Hopeloos
Hopeloos
Na weer 2 dagen heel het land te hebben afgereden op zoek naar in eerste instantie een golf 2.0 tdi gt heb ik het eigenlijk wel even gehad met zoeken. Alle auto's waar ik ben geweest zagen er echt niet uit, jammer dat dit vaak niet vermeld wordt in de advertenties.
Nu ben ik mijn zoekveld aan het verbreden en dus ook weer op zoek naar een tfsi.
Mijn eisen:
Liefst vanaf 2006, mag eventueel 2005
Automaat
5 Deurs
Climate control
Op zich niet zo heel veel eisen maar wil het liefst niet meer als 10 000 uitgeven, indien ik een goede inruil prijs krijg max 11.
Deze heb ik vandaag nog gevonden en valt binnen het budget, alleen wel van 2005. Lijkt er voor de rest wel goed uit te zien. http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ti/3248745
Iemand die iets weet te staan wat er nog wel goed uitziet?
Nu ben ik mijn zoekveld aan het verbreden en dus ook weer op zoek naar een tfsi.
Mijn eisen:
Liefst vanaf 2006, mag eventueel 2005
Automaat
5 Deurs
Climate control
Op zich niet zo heel veel eisen maar wil het liefst niet meer als 10 000 uitgeven, indien ik een goede inruil prijs krijg max 11.
Deze heb ik vandaag nog gevonden en valt binnen het budget, alleen wel van 2005. Lijkt er voor de rest wel goed uit te zien. http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ti/3248745
Iemand die iets weet te staan wat er nog wel goed uitziet?
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Hopeloos
Heb je al gekeken net over de grens ?
Mobile.de
Mobile.de
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ziet er op het eerste oog netjes uit en blijft ook onder de 10k inclusief invoeren ervan.
Groetjes Tonnie
Km-stand is ook wel netjes. Zo te zien wel een andere uitlaat?
Waar ik wel bang voor ben is als het toch tegen valt. Ik baal hier al als ik voor niks rijdt, als je daar helemaal voor niks naartoe rijdt..wordt het straks nog allemaal duur door de brandstof
Waar ik wel bang voor ben is als het toch tegen valt. Ik baal hier al als ik voor niks rijdt, als je daar helemaal voor niks naartoe rijdt..wordt het straks nog allemaal duur door de brandstof
Let goed op de autohistorie; Duitsland hanteert geen Nationale Autopas. En er wordt veel "geknommeld" met kilometerstanden. Los van eventuele schades, die niet worden vermeld.
Gr. Wehoo.

Vind die NAP toch helemaal niet zo betrouwbaar. Ken meerdere mensen die 70 of 80k per jaar rijden en telkens net voordat ze naar een garage gaan de stand 50k terug draaien.
Maar het is inderdaad wel iets op om te letten.
Maar het is inderdaad wel iets op om te letten.
- ED60Letzebuerg
- Type auto: MK5 R32
Wie niet waagt, wie niet wint..Maikie schreef:Km-stand is ook wel netjes. Zo te zien wel een andere uitlaat?
En is het niks .. ja zonde! Je kan niet altijd 6 gooien

Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Vandaag toch maar weer de gok gewaagd, en 200km gereden, helaas voor niets.
Auto zag er van binnen vrij netjes uit, van buiten waren er enkele delen "slecht" opnieuw gespoten, alle velgen flink beschadigd en wat kleine deukjes/krasjes.
Auto zag er van binnen vrij netjes uit, van buiten waren er enkele delen "slecht" opnieuw gespoten, alle velgen flink beschadigd en wat kleine deukjes/krasjes.