Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat antraciet zoals die team dynamics wielen op die blauwe Mk V vind ik gaaf. Met die kleur ga ik mijn detroits laten opknappen deze winter denk ik met een gepolijste rand.
Ik weet niet of ik hier iemand tegen de schenen schop, maar wat zijn die Aero 18 inch lelijk zeg. Zo het is eruit.
De Porsche Turbo velgen zijn daarentegen weer heel bruut.
Ik vind dat niks zo'n soort velg met grote gepolijste stukken gewisseld met zwart.
Een gepolijste lip met een zwart hart is vaak wel gaaf maar dit vind ik vaak toch wel een beetje foute 'tjoening' uitstralen.
Ik vind de velg wel "speciaal", doet mij wat denken aan de GTA velgen op bijv de 156 en de Detroits....
Maar daar in tegen is het weer niet echt speciaal.. hehe
JonasV schreef:
Ik vind dat niks zo'n soort velg met grote gepolijste stukken gewisseld met zwart.
Een gepolijste lip met een zwart hart is vaak wel gaaf maar dit vind ik vaak toch wel een beetje foute 'tjoening' uitstralen.
Wat ik wel belangrijk vind aan velgen, is dat je ze goed en makkelijk schoon kan maken. Wat dat betreft kan je Detorits perfect schoonmaken. Zonder hoekjes en randjes en je kan ook goed bij de binnenkant komen.
Edition30 schreef:Wat ik wel belangrijk vind aan velgen, is dat je ze goed en makkelijk schoon kan maken. Wat dat betreft kan je Detorits perfect schoonmaken. Zonder hoekjes en randjes en je kan ook goed bij de binnenkant komen.
+1 Vind ik ook wel belangrijk , had op me golf 4 bbs velgen , die waren niet zo handig .. Met de velgen wat ik nu heb kan ik met me hand helemaal naar binnen en kan zo ook de binnekant van de velg makkelijk poetsen , vind ik zelf een groot voordeel anders moet je ze iedere maand eraf halen om de binnekant te poetsen