Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Hierbij een kleine bijdrage van mijn kant. Ik heb ook nog een aantal filmpjes gemaakt tijdens het rijden. Hebben jullie er problemen mee als ik deze op YouTube zet? Uiteraard zal ik geen filmpjes uploaden waar overtredingen zoals bijv. rechts inhalen op te zien zijn?
Burak schreef:Nee ik niet ben er wel benieuwd naar eigenlijk!
Mooi Ik wacht het nog even een dagje of 2 af, kijken of er nog mensen melden die dit liever niet hebben, anders gaan ze er op. In filmpjes weet ik niet hoe ik de kentekens afgedekt krijg, nu staat mijn eigen er niet op natuurlijk, maar wil niemand voor de kop stoten door hun kentekens in beeld te brengen als ze dit niet willen?
Voor diegene die via de verzamelpunten meegereden zijn wil ik de filmpjes anders wel via WhatsApp ofzo versturen. Ff een PB berichtje sturen met je telefoonnummer en ik stuur ze je door!
Vandaag heb ik de meeting bezocht die was georganiseerd vanuit het Golf GTI Forum. Aanvang was 13.00 uur. Toen ik om 13.30 uur arriveerde, stonden er al aardig wat auto's (in schat een stuk of 35-40). Daarna werd het overigens niet veel drukker meer, dus iedereen was vroeg present.
Opvallend was dat de opkomst vrijwel volledig bestond uit type 4, 5 en 6. Er was welgeteld 1 type 1 (de mijne). Daarnaast was ook de eerste type 7 present. Type 2 en 3 waren volledig afwezig. Van de aanwezige auto's vond ik het tuning-gehalte aan de hoge kant (maar dat is natuurlijk smaakgebonden).
De sfeer was gemoedelijk. Her en der maakte men een praatje. Oom agent kwam nog even op zijn motor over de parkeerplaats slingeren, maar hij had al snel in de gaten dat je voor bijkletsen geen bonnen kunt schrijven. Geen sprintjes, geen harde muziek of loeiende motoren. Weinig te beleven dus voor onze vriend.
Zelf had ik voor de heen- en terugweg een leuke toertocht uitgestippeld, om via allerlei binnenweggetjes naar De Meern te rijden (met het programma ITN-Converter de route gemaakt in een 'google maps' omgeving, vervolgens de route opgeslagen als .itn bestand en ingeladen in de TomTom; werkt kinderlijk eenvoudig). Ik heb me dus niet te lang opgehouden op de meeting, maar heb na ongeveer een uurtje de GTI weer aangeslingerd en de terugreis aanvaard. De shake down voor de zomermeeting is daarmee in ieder geval goed verlopen!
Tenslotte nog wat foto's. Ik heb niet getracht om er een compleet overzicht van te maken, maar de foto's geven wel een beeld van de opkomst.
De overige commentaren zal ik hier niet plaatsen uit respect voor het huidige bestuur, waarvan ik weet dat men anders denkt en wel vooruit wil.
Helaas voor sommige mensen word een verlaging en mooie wielen al snel aangezien als 'tuning'. Is wel smaakgebonden, maar in mijn ogen is 'tuning' dus de monsterbumpers, burnouts en harde muziek meetings. Daar zie je pas tuning.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
NielsGTI-Edition schreef:Helaas voor sommige mensen word een verlaging en mooie wielen al snel aangezien als 'tuning'. Is wel smaakgebonden, maar in mijn ogen is 'tuning' dus de monsterbumpers, burnouts en harde muziek meetings. Daar zie je pas tuning.
Top bedankt Nico. Vind het eerlijk gezegd ook niet echt positief over komen. Maar prima ieder zijn ding. Ben het overigens wel met bovenstaande heren eens. Affin de opkomst was top en die moeten we gewoon zien vast te houden bij de volgende meeting!
Der was maar één mk1 dat klopt. En alleen jammer dat hij m niet eens mooi schoongemaakt had mijn interesse viel ook totaal niet op deze auto terwijl ik echt een mk1 liefhebber ben. Misschien kan hij de volgende keer eerst een tuning dap machine kopen en deze over zijn auto halen voordat hij weer onze meeting komt afzeiken.
Opvallend was dat de opkomst vrijwel volledig bestond uit type 4, 5 en 6. Er was welgeteld 1 type 1 (de mijne). Daarnaast was ook de eerste type 7 present. Type 2 en 3 waren volledig afwezig. Van de aanwezige auto's vond ik het tuning-gehalte aan de hoge kant (maar dat is natuurlijk smaakgebonden).
Als de leden met de 1en 2 en 3 niet komen is het niet aan ons Jammer dat hij de Scirocco`s niet heeft gezien
Ik vond het Top en ben er de volgende keer weer bij
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Ja dan hoef ik daar straks ook niet meer naar toe
Want die van mij gaat maandag omlaag en spoorverbreders er tussen
En als JD beld misschien ook nog een stage 2
Mooie van de grap is dat verlaging en andere wieltjes gezien worden maar het motorisch tunen mij het meeste plezier geeft en juist omdat mensen het niet zien of verwachten.Vond het een hele nette meeting waar het niveau van bezoekers en hun wagens ruim boven gemiddeld ligt.
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torquevcds,sachs sre,eibach pro street s