Prijs van een golf 5 gti.

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

Hallo,

Ik ben van plan om een golf 5 gti aan te schaffen. Ik ben vandaag er even geweest. maar nu is me vraag is de prijs niet te hoog voor deze golf (Zie link)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... =mympBuyer
Hij wil 1000 euro toe geven op mijn golf 4 bj 1998 met kmst 102000

Mvg Sjoerd
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door MkVI Nmgn »

ja veel geld voor een auto die kaal is.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

Wat versta jij onder kaal? Ik vind het al een hele verbetering met mijn golf 4.
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door KnuffelTurk »

golf5gti2007 schreef:Wat versta jij onder kaal? Ik vind het al een hele verbetering met mijn golf 4.
Stof, handgeschakeld, geen navigatie, kleine boordcomputer valt niks op in te stellen, ramen niet getint, bumpers niet in kleur, geen stuur bediening, geen dakraam.

Lijkt me toch erg kaal hoor voor zoveel geld kan je er 1 vinden met heeel wat meer opties
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door wehoo »

Het is een GTI met een GTI-standaarduitrusting en een lage kilometerstand.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Roderik
Berichten: 309
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:18
Type auto: MK5 GTI ed30
Locatie: zuiden des lands

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Roderik »

Sja, wat is veel geld...
Mijn edition30 staat momenteel ook op mp.
Mensen verwachten/denken dat je voor 15K een GTI hebt met minder dan 50K op de klok, vol in de opties, 4 nieuwe conti's etc.
Ik weet dat het een slechte tijd is om te verkopen, maar geld stukslaan kan altijd nog ;)
Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 866
Lid geworden op: 09 feb 2012, 23:35
Type auto: BMW 550i

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door jwbakkenes »

golf5gti2007 schreef:Hallo,

Ik ben van plan om een golf 5 gti aan te schaffen. Ik ben vandaag er even geweest. maar nu is me vraag is de prijs niet te hoog voor deze golf (Zie link)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... =mympBuyer
Hij wil 1000 euro toe geven op mijn golf 4 bj 1998 met kmst 102000

Mvg Sjoerd
Hoi Sjoerd,

Lees ik dit goed dat jij 1000 euro erbij krijgt en dan de eigenaar wordt van deze GTI??
Ik weet niet wat voor uitvoering type 4 Golf jij hebt uit 1998, maar ik zou deze GTI gelijk gaan halen!!

Jan Willem
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

Burak schreef:
golf5gti2007 schreef:Wat versta jij onder kaal? Ik vind het al een hele verbetering met mijn golf 4.
Stof, handgeschakeld, geen navigatie, kleine boordcomputer valt niks op in te stellen, ramen niet getint, bumpers niet in kleur, geen stuur bediening, geen dakraam.

Lijkt me toch erg kaal hoor voor zoveel geld kan je er 1 vinden met heeel wat meer opties
Maar optie die jij noemt zijn zelf ook makkelijk te doen. Zoals de bumpers even laten spuiten, navigatie inbouwen, getinte ramen.

En de auto is van een oude man geweest. En heeft zeer weinig kilometers. Het hoeft voor mij niet zo luxe. Hij hoeft me toch maar van A naar B te brengen.
En als iemand het geld heeft en er graag mee strooit dan doet ie dat maar. Ik heb zo wel een goede en mooie golf gti. En niet die andere troep van vw met die ketting die zich zelf afspannend en niet meer op tijd loopt of wat dan ook.
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

jwbakkenes schreef:
golf5gti2007 schreef:Hallo,

Ik ben van plan om een golf 5 gti aan te schaffen. Ik ben vandaag er even geweest. maar nu is me vraag is de prijs niet te hoog voor deze golf (Zie link)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... =mympBuyer
Hij wil 1000 euro toe geven op mijn golf 4 bj 1998 met kmst 102000

Mvg Sjoerd
Hoi Sjoerd,

Lees ik dit goed dat jij 1000 euro erbij krijgt en dan de eigenaar wordt van deze GTI??
Ik weet niet wat voor uitvoering type 4 Golf jij hebt uit 1998, maar ik zou deze GTI gelijk gaan halen!!


Jan Willem
Mijn Golf 4 is een 1.6 comfort uitvoering. Er gaat 1000 van de prijs af als ik mijn golf inruil.
Als het mee zit kan ik hem van de volgende week ophalen.

Mvg Sjoerd
Laatst gewijzigd door golf5gti2007 op 26 jul 2013, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Lay »

jwbakkenes schreef:
golf5gti2007 schreef:Hallo,

Ik ben van plan om een golf 5 gti aan te schaffen. Ik ben vandaag er even geweest. maar nu is me vraag is de prijs niet te hoog voor deze golf (Zie link)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... =mympBuyer
Hij wil 1000 euro toe geven op mijn golf 4 bj 1998 met kmst 102000

Mvg Sjoerd
Hoi Sjoerd,

Lees ik dit goed dat jij 1000 euro erbij krijgt en dan de eigenaar wordt van deze GTI??
Ik weet niet wat voor uitvoering type 4 Golf jij hebt uit 1998, maar ik zou deze GTI gelijk gaan halen!!

Jan Willem
Ik vermoed dat ie 1000€ van de prijs afhaalt als ie zijn golf IV inlevert. Anders is die man goed gek :lol:
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Edition30 »

Je moet een auto kopen als je er een goed gevoel bij hebt (en het nodige hebt gecheckt). Eén of een paar duizend euro zou ik wel over hebben voor een auto met maar één eigenaar (zoals deze) en een goed verleden, zoals schadeverleden, km`s, staat van de auto enz. (gecheckt?).

Kan je die € 1.000 (of meer) niet aan korting krijgen en je eigen auto op een andere manier verkopen? Volgens mij zit er nog wel wat onderhandelingsruimte in.

Ter info:
Dit exemplaar is een standaard GTI (en dus t.o.v. een gewone Golf een aardige uitrusting) die ook geen armsteun voor heeft. Het betreft dan ook een Edition 60 uitvoering van PON en is uitgave van PON naar aanleiding van het 60-jarig bestaan. Overigens niet te verwarren met de Edition 240 (door PON geleverd aan het einde van de levens cyclus van de Golf V GTI en o.a. voorzien van een tamme chip van Abt) of de Edition 30 (een officiële fabrieksversie naar aanleiding van het 30-jarig bestaan van de GTI).
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

Er valt weinig te checken. De dealer heeft hem zelf nieuw verkocht. En weet de onderhouds historie en de boekjes zijn netjes bij gewerkt en heeft altijdjes zijn beurtjes gehad om de 15000km. En heeft nooit schade gehad.
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Edition30 »

golf5gti2007 schreef:Er valt weinig te checken. De dealer heeft hem zelf nieuw verkocht. En weet de onderhouds historie en de boekjes zijn netjes bij gewerkt en heeft altijdjes zijn beurtjes gehad om de 15000km. En heeft nooit schade gehad.
Dat is toch ook checken.

Het is moeilijk, maar probeer altijd rationeel naar een auto te kijken, als je je laat leiden door emotie (en dat is logisch, zeker in het geval van een GTI) dan ben je mogelijk niet scherp bij het "de puntjes op de i zetten" c.q. de onderhandelingen.

Wat je nog kan doen/vragen: hoe komt het bedrijf aan de auto (is toch geen dealer?), vraag de onderhoudshistorie op bij de dealer, kan je de vorige eigenaar achterhalen (telefoontje: hoe de vorige eigenaar over de auto praat), vraag een schade verledenpas aan (de auto heeft geen schade, maar ook nooit gehad?), eventueel de auto laten keuren enz.

Succes.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
rubberenrobbie
Berichten: 115
Lid geworden op: 16 jul 2012, 00:05
Type auto: R20

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door rubberenrobbie »

Edition30 schreef:Je moet een auto kopen als je er een goed gevoel bij hebt (en het nodige hebt gecheckt). Eén of een paar duizend euro zou ik wel over hebben voor een auto met maar één eigenaar (zoals deze) en een goed verleden, zoals schadeverleden, km`s, staat van de auto enz. (gecheckt?).

Kan je die € 1.000 (of meer) niet aan korting krijgen en je eigen auto op een andere manier verkopen? Volgens mij zit er nog wel wat onderhandelingsruimte in.

Ter info:
Dit exemplaar is een standaard GTI (en dus t.o.v. een gewone Golf een aardige uitrusting) die ook geen armsteun voor heeft. Het betreft dan ook een Edition 60 uitvoering van PON en is uitgave van PON naar aanleiding van het 60-jarig bestaan. Overigens niet te verwarren met de Edition 240 (door PON geleverd aan het einde van de levens cyclus van de Golf V GTI en o.a. voorzien van een tamme chip van Abt) of de Edition 30 (een officiële fabrieksversie naar aanleiding van het 30-jarig bestaan van de GTI).
Met die tamme chip van ABT blijft de boel WEL heel... (effe afkloppen)
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door wehoo »

rubberenrobbie schreef:Met die tamme chip van ABT blijft de boel WEL heel... (effe afkloppen)
En zo "tam" is ie ook niet. Dat wordt door enkelen beweerd, gebaseerd op uitdraaien, waarbij andere (soms eigen) belangen meespelen.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Edition30 »

:oops: Oeps, een gevoelige snaar geraakt ;)

Alles is relatief! Met tam bedoel ik niet dat het slecht is of niet vooruit wil, maar wel dat de daadkracht wat minder is dan bij JD.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door wehoo »

Och... ik speel op een instrument met 6 snaren en die zijn allemaal even gevoelig. :lol:
Het laatste stukje van je zin is wel typerend en passend bij mijn vorige opmerking.
(ik dacht dat jij wel beter wist met enige technische achtergrond om uitdraaien en gegevens te manipuleren. Of op nettere wijze te zeggen: te beïnvloeden).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Edition30 »

Als we zo doorgaan draait het weer uit op een weddenschap en moet jij weer een vlaai trakteren, daarom maar weer snel on-topic. ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door wehoo »

Ik heb al enkele keren getrakteerd, zonder weddenschap.

(zal over het aangesneden onderwerp niet doorgaan, je weet immers wel wat ik bedoel).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

Zo leuk jullie praat onder elkaar. Ik doe niet aan chippen of wat dan ook. 200pk vindt ik al heel wat.
Back on topic. Ik hoop dat ik eind deze week de gti op kan halen. En anders volgende week.
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door martin »

Heb de oude geliefde van burak gekocht zonder dat ik het wist, deze was ook gechipt, eerst dacht ik ook van teveel, maar ben er zeer blij mee. Wil niet meer zonder. Er staan genoeg leuke gti's te koop voor dat geld.
Gr. Martin.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door KnuffelTurk »

martin schreef:Heb de oude geliefde van burak gekocht zonder dat ik het wist, deze was ook gechipt, eerst dacht ik ook van teveel, maar ben er zeer blij mee. Wil niet meer zonder. Er staan genoeg leuke gti's te koop voor dat geld.
Mooie wagen he :P
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door martin »

Toppie, aankomende week naar tsjechie we zullen zien leuk ritje. :D
Gr. Martin.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door Edition30 »

golf5gti2007 schreef:Zo leuk jullie praat onder elkaar. Ik doe niet aan chippen of wat dan ook. 200pk vindt ik al heel wat.
Back on topic. Ik hoop dat ik eind deze week de gti op kan halen. En anders volgende week.
Veel plezier met je auto. En tuurlijk 200 pk is natuurlijk heel lekker en ik begrijp je volkomen dat je nu zegt dat je niets aan de auto gaat doen, maar straks gaat het toch kriebelen, want hier op het forum waart iets rond waardoor je uiteindelijk toch wat aan je auto gaat doen. Noem het maar het "GTI forum computer virus" en er is geen enkele virusscanner die helpt. Enige remedie is niet op het forum komen, maar daar het is het te laat voor. ;)


wehoo schreef:Ik heb al enkele keren getrakteerd, zonder weddenschap.

(zal over het aangesneden onderwerp niet doorgaan, je weet immers wel wat ik bedoel).
Dat is waar Werner, maar als dat niet voor de weddenschap was, dan heb ik dus nog een vlaai tegoed (was iets met de maan ...). ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
golf5gti2007
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2013, 21:41
Type auto: Golf V Gti 2007mj08
Locatie: molkwerum

Re: Prijs van een golf 5 gti.

Bericht door golf5gti2007 »

Nu maar weer on topic lijkt mij. Hiervoor heb ik geen topic geopend.
Heeft in een Golf 4 1.6 sr comfortline gereden. En nu in een hele mooie golf gti.
https://www.facebook.com/sjoerd.ybema
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten