een auto die staat te 'springen' om zijn kunsten te laten zien

maar het is dus geen vliegwiel
denk dat dat wel gezegd zou zijn als het zo was
Als je daar nog een katmod op doet, dan gaat hij zeker naar de 270pk.Ralphd schreef:Mark,
Ik zie bovenstaande uitdraai, en was ik ook erg benieuwd naar, maakt hier het verwijderen van je eerste cat nog een verschil? Maw, op hoeveel zou ik uitkomen bij het plaatsen van een custom mapping icm CAI?
Die van mij is ook al op maat gechipt, maar de 27e gaat de eerste kat eruit en dan wil ik nog een carboino luchtfilter set en dan laat ik hem als nog herchippen. Waarom omdat je weet dat het kanRalphd schreef:Haha inderdaad! De cat heb ik al reeds uit m'n downpipe laten halen bij de Hans Sloot en JD meeting in november.
Nu misschien dan toch de CAI en dan icm optimalisatie bij JD, het kriebelt nogal zeg maar
Het is trouwens een chip op maatMister s schreef:Vandaag ben ik aan de beurt geweest bij jd.
Auto; golf 5 Gti dsg
Cat mod en pipercross inlegfilter
Bp98 plus bio ethanol
Beetje slechte foto maar het resultaat is 276pk en 414nm.
Tevens bleek de kop vervuild te zijn. Deze is na de tuning door Hans sloot gereinigd. Beide bedrijven hebben top werk afgeleverd.
O ja; de auto rijd erg lekker
Ja ik vind het ook wel jammer dat ik geen uitdraai heb na het reinigen. Komt misschien nog wel een keer.bcgti schreef:Als je na het reinigen van de kop nog een keer zou rollen zou je nog meer vermogen moeten hebben,jammer dan hadden we het verschil kunnen zien.Was het duur om de kop te reinigen?
idd echt zalig zo rond rijdenbzb schreef:stage 3 nice!
bedankt dat gaat zeker vooruit73GTI schreef:mooie waarden wolfy, dat wil wel vooruit![]()
mvg lex
Mooie waardes had al iets meer koppel/pk standaardDD_GTI schreef:
Mkv, stage 1, met dsg tune
Gaaf hoor die power! Gaat dat wel goed met dat koppel? Hoe zit dat met de drijfstangen? Gaat dat niet snel krom zo? Gr. Renewolfy schreef:even de uitdraai van mijn GTI
Ja gaat goed met dat koppel zalig rijden met de aandrijfstang heb ik geen probleem gehad niets aan veranderd heb alleen een zwaardere drukgroep en koppeling gestoken meer nietRenekesgti schreef:Gaaf hoor die power! Gaat dat wel goed met dat koppel? Hoe zit dat met de drijfstangen? Gaat dat niet snel krom zo? Gr. Renewolfy schreef:even de uitdraai van mijn GTI
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten