Gelijk van het gas en rustig naar huis gereden, geen problemen wat inhouden betreft.
Volgens het instructieboekje iets met de katalysator, dus maandagmorgen rustig naar de dealer gereden.
Daar is de auto nagekeken en men kon niks vinden en alle lampjes gereset.
Maar helaas gisteravond sprong het lampje opnieuw aan
 Ik heb nu een afspraak voor volgende week donderdag
 Ik heb nu een afspraak voor volgende week donderdag  , iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? De auto heeft een JD kuurtje ondergaan en is voorzien van een carbonio luchtinlaat met luchtfilter en de uitlaat is nog standaard.
 , iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? De auto heeft een JD kuurtje ondergaan en is voorzien van een carbonio luchtinlaat met luchtfilter en de uitlaat is nog standaard.  
 Mvg,
Richard.

tot afgelopen dinsdag.
 tot afgelopen dinsdag.  
  Dit is dus de 2de keer na het tanken dat het lampje aan sprong.
 Dit is dus de 2de keer na het tanken dat het lampje aan sprong. niet harder dan 140, altijd ff nadraaien na het rijden voordat ik de motor afzet. Auto heeft net 45000km gelopen.
  niet harder dan 140, altijd ff nadraaien na het rijden voordat ik de motor afzet. Auto heeft net 45000km gelopen.

, nog een keer, weer niks. Nogmaals geprobeerd met een beetje gas erbij en toen sloeg de motor moeizaam aan. Rustig weggereden en ja hoor het storingslampje sprong weer aan
 , nog een keer, weer niks. Nogmaals geprobeerd met een beetje gas erbij en toen sloeg de motor moeizaam aan. Rustig weggereden en ja hoor het storingslampje sprong weer aan