Pk verlies
Pk verlies
Beste Forum leden,
weet iemand misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn van pk verlies ?
hij had 310 pk en nu ineens 270.
alvast bedankt voor de reacties !
Groetjes,
Sabrina
weet iemand misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn van pk verlies ?
hij had 310 pk en nu ineens 270.
alvast bedankt voor de reacties !
Groetjes,
Sabrina
Golf 5 GTI bj. 2005 ABT
Re: Pk verlies
Lekkende dumpvalve of loszittende turboslang?
Hoe ben je er achter gekomen?
Hoe ben je er achter gekomen?
Golf 7R DSG Lapiz Blue
ben er achter gekomen omdat ik al een gevoel had dat die niet meer het vermogen had als in het begin.
dus daarom vandaag op rollenbank gezet en toen kwam er 272 pk uit
dus daarom vandaag op rollenbank gezet en toen kwam er 272 pk uit

Golf 5 GTI bj. 2005 ABT
ohja en in het begin was mijn top 270 km en nu haal ik met moeite 240
Golf 5 GTI bj. 2005 ABT
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Dat kunnen inderdaad meerdere problemen zijn.
Dumpvalve is wel het eerste wat in me op komt of magneetklep op de turbo.
Heb je de auto niet uitlaten lezen op foutmeldingen ?
Dumpvalve is wel het eerste wat in me op komt of magneetklep op de turbo.
Heb je de auto niet uitlaten lezen op foutmeldingen ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Idd, ik weet nog uit mn Subaru tijd, dat een lekkende dumpvalve vaak zorgde voor dit soort problemen. Als je turbodruk opbouwd, hoor je dan ergens lucht ontsnappen(sissend geluid)?
Golf 7R DSG Lapiz Blue
was vandaag even langs de vw dealer gereden kijken of ze tijd hadden om even te laten uitlezen.
maar daar hadden ze pas vrijdag tijd voor en zeiden ook dat als er iets mis was dat er dan eigenlijk een storingslampje zou moeten branden maar dat is niet het geval. waarschijnlijk deze week langs xtreme kijken of hun erachter kunnen komen wat het is.
maar daar hadden ze pas vrijdag tijd voor en zeiden ook dat als er iets mis was dat er dan eigenlijk een storingslampje zou moeten branden maar dat is niet het geval. waarschijnlijk deze week langs xtreme kijken of hun erachter kunnen komen wat het is.
Golf 5 GTI bj. 2005 ABT
PK/Turbodruk verlies wijst echt niet altijd op het storingslampje. waarschijnlijk haalt hij net zn druk niet waardoor er nog geen code in het foutgeheugen komt.SabGTI schreef:was vandaag even langs de vw dealer gereden kijken of ze tijd hadden om even te laten uitlezen.
ik weet niet waar je vandaan komt. maar ik kan ook een log maken van je Turbodruk zodat je kan zien of er daadwerkelijk ook de druk gehaald word die word gevraagd door de software.
Regio Drechtsteden. Xtreme is wel dichterbij voor je. Als Steef een logje voor je wilt maken uiteraard.SabGTI schreef:ik woon omgeving den haag, is dat in de buurt ?
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Kan hij dat wel ? Of is zijn laptop aan het updaten of zijn kabel kapot of of of of
Groetjes Tonnie
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI