sleenslag
sleenslag
beste liefhebbers,
hebben jullie ook zo ongelofelijk last van steenslag op de moterkap/voor bumper?
Ik wordt er verdrietig van heb nu al 4 plekken op me moterkap en dan nog nieteens gesproken over me bumper.
ik ben bij een schade huis geweest koste voor over spuiten 750€ beetje te veel van het goede vind ik.
Hebben jullie tips om het sleenslag te verbergen ?
mvg wesley
hebben jullie ook zo ongelofelijk last van steenslag op de moterkap/voor bumper?
Ik wordt er verdrietig van heb nu al 4 plekken op me moterkap en dan nog nieteens gesproken over me bumper.
ik ben bij een schade huis geweest koste voor over spuiten 750€ beetje te veel van het goede vind ik.
Hebben jullie tips om het sleenslag te verbergen ?
mvg wesley
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Re: sleenslag
je kan je bumper/motorkap met doorzichtig plastic laten beplakken 
mvg lex

mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Lak stiftje en sateprikker. Netjes opvullen, eventueel heeft carclean iets van lanka blob remover en kleine schuur schijfjes.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
opzoek naar een andere spuiter die het tegen een betere prijs kan doen.
voorbumper en motorkap zou niet meer als € 500,- mogen kosten.
houd wel rekening met kleur/glans verschil tegen over je zij schermen.
wil je die wel mee gespoten hebben dan is € 750,- een nette prijs.
voorbumper en motorkap zou niet meer als € 500,- mogen kosten.
houd wel rekening met kleur/glans verschil tegen over je zij schermen.
wil je die wel mee gespoten hebben dan is € 750,- een nette prijs.
De 750 eurie was indd incl de zij schermen maar hoe zit het dan met kleur verschil bij je zijscherm /deur.
En dat geld vind ik het niet waard want die steentjes blijven toch bestaan dus de schade ook.
Maar herkennen jullie ook de steenslag schade of heb ikgewoon pech ?misschien dat de vorm van de auto een rol speelt ?
En dat geld vind ik het niet waard want die steentjes blijven toch bestaan dus de schade ook.
Maar herkennen jullie ook de steenslag schade of heb ikgewoon pech ?misschien dat de vorm van de auto een rol speelt ?
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
ik heb niet heel secuur gekeken maar heb er 1 na 36.000 km, precies op de zijkant van de motorkap op t dunne randje zeg maar.
Je hebt tegenwoordig hele mooie lakstiften aan de ene kant het normale penseeltje en aan de andere kant een soort van fineliner kun je mooi steenslag mee opvullen kosten volgens mij 10 euro
Groeten jeroen
Groeten jeroen
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Waarom allemaal van die hoge bedragen ?
Ik heb het bij mijn vorige GTI laten doen was nog geen €100,- kwijt
Gewoon iemand zoeken die een Spot repair kan doen met dit setje en dan lekker de steenslag laten opvullen zie je er niks meer van en scheelt honderden euro's !

Ik heb het bij mijn vorige GTI laten doen was nog geen €100,- kwijt
Gewoon iemand zoeken die een Spot repair kan doen met dit setje en dan lekker de steenslag laten opvullen zie je er niks meer van en scheelt honderden euro's !

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------