Velgen 7.5 x 18 ET 51.
Nieuw kosten deze originele velgen + banden bij de VW dealer ongeveer 2400,- euro.
Nu vraagprijs euro. (voor de velgen + banden + naafdoppen)
Sla je slag met deze spiksplinter nieuwe set en stuur mij een PB of email.

Ik neem aan dat je ze nu dus zonder banden wilt verkopen? Heb je geen mogelijkheid om ze bij de dealer achter te laten?golfruud schreef:1000,- euro voor de nieuwe Austin velgen.
Heb ik wel over nagedacht, maar eigenlijk ben ik niet zo van de winterbanden. Ik vind ze in Nederland niet echt nodig.Golf88 schreef:Het komt ook nog wel eens voor dat bijvoorbeeld een 17" alu velg niet past maar een 17" stalen velg wel weer.
Heb je het al overwogen om deze set in de winter te gaan gebruiken?
Dat heb ik ook de afgelopen jaren gezegd. Door noodzaak (lees lekker band op een kerstdag met als enige directie oplossing een set winterwielen) afgelopen winter voor het eerst op winterbanden gereden en wil nu niet meer zonder. Het is echt een wereld van verschil!golfruud schreef:Heb ik wel over nagedacht, maar eigenlijk ben ik niet zo van de winterbanden. Ik vind ze in Nederland niet echt nodig.Golf88 schreef:Het komt ook nog wel eens voor dat bijvoorbeeld een 17" alu velg niet past maar een 17" stalen velg wel weer.
Maar als ik ze niet verkoop doe ik het misschien wel.
Dan is dit een mooie winterset voor jouw !!Golf88 schreef:Dat heb ik ook de afgelopen jaren gezegd. Door noodzaak (lees lekker band op een kerstdag met als enige directie oplossing een set winterwielen) afgelopen winter voor het eerst op winterbanden gereden en wil nu niet meer zonder. Het is echt een wereld van verschil!golfruud schreef:Heb ik wel over nagedacht, maar eigenlijk ben ik niet zo van de winterbanden. Ik vind ze in Nederland niet echt nodig.Golf88 schreef:Het komt ook nog wel eens voor dat bijvoorbeeld een 17" alu velg niet past maar een 17" stalen velg wel weer.
Maar als ik ze niet verkoop doe ik het misschien wel.
Haha, als ik niet afgelopen winter een set gekocht had was je hem misschien wel kwijt geweestgolfruud schreef:Dan is dit een mooie winterset voor jouw !!
Lekker positief man, ik probeer iets te verkopen en kraakt het lekker af. Als het dan zulke klote banden zijn en de velgen zijn veels te duur, waarom doe je dan een bod.staffpride schreef:Ok dan wacht ik nog even op de volgende prijsdaling.
De prijzen die de dealer hanteerd zijn,ook zwaar over de top.
Dus ik ga daar geen vergelijk uit halen qua waarde.
En dan liggen der nog rotbanden op, die krengen hebben een afrol geluid, daar zeg je U
tegen.
Hou het topic in de gaten
Is niet mijn bedoeling om het af te kraken, maar dat zijn nu eenmaal de recensies over die banden.golfruud schreef:Lekker positief man, ik probeer iets te verkopen en kraakt het lekker af. Als het dan zulke klote banden zijn en de velgen zijn veels te duur, waarom doe je dan een bod.staffpride schreef:Ok dan wacht ik nog even op de volgende prijsdaling.
De prijzen die de dealer hanteerd zijn,ook zwaar over de top.
Dus ik ga daar geen vergelijk uit halen qua waarde.
En dan liggen der nog rotbanden op, die krengen hebben een afrol geluid, daar zeg je U
tegen.
Hou het topic in de gaten
Ik heb de conti sport contact 2 op mijn 6 GTI gehad, geen probleem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten