25 augustus VolkStyle base weeze airport
25 augustus VolkStyle base weeze airport
Melding:
"VAG-fans kunnen dit jaar uitkijken naar een nieuw grootschalig evenement, VolkStyle Base Part I. Op de voormalige RAF luchtbasis bij Airport Weeze kun je op zondag 25 augustus getuige zijn van een internationale meeting met vele honderden Volkswagens, Audi’s, maar ook Seats, Skoda’s en Porsches, want VolkStyle Base is VAG-only. VolkStyle Base is een initiatief van VolkStyle Magazine, dat onlangs haar 3e editie op de markt bracht. VolkStyle is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest actieve communities in Europa, met inmiddels bijna 10.000 fans en brengt elke 3 maanden het mooiste uit de VAG scene, niet alleen uit Nederland en Belgie, maar ook daarbuiten.
De evenementenlocatie nabij Airport Weeze is er een die zijn gelijke niet kent in Europa. Een bijzonder sfeervolle locatie met bijna 30 bunkers en kleinere hangars en één grote hangar (4.500m2), omgeven door bomen en opgesplitst in een aantal grote en kleinere lanen. Deze voormalige RAF basis werd in 1999 gesloten en is nu onderdeel van het complex rondom Airport Weeze, slechts op 1 kilometer afstand van de Nederlandse grens nabij Venraij. Deze locatie staat ook bekend als de locatie van een van de grootste dance events, Q-base.
VolkStyle Base kent een aantal thema’s die in en rondom de hangars worden tentoongesteld, waaronder Aircooled, Audi, VW en Performance. Hier worden via een selectieprocedure de allermooiste auto’s gescreend, evenals voor de grote hangar, waar ook bedrijven (Performance, Styling, Wielen/Banden en nog veel meer) onderdak zullen vinden. Andere delen van het immense terrein zijn toegankelijk voor VAG only!
Entreeprijzen en selectieprocedure worden snel bekend gemaakt, dus houd de website http://www.volkstyle.eu goed in de gaten. Of volg het evenement via Facebook: http://www.facebook.com/VolkstyleBase"
hier zouden we natuurlijk heen kunnen
gaan:
-Bzb
-Golf88
-eddiea
-Golf5GTI
-tommes
-da master
-koreaan
-dunga
"VAG-fans kunnen dit jaar uitkijken naar een nieuw grootschalig evenement, VolkStyle Base Part I. Op de voormalige RAF luchtbasis bij Airport Weeze kun je op zondag 25 augustus getuige zijn van een internationale meeting met vele honderden Volkswagens, Audi’s, maar ook Seats, Skoda’s en Porsches, want VolkStyle Base is VAG-only. VolkStyle Base is een initiatief van VolkStyle Magazine, dat onlangs haar 3e editie op de markt bracht. VolkStyle is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest actieve communities in Europa, met inmiddels bijna 10.000 fans en brengt elke 3 maanden het mooiste uit de VAG scene, niet alleen uit Nederland en Belgie, maar ook daarbuiten.
De evenementenlocatie nabij Airport Weeze is er een die zijn gelijke niet kent in Europa. Een bijzonder sfeervolle locatie met bijna 30 bunkers en kleinere hangars en één grote hangar (4.500m2), omgeven door bomen en opgesplitst in een aantal grote en kleinere lanen. Deze voormalige RAF basis werd in 1999 gesloten en is nu onderdeel van het complex rondom Airport Weeze, slechts op 1 kilometer afstand van de Nederlandse grens nabij Venraij. Deze locatie staat ook bekend als de locatie van een van de grootste dance events, Q-base.
VolkStyle Base kent een aantal thema’s die in en rondom de hangars worden tentoongesteld, waaronder Aircooled, Audi, VW en Performance. Hier worden via een selectieprocedure de allermooiste auto’s gescreend, evenals voor de grote hangar, waar ook bedrijven (Performance, Styling, Wielen/Banden en nog veel meer) onderdak zullen vinden. Andere delen van het immense terrein zijn toegankelijk voor VAG only!
Entreeprijzen en selectieprocedure worden snel bekend gemaakt, dus houd de website http://www.volkstyle.eu goed in de gaten. Of volg het evenement via Facebook: http://www.facebook.com/VolkstyleBase"
hier zouden we natuurlijk heen kunnen
gaan:
-Bzb
-Golf88
-eddiea
-Golf5GTI
-tommes
-da master
-koreaan
-dunga
Laatst gewijzigd door bzb op 13 aug 2013, 14:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: 25 augustus VolkStyle base weeze airport
Clubkortingen
Autoticket, gratis. Deze krijgt bzb in pdf vorm voor het evenement. Ik zal deze doormailen aan de aanmelders.
Entree, €10,- p.p. Deze tickets van €10,- kunnen in de voorverkoop worden gekocht of ter plaatse.
Meld je nu aan in dit topic, ik regel t wel
(Groetjes uit las Vegas)
Zij die gaan:
- Bzb
-
-
Autoticket, gratis. Deze krijgt bzb in pdf vorm voor het evenement. Ik zal deze doormailen aan de aanmelders.
Entree, €10,- p.p. Deze tickets van €10,- kunnen in de voorverkoop worden gekocht of ter plaatse.

(Groetjes uit las Vegas)
Zij die gaan:
- Bzb
-
-
Ik ben van de partij!bzb schreef:Clubkortingen
(Groetjes uit las Vegas)
Zij die gaan:
- Bzb
-
-
-Bzb
-Golf88
Ik ook!Golf88 schreef:Ik ben van de partij!bzb schreef:Clubkortingen
(Groetjes uit las Vegas)
Zij die gaan:
- Bzb
-
-
-Bzb
-Golf88
-Bzb
-Golf88
-eddiea
-Bzbeddiea schreef:Ik ook!Golf88 schreef:Ik ben van de partij!bzb schreef:Clubkortingen
(Groetjes uit las Vegas)
Zij die gaan:
- Bzb
-
-
-Bzb
-Golf88
-Bzb
-Golf88
-eddiea
-Golf88
-eddiea
-Golf5GTI
Gaan gaan op de linker baan
- Tommes
- Type auto: golf mk4 1.8 T
Ik meld me bij deze ook aan ( met 2 man )
Vw Grt tommes
Vw Grt tommes
Laatst gewijzigd door Tommes op 27 jul 2013, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
meld me bij deze ook aan. (met 2 man )
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Nieuwe 6cil gekocht ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- maRRRtinus
- Type auto: Audi TTS comp 500
Super jammer dat het tegelijk met Mystery is, mss wil iemand regelen dat een van de twee een weekje verplaatst wordt? 
Had graag gegaan.

Had graag gegaan.
-Bzb
-Golf88
-eddiea
-Golf5GTI
-tommes
-da master
-Golf88
-eddiea
-Golf5GTI
-tommes
-da master
nee toch weer mooie 4cilMkVI Nmgn schreef:Nieuwe 6cil gekocht ?
schrijf ons maar met een potlood in de agenda!
Mooi! Kun je weer wat mooie plaatjes gaan schieten!Koreaan schreef:schrijf ons maar met een potlood in de agenda!

Is wel de bedoeling Golf88, is het misschien een optie om elkaar voor de meeting te ontmoeten?
Goedzo! Dat wil ik best doen, al betwijfel ik of het handig is. Het is voor mij maar 1 uurtje rijden en ligt niet op jou route denk ik? Ik kom vanuit Sittard.Koreaan schreef:Is wel de bedoeling Golf88, is het misschien een optie om elkaar voor de meeting te ontmoeten?
- ED60Letzebuerg
- Type auto: MK5 R32
Zit te twijfelen.. iemand uit de regio Gorinchem die gaat?
mvg René
mvg René
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
misschien is het een optie om bij de total (Lokant ?) langs de a73 te verzamelen.(is net 1 afslag voor afslag Weeze)Golf88 schreef:Goedzo! Dat wil ik best doen, al betwijfel ik of het handig is. Het is voor mij maar 1 uurtje rijden en ligt niet op jou route denk ik? Ik kom vanuit Sittard.Koreaan schreef:Is wel de bedoeling Golf88, is het misschien een optie om elkaar voor de meeting te ontmoeten?
Lijkt een mij prima meet en greet locatie!
idem!
ik zal truus nog is mailen hoe t ermee staat, heb op voorhand 10 kaarten geritseld 

zet ons maar met pen in de agenda! twijfel of we met 1 of 2 autos komen, als we met een 1 komen weet ik niet welke haha luxe problemen. tijdens mivw heb ik maar andere 2 9n3 gtis gezien.bzb schreef:idem!ik zal truus nog is mailen hoe t ermee staat, heb op voorhand 10 kaarten geritseld
tot snel allen!
kaarten kunnen toch ook aan de poort gekocht worden , kom met 2 misschien zelf met man.... of is het per auto..bzb schreef:idem!ik zal truus nog is mailen hoe t ermee staat, heb op voorhand 10 kaarten geritseld
Hi, I would like to join you, my Dutch language is very weak. Before the event you meet at a designated place or meet you at the airport? I'm from Den Haag and it will nice to me to be able to join you ?
there is probaly a meet at the gasstation (Total) on A73 1 exit before the exit to weeze airportdunga schreef:Hi, I would like to join you, my Dutch language is very weak. Before the event you meet at a designated place or meet you at the airport? I'm from Den Haag and it will nice to me to be able to join you ?