Dat had zo af fabriek moeten zijn.
Blijft vreemd , ik heb wel led bij de achter kentekenplaten en in m'n koplampen maar de rest normaal (geel) licht.
Beetje een allergaartje , dus mooie modificatie en dat wil ik ook t.z.t.
Grt Yal
Ja dat vond ik dus ook stap nu savonds in en denk van wauw wat ziet het er netjes uit hahayal schreef:@Burak , dat ziet er goed uit!
Dat had zo af fabriek moeten zijn.
Blijft vreemd , ik heb wel led bij de achter kentekenplaten en in m'n koplampen maar de rest normaal (geel) licht.
Beetje een allergaartje , dus mooie modificatie en dat wil ik ook t.z.t.
Grt Yal
Ja klopt indd maar kloux & staff wonen om de hoek bij mij dus dat komt wel goedRobbie schreef:Hallo Burak,mooie auto (lijkt de mijne wel ),mooie update met de Led verlichting,al bestel je de kentekenLed-unit's origineel gaf bij mij toch foutmelding,moest via vagcom ingeleerd worden succes verder
Haha ik zweten? Nee joh! Had er alle vertrouwen in dat het goed zou komen die slang en 5 bouten die we over hadden maakte niet uit toch?KlouxOne schreef:staat hem goed Burak. was toch wel even zweten he. toen je halve GTI uit elkaar lagde volgende x word het nog leuker, dat beloof ik je
Al met al weer een mooie modificatie.
+++++++MkVI Nmgn schreef:@ronald neem je ons wel serieus dan ? Hahaha
Haha ik zwaaide nog joh, zag een gti dacht bij mezelf hey dat kan er maar 1 zijn.staffpride schreef:Ziet er netjes uit Burak.
En voortaan niet met zoveel geweld over de BK weg denderen hè hahaha
Ja ik zag hetBurak schreef:Haha ik zwaaide nog joh, zag een gti dacht bij mezelf hey dat kan er maar 1 zijn.staffpride schreef:Ziet er netjes uit Burak.
En voortaan niet met zoveel geweld over de BK weg denderen hè hahaha
Kwa geluid eigenlijk niks met het optrekken merk je toch wel dat de turbo iets sneller op pakt.TheDGM schreef:Zag er netjes uit gister! Nog veel verschil gemerkt na de kat-mod?
BarackMkVI Nmgn schreef:Netjes barack obama ben benieuwd hoe dat zal staan een zwart dak op een witte GTI
Is al besteld dacht er later pas aan hahastaffpride schreef:Ziet er netjes uit, mis alleen het zwarte achterlogo
Hahahaha ik zag er eentje staan bij de macdonalds in gorinchem zag er goed uit! Achterin zat een klein mannetje te slapen en achter/onder het stuur zat een ander klein mannetjeMkVI Nmgn schreef:Netjes barack obama ben benieuwd hoe dat zal staan een zwart dak op een witte GTI
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten