GEZOCHT: GOLF GTI UIT DE JAREN 70
-
- Type auto: Golf 1 GTI
GEZOCHT: GOLF GTI UIT DE JAREN 70
Dag,
Voor een nieuw programma zijn we op zoek naar iemand die het leuk vindt om een dag op de set te komen met een Volkswagen Golf GTI uit de jaren 70. Lijkt jou dit leuk? Mail dan je contactgegevens naar pepijn.boonstra@nopicturesplease.tv !
Voor een nieuw programma zijn we op zoek naar iemand die het leuk vindt om een dag op de set te komen met een Volkswagen Golf GTI uit de jaren 70. Lijkt jou dit leuk? Mail dan je contactgegevens naar pepijn.boonstra@nopicturesplease.tv !
Re: GEZOCHT: GOLF GTI UIT DE JAREN 70
Dat zal eerder een mk1 uit de jaren 80 worden , aangezien de eerste GTI's in 1976 de weg op kwamen.
Grt Yal.
Grt Yal.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
-
Ok, dat lijkt me ook prima! Als iemand hierover beschikt die het leuk vindt om te helpen bij opnames, dan horen we dat graag!
voor welk programma en zender is dit?
-
Het gaat om een nieuw programma bij RTL 4, genaamd Echte Penoze. Het is een crime programma waarin we filmische reconstructies maken uit het leven van oud criminelen. In een van de reconstructies hebben we een Golf nodig uit de jaren 70 begin jaren 80.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Is dus niet echt positief voor het image van de Golf GTI, of we daar aan mee willen werken .... 

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
We proberen uiteraard onze reconstructies zo waarheidsgetrouw mogelijk neer te zetten. De auto wordt al genoemd in het interview, dus daarom willen we er ook graag een gebruiken.
Het is uiteraard niet onze intentie om het merk zwart te maken!
Het is uiteraard niet onze intentie om het merk zwart te maken!
Ik zou 4 augustus M.I.V.W even bezoeken, daar een geschikte auto zoeken en de eigenaar aanspreken..
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
-
Dank je rabies! De opnames zijn 5, 6 & 7 augustus, dus het is wel wat krap. Als u me in contact kan brengen met de eigenaar, kunt u me 4 augustus mailen op onderstaand adres, dan zal ik degene bellen en doorspreken wat de bedoeling is.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Probeer het eens op http://www.gticlub-holland.nl/ Daar rijd volgens mij meer als 50% Golf 1 GTI
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Was dat maar waar TonnieMkVI Nmgn schreef:Probeer het eens op http://www.gticlub-holland.nl/ Daar rijd volgens mij meer als 50% Golf 1 GTI

Ik had er zelf ook wel oren naar maar de 6e komt me slecht uit.
Groet RobvR
- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
Pepijn1987 schreef:Dank je rabies! De opnames zijn 5, 6 & 7 augustus, dus het is wel wat krap. Als u me in contact kan brengen met de eigenaar, kunt u me 4 augustus mailen op onderstaand adres, dan zal ik degene bellen en doorspreken wat de bedoeling is.
Mail me even op roderik76@telfort.nl
Mijn werkgever heeft twee puntgave originele exemplaren die misschien medewerking wil verlenen.
-
Helaas is het niet gelukt via Roderick. Dus de zoektocht gaat verder!
Wat dacht je van mijn mk1 gti uit 1984?