Naast destandaard opties is onze Polo GtI uitgerust met een trekhaak en een goed werkend Pioneer navigatie system avic F930 BT.
De Polo is van 2007, wij zijn de 2de trotse eigenaren en hebben de Polo gekocht met 32.000 km op de teller.
Na wikken en wegen hebben wij er toch voor gekozen de Polo GTI te chip tunen, door de VAG specialist van NL nl. JD engineering uit Lochem.
De auto is middels maatwerk getuned en de uitdraai is uiteraard beschikbaar, tevens zijn de standaard diverter valve en turboslang op advies van JD vervangen door exemplaren van Forge (t.w.v. 600 euro).
De auto heeft bij aflevering een grote beurt gehad door de dealer en is voorzien van 4 nieuwe banden, het profiel van zowel de 4 zomerbanden als de winterbanden zijn zeer goed en hebben clasificatie W. In de winter staat de auto op winterbanden i.v.m. gladheid. Alle 4x 16" GTI velgen zijn puntgaaf!
De GTI staat altijd netjes in de garage. Er wordt ondanks het 'hoge' vermogen altijd netjes mee gereden en netjes onderhouden, wij zijn nl. echte liefhebbers.
Omdat de Polo GTI is geleverd door de VW dealer zit er mobiliteitgarantie bij, deze blijft geldig zolang deze in onderhoud blijft bij de vw dealer.
Zoals je mag verwachten van een auto met deze lage kilometerstand is ook de stof van de bekleding in zeer goede conditie. Niet onbelangrijk er is nooit gerookt in de auto, zowel door de eerste eigenaren als door ons.
De GTI wordt gebruikt als 2de auto die i.p.v. korte ritten juist langere ritten maakt. Wij zijn eigenlijk op zoek naar een auto die iets groter is dan de Polo.
NAP certificaat is aanwezig!