€ 218,00.gerben302JD schreef:Weet iemand toevallig nog wat de milltek GT 100 kosten plus montage?
Het is voor de VI
Gr. Gerben
Groet, René.
€ 218,00.gerben302JD schreef:Weet iemand toevallig nog wat de milltek GT 100 kosten plus montage?
Het is voor de VI
Gr. Gerben
Dit is wat we met de groupbuy van de sierstukken geregeld hadden:Renekesgti schreef:€ 218,00.gerben302JD schreef:Weet iemand toevallig nog wat de milltek GT 100 kosten plus montage?
Het is voor de VI
Gr. Gerben
Groet, René.
Zonder twijfel.Schippersss schreef:Ik denk meer dat het een combinatie van is, dus kat-mod, carboino en chip op maat wat het verschil doet opleveren.
Lekkere voor uitzichten,ben benieuwd wat er uit gaat komenMister s schreef:Morgen ga ik naar lynx en dag erna naar jd voor een chip op maat
Keep us posted en veel plezier!Mister s schreef:Morgen ga ik naar lynx en dag erna naar jd voor een chip op maat
Mooi Tom,erg gaaf die eindtips,middendemper heb ik zelf ook in combi met de Kat mod.Mister s schreef:Hey mannen,
Vanochtend was ik om 10 uur bij lynx, aardige man die Raymond en werkt heel precies. Ik ging voor de cat mod, simons middendemper en fox 80mm sierstukken.
Zo zagen de sierstukken er gister uit:
Resultaat:
Daarna ging de zaag in de middendemper.
Resultaat:
En als laatste heeft hij de cat eruit gehaald.
Rond 14.30 was alles klaar en ging ik weer terug naar huis. In het begin was ik een beetje aan het twijfelen over de geluidstoename. Na even gereden te hebben begon ik het geluid steeds meer te waarderen. Vooral in een tunnel klonk het goed en op de snelweg met 140/150 vrijwel geen extra geluid ten opzichte van origineel. Flink optrekken klinkt ook erg gaaf. Al met al toch blij dat ik deze middendemper heb gekozen.
Het resultaat van de cat mod merk ik ook wel. Hij is niet veel sneller geworden maar hij trekt net wat lekkerder door.
De totale kosten waren €280,-
Morgen om 9.00 uur naar jd. Ben erg benieuwd welke waardes ze eruit weten te persen. Morgen dus weer een update!
@ Tim; bedankt nog voor het regelen!
Gr. Tom
Gelukkig had Hans tijd voor me. Hans en jd zeiden beide dat het blok beter zou lopen omdat nu bepaalde waardes te zien waren die te maken hadden met pingelen? Ofzo iets. Ik weet niet meer precies wat zij zeiden maar ik ben blij dat ik dit gedaan heb. Als ik hier mee rond zou blijven rijden zouden de reparaties richting de €2000 zijn omdat de hele kop gereviseerd zou moeten worden.Timvgti schreef:Tof om te horen Tom.
Dus Hand heeft de kop direct gereinigd? Hoe lang duurde dat en wat moest je hier voor betalen?
Nu dus met gereinigde kop 280+ pk's?!
Geniet er van en hou je dsg bak idd even in de gaten.
Klopt! Daar was ik zelf nooit achter gekomen.Jerommeke schreef:Hoi Tom
Dus als je niet naar jd was gegaan was je er eigenlijk niet eens achter gekomen heel mooi dat Hans sloot het gelijk heeft kunnen schoonmaken
Groeten Jeroen
Hans sloot zei dat dit per 50.000 km aan te raden is. Kosten waren €200.Schippersss schreef:Ow kijk aan, dacht eigenlijk dat de kop gedemonteerd moest worden. Maar dit is wel erg makelijk zo, zou je eigenlijk bij elke beurt moeten doen. Wat kost een behandeling met dit apparaat als ik vragen mag?
Haha ik was ook wat in verwarring. Want ik dacht meteen 'hoe kan Hans nou in 1 uurtje de kop demonteren, reinigen en monteren met alles er op en er aan...Schippersss schreef:Ow kijk aan, dacht eigenlijk dat de kop gedemonteerd moest worden.
1 uur arbeid.Timvgti schreef:Haha ik was ook wat in verwarring. Want ik dacht meteen 'hoe kan Hans nou in 1 uurtje de kop demonteren, reinigen en monteren met alles er op en er aan...Schippersss schreef:Ow kijk aan, dacht eigenlijk dat de kop gedemonteerd moest worden.
Aan de andere kant dacht ik weer: hoe kan je nou voor 1 uurtje arbeid 200 euro vragen, dan zal er vast een onderdeel vervangen oid zijn.
Maar blijkt dus om een soort van chemisch reinigen te gaan, en dat spul zal dus ook wel geld kosten.
Benieuwd wat voor spul dit is en hoe schoon je kop/kleppen hier van worden.
Zelfde idee als reinigen met dat 'seafoam'?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten