Golf 6 Gti Definitief te koop!!
-
- Type auto: Golf MK6 Gti Dsg
Golf 6 Gti Definitief te koop!!
Beste volkswagenliefhebbers... Ik ben aan het twijfelen om mijn gti te gaan verkopen wegens aankoop van een huis, dus nu is mijn vraag of er misschien mensen opzoek zijn naar een in nieuwstaat verkerende golf 6 gti dsg van 2011 met net 30.000 km op de klok die in Nieuwstraat verkeerd, indien interesse hoor ik het graag... Groetjes Jeroen
Laatst gewijzigd door NuenenMasters op 01 aug 2013, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Re: Intressepeiling golf 6 gti dsg
Doe het niet Jeroen!
Een huis kopen is tegenwoordig een hele slechte investering
Jouw Gti heeft toch een akrapovic?
Lekker hoor
Succes
Gr. Gerben
Een huis kopen is tegenwoordig een hele slechte investering

Jouw Gti heeft toch een akrapovic?
Lekker hoor

Succes
Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
-
Hallo Gerben, inderdaad een hele moeilijke keuze om de gti te verkopen, bevalt me ook super goed!! Alleen helaas kan je niet alles tegelijk... Denk dat het ook heel moeilijk is om afscheid te nemen van de gti en heeft inderdaad een akrapovic einddemper... Het is ook een intressepeiling dus we wachten even rustig af en denk er zelf ook nog even rustig overname... Groetjesss
Lijkt me handiger om ook ff een korte beschrijving van de auto te vermelden, incl een richtprijs waar je zelf aan zit te denken...
Tja, huis kopen nu? Je moet het toch ooit een keer doen.. met de crisis zijn verkopers ook eerder geneigd met een (mooi) lager bod akkoord te gaan, en als je toch baanvast bent, waarom niet...
Tja, huis kopen nu? Je moet het toch ooit een keer doen.. met de crisis zijn verkopers ook eerder geneigd met een (mooi) lager bod akkoord te gaan, en als je toch baanvast bent, waarom niet...
-
Niemand intresse in een in nieuwstaat verkerende golf 6 gti dsg van 2011 met 31.000 km gelopen? Voor informatie en fotos kunt u ook in mijn voorsteltopic kijken en voor meer informatie of fotos kunt u even een berichtje achterlaten! Mvg jeroen
-
Re: Golf 6 Gti Definitief te koop!!
Helaas ga ik nu definitief de Golf gti verkopen en heb inmiddels al een andere auto op het oog... iemand opzoek naar een in nieuwstaat verkerende gti dsg van 2011 met 33.000 km op de klok? Indien intresse of vragen hoor ik het graag! Mvg jeroen
Foto's hier helpen echt. Ook een prijs.
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Waarom er zo moeilijk over doen prijs en foto.s zou leuk zijn .Sus6 met de verkoop
Mvg Frits