: mr_gticlubsport
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinc

Bericht door Dirk »

bedankt! heb inmiddels contact gehad met Liu. Die heeft het ook bij Lynx laten doen. Morgen maar eens contact met hun opnemen. 8-)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinc

Bericht door Dirk »

Afgelopen woensdag de kassen laten rollen bij Lynx. Ziet er een beetje vreemd uit bij de aansluiting op de voorbumper, maar is verders wel netjes gedaan. Helaas had mijn band al een aantal keer gehapt aan de bijrijders kant, maar gelukkig kon hij dit netjes terug buigen alvorens hem te rollen. Er is ook geen lak gesprongen of gebarsten dus daar was ik wel erg blij om. De eerste rotondes en drempels al wat harder gepakt en het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Ben benieuwd wat het in oostenrijk gaat doen, met alle haarspeldbochtjes ;)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinc

Bericht door JimmyGTI »

Dirk schreef:Afgelopen woensdag de kassen laten rollen bij Lynx. Ziet er een beetje vreemd uit bij de aansluiting op de voorbumper, maar is verders wel netjes gedaan. Helaas had mijn band al een aantal keer gehapt aan de bijrijders kant, maar gelukkig kon hij dit netjes terug buigen alvorens hem te rollen. Er is ook geen lak gesprongen of gebarsten dus daar was ik wel erg blij om. De eerste rotondes en drempels al wat harder gepakt en het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Ben benieuwd wat het in oostenrijk gaat doen, met alle haarspeldbochtjes ;)

Haha lees dit nu pas, ken namelijk nog wel iemand binnen dit forum die het ook kan (BZB) :lol:

Maar Willem lang niet gesproken man! Wat voor wielen heb je tegenwoordig omdat je moet rollen? Ik heb het ook bij lynx gedaan, kan die wel ;)

Verder nog aanpassingen gedaan?
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinc

Bericht door MkVI Nmgn »

JimmyGTI schreef:
Dirk schreef:Afgelopen woensdag de kassen laten rollen bij Lynx. Ziet er een beetje vreemd uit bij de aansluiting op de voorbumper, maar is verders wel netjes gedaan. Helaas had mijn band al een aantal keer gehapt aan de bijrijders kant, maar gelukkig kon hij dit netjes terug buigen alvorens hem te rollen. Er is ook geen lak gesprongen of gebarsten dus daar was ik wel erg blij om. De eerste rotondes en drempels al wat harder gepakt en het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Ben benieuwd wat het in oostenrijk gaat doen, met alle haarspeldbochtjes ;)

Haha lees dit nu pas, ken namelijk nog wel iemand binnen dit forum die het ook kan (BZB) :lol:
Dan weet je zeker dat je nieuwe schermen kan bestellen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Adres voor wielkas rollen omgeving breda/waalwijk/gorinc

Bericht door Dirk »

JimmyGTI schreef:
Dirk schreef:Afgelopen woensdag de kassen laten rollen bij Lynx. Ziet er een beetje vreemd uit bij de aansluiting op de voorbumper, maar is verders wel netjes gedaan. Helaas had mijn band al een aantal keer gehapt aan de bijrijders kant, maar gelukkig kon hij dit netjes terug buigen alvorens hem te rollen. Er is ook geen lak gesprongen of gebarsten dus daar was ik wel erg blij om. De eerste rotondes en drempels al wat harder gepakt en het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Ben benieuwd wat het in oostenrijk gaat doen, met alle haarspeldbochtjes ;)

Haha lees dit nu pas, ken namelijk nog wel iemand binnen dit forum die het ook kan (BZB) :lol:

Maar Willem lang niet gesproken man! Wat voor wielen heb je tegenwoordig omdat je moet rollen? Ik heb het ook bij lynx gedaan, kan die wel ;)

Verder nog aanpassingen gedaan?
Nee gewoon nog steeds dezelfde, maar liepen steeds meer aan. Vooral in de haarspeldbochten. Aangezien we binnekort naar oostenrijk gaan, wil ik niet graag met wokkels terug komen haha. binnekort maar weer eens bakkie doen man!
Audi A4 1.8 TFSI
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten