Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Golf88 schreef:Mooie waardes! Ik zou wel even het kenteken afschermen als ik jou was
Dankje Dankje Hij rijdt óók héérlijk Ja dat was me niet opgevallen Zou niet weten hoe ik dat nog veranderen kán
Foto even bewerken met paint, gewoon een streepje over de kentekens zetten en opnieuw posten? Je kunt je oude bericht aanpassen door rechts onderin op bewerken te klikken. Als het niet lukt moet je het even zeggen dan kan ik hem wel voor je aanpassen.
Golf88 schreef:Mooie waardes! Ik zou wel even het kenteken afschermen als ik jou was
Dankje Dankje Hij rijdt óók héérlijk Ja dat was me niet opgevallen Zou niet weten hoe ik dat nog veranderen kán
Foto even bewerken met paint, gewoon een streepje over de kentekens zetten en opnieuw posten? Je kunt je oude bericht aanpassen door rechts onderin op bewerken te klikken. Als het niet lukt moet je het even zeggen dan kan ik hem wel voor je aanpassen.
Gelukt hahaha laptop er maar eventjes bij gepakt
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Heb je met onderstaande aanpassingen bijna 90 PK erbij gekregen?
"Met dit er op en onder JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter euro 95 V-power Plus 5% ethanol"
O2RS schreef:Mooie uitdraai zeg, lekker vermogen!
De stage 1 tuning die er zo te zien al opzat was ook best netjes, waar is die gebeurd?
Die tuning was verre van netjes.
Misschien de lijn dan wel, maar de afstelling was veel te rijk etc. (Was overigens natuurlijk al incl de mechanische mods).
heb ik allang gedaan kom alleen wel met de GTI, das toch leuker
Haha, goedzo! Anders laat je de vrouw meerijden met de bus? Kunnen we die ook gelijk eens keuren en is altijd handig om onze bagage in mee te laten nemen? :
bluetiger schreef:Ik ben benieuwd of ik deze kan bij houden
Haha, goedzo! Anders laat je de vrouw meerijden met de bus? Kunnen we die ook gelijk eens keuren en is altijd handig om onze bagage in mee te laten nemen? :
jwbakkenes schreef:Heb je met onderstaande aanpassingen bijna 90 PK erbij gekregen?
"Met dit er op en onder JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter euro 95 V-power Plus 5% ethanol"
Jan Willem
dat klopt kosten 650 voor de JM downpipe. Met installatie en betere motorsteun 160 euro voor bijpass klep En 70 euro voor de K&N inlegfilter En dan komt de chip op maat er nog bij Als je het geld hebt zou ik het meteen láten doen Het enigste probleem is dat snel went Hahahahaha. En je banden twéé keer zo snel gaan Het verschil tussen stage 1 &2 is ook goed voelbaar
Ben er erg tevreden méé.
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
jwbakkenes schreef:Heb je met onderstaande aanpassingen bijna 90 PK erbij gekregen?
Jan Willem
Dat klopt Jan Willem dit zijn de kosten 650 voor de JM downpipe. Met installatie en betere motorsteun 160 euro voor bijpass klep En 70 euro voor de K&N inlegfilter En dan komt de chip op maat er nog bij
Als je het geld hebt zou ik het meteen láten doen Het enigste probleem is dat snel went Haha. En je banden twéé keer zo snel gaan
Het verschil tussen stage 1 &2 is ook goed voelbaar
Ben er erg tevreden méé. Met het vermogen en het koppel Heb van de week een dragrace Tegen een Opel corsa 200 Pk en 700 kg En tegen BMW coupe 3.0 liter En als ik dat niet win zal er nog wél het een en ánder anders op komen Ik denk dan aan luchtfilter en afblaas ventiel en een Remap Mocht dit grote verschillen geven Want er is iets waar ik totaal niet overkan das mijn verlies.
Nog een tip voor als je van plan bént je auto te chippen. Bij JD en hij staat op de dyno En je denk Bij je zelf laat ik de deur ééns open doen zodat ik het geluid van mijn auto góed kan horen Doe Dit niét!!! Want je word letterlijk gelanceerd Ik lag bíjna met mijn bakkes in de prijzen kast er word aardig wat rijwind gecreëerd Met overdruk als gevolg
Keizer schreef:Nog een tip voor als je van plan bént je auto te chippen. Bij JD en hij staat op de dyno En je denk Bij je zelf laat ik de deur ééns open doen zodat ik het geluid van mijn auto góed kan horen Doe Dit niét!!! Want je word letterlijk gelanceerd Ik lag bíjna met mijn bakkes in de prijzen kast er word aardig wat rijwind gecreëerd Met overdruk als gevolg
Als je de deur open moet doen om hem beter te horen gaat er sowieso iets mis.....
Keizer schreef:Nog een tip voor als je van plan bént je auto te chippen. Bij JD en hij staat op de dyno En je denk Bij je zelf laat ik de deur ééns open doen zodat ik het geluid van mijn auto góed kan horen Doe Dit niét!!! Want je word letterlijk gelanceerd Ik lag bíjna met mijn bakkes in de prijzen kast er word aardig wat rijwind gecreëerd Met overdruk als gevolg
Als je de deur open moet doen om hem beter te horen gaat er sowieso iets mis.....
Geloof me er komt een aardig stuk kabaal uit Als die bypass klep openstaat Gaat het buiten de dempers om De camera begint er zelfs van te hikken