Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mooi hoor, maar ik zie een Opel dealer op de foto staan. Voordat je hem aankomende zaterdag mee neemt, wel effe een foto maken met jouw nieuwe GTI voor een Opel dealer
Gengar schreef:Mooi hoor, maar ik zie een Opel dealer op de foto staan. Voordat je hem aankomende zaterdag mee neemt, wel effe een foto maken met jouw nieuwe GTI voor een Opel dealer
Gengar schreef:Mooi hoor, maar ik zie een Opel dealer op de foto staan. Voordat je hem aankomende zaterdag mee neemt, wel effe een foto maken met jouw nieuwe GTI voor een Opel dealer
Ha ha, goed opgelet, maar dat zijn de overburen.
hoi ruud
heb je je gti al in ontvangst kunnen nemen ?????
Ik ben ook benieuwd. En? Foto's gemaakt voor de Opel dealer?
Mooie auto Ruud! Ben benieuwd naar meer foto's. Blijft een mooie auto. Ik ben uiteindelijk toch voor de S3 gegaan. Alleen de levertijden bij Audi zijn abnormaal. Hij staat nu op week 41 productie.
bjorngti schreef:Mooie auto Ruud! Ben benieuwd naar meer foto's. Blijft een mooie auto. Ik ben uiteindelijk toch voor de S3 gegaan. Alleen de levertijden bij Audi zijn abnormaal. Hij staat nu op week 41 productie.
S3 is ook nice. Levertijden zijn al jaren een probleem bij Audi. Mijn broer moest vorig jaar 9 maanden wachten op z'n Audi.
Bij mijn vorige werkgever hadden ze 5 jaar geleden 3 exact dezelfde A4's besteld en deze waren er na 3-6-9 maanden. Op dezelfde dag besteld! Ongelofelijk toch. Voor mij al een reden om geen Audi meer te bestellen.
Gengar schreef:Prachtige GTI en veel plezier ermee
Dank je Gengar, maandag wordt ie verlaagd en een andere set velgen erop.
Ruud, mooie bak man! Klein vraagje, je geeft aan dat er een andere set aan velgen op komt. Waarom heb je de Austin's als optie genomen? Aangezien je daar wel bijna €600,- voor bij moet betalen? Of heb je al iemand die ze wil overnemen ofzo?
Gengar schreef:Prachtige GTI en veel plezier ermee
Dank je Gengar, maandag wordt ie verlaagd en een andere set velgen erop.
Ruud, mooie bak man! Klein vraagje, je geeft aan dat er een andere set aan velgen op komt. Waarom heb je de Austin's als optie genomen? Aangezien je daar wel bijna €600,- voor bij moet betalen? Of heb je al iemand die ze wil overnemen ofzo?
Just curious
Dank je. Klopt CarbonMK6 achteraf had ik beter de standaard 17"velgen kunnen nemen.
De Austin heb ik weg gedaan omdat ik toch een eigen look aan de GTI wil geven, zodoende.
Eibach pro kit verlaagd voor 3 cm extra en achter 2 cm extra.
8Jx18 ET 45 OZ Ultraleggera mat graphite silver.